Ma trezesc si ma duc la baie ma spal,machiez si imi iau o rochita pe mine.
Ies din camera mea si imi iau un mar.Ma duc sus si vad:
-50 de apeluri pierdute de la Magda.
-47 apeluri pierdute de la Roxi.
-24 apeluri pierdute de la Selly.
-18 apeluri de la Cristi.
-18 apeluri de la Vlad.
-99 apeluri de la Max.
Il sun pe Max.
Eu:Buna iubitule.
El:Buna iubire.
Eu:Ce vroiai sa imi zici?
El:Ca o sa plec la bunica mea toata ziua.
Eu:Pentru asta m-ai sunat de 99 de ori?
El:Dap.
Eu:Mda...Ok...
Se pare ca iubitul meu a uitat ca azi e ziua mea de nastere...Ce mai iubit mai am si eu.Ma duc pana acasa si il iau pe Rex, pana si Rex si-a amintit de ziua mea a inceput sa sara pe mine si sa ma linga.L-am vazut pe Max la o florarie si am decis sa il spionez...A luat niste trandafiri rosi si a plecat.Hmm....S-a intalnit cu o fata si i-a dat trandafiri...Am crezut ca o sa mor dar Max mai mergea undeva asa ca inca il spionam.S-a vazut cu o fata si a pupato pe obraz...Hmm ce bataie isi ia Max si fata i-a dat un lantisor cu un nume pe el.Max a mai mers undeva si s-a dus la o patiserie si a luat niste bonbonele in forma de inima si 6 btoane de martipan...Din neatentie am dat peste Max.I-am dat o palma si am plecat...Lumea se uita la mine dar nu imi pasa.Am fugit cu Rex pana acasa si Max a venit...Wow inca are semnul palmi mele pe fata...
Max:Iubito...
Rex:*Maraind*
Eu:Cate iubite ai 4-5
El:Am una.
Eu:Care e aia fata care i-ai dat trandafiri aia sau aia cu lantu?
El:Niciuna.
Eu:Aaa e curva din liceu.
El:Tu esti pitic.
Eu:Eu nu am iubit.
El:...VREI SA STI DE CE I-AM DAT FETEI AIA FLORI?
Eu:DA!
El:ca sa ii aranjeze pentru tine iar pe lantul ala scria Alex si Max
Iar dulciurile astea aerau pentru tine Pitic.
Eu:Scuze....
El:Nui nimic...Lmaaaaaa.
Eu:Cam tarziu...Astea erau cadourile tale.
Eu:Nu imi pasa de cadouri si o imbratisare era deajuns.
El:Tu esti o regina iar reginele trebuie tratate cum trebuie.
Eu: *fata de boss*
El:Ma duc la baie.
Eu:Ok
Vad ca Max primeste un mesaj...Era de la....Scuze ca nu am postat doar ca...Insporatie nu prea am avut si scuze pentru greseli nu am mai corectat.