-DAG 1-
Ik gooide mijn voeten op de tafel.
Ik keek rustig GTST tot ik de bel hoorde, ik liep rustig naar de deur.
Ik deed de deur open en daar stond een stevige man, ik weet niet eens wie het was.
De man vroeg: Ben jij Elize?
Ik zei: Ja, dat ben ik.
Hij vroeg: mag ik je ouders spreken?
Uhhh ja. Ik pakte mijn telefoon en tikte mijn moeders nummer in.
Ik zei mam er is hier een man aan de deur. Hij wil je spreken.
Aan de andere kant klonk: Oke ken je hem? Ik zei nee hij wil iets zeggen tegen jou. Oke zei mijn moeder.
ik gaf de man mijn mobiel.
Hij zei ik ben de man die u vaker heeft gesproken. Mijn moeder zei geschrokken aan de andere kant Ooo u. Ja ik zei de man ik wil u iets vertellen over uw kind hij vroeg aan me of ik even weg kon gaan.
Ik ging de woonkamer in en ging zitten op de bank. ik hoorde hem zeggen: Ze is ...
Ik weet niet wat hij zei.
Ik hoorde ook bent u geschroken?
Ik weet niet wat mijn moeder zei.
De man zei: Dat houd in dat u je kind........
Ik wil weten wat hij zei, ik wil het weten!
De man gaf me mijn mobiel en liep weg.
Ik vroeg: Waar ga je heen.
Naar België riep de man.
Naar België wat moet je daar doen?
Ik ga naar je ouders riep de man en stapte zijn auto in.
Ik liep het huis in en keek op de klok. Half 7 al! Ik liep naar de keuken en pakte een bak spagettie uit de koolkast. en deed die in de magnetron. Ik keek GTST af en pakte de spagettie uit de magnetron. Ik at de spagettie op tijdens Ik Hou Van Holland. Toen Ik Hou Van Holland was afgelopen ging ik naar boven. Ik plofte neer op mijn bed. Ik speelde Pou. 5 minuuten later belde mijn moeder.
Wat is er mam zei ik aan de telefoon. Niks zei mijn moeder Ik wilde alleen weten of het goed gaat. heb je die man nog gesproken vroeg ze ik zei: Nee, hij zei dat hij naar België ging. Oww zei mijn moeder hij is niet gekomen. Hij zei van wel. Naja zei mijn moeder niet zo laat slapen he. Ja zei ik. Doei zei mijn moeder. Doei en ik hing op. Raar de man zei wel dat hij naar België ging. Ik keek op de klok die aan de muur hing 8 uur.
Ik keek nog tv tot 9 uur en ging toen op mijn telefoon block puzzle spelen. Om half 10 viel ik in slaap met Little Things op van One Direction. Het was een lange nacht.
-DAG 2-
Ik werd wakker en meteen kreeg ik een telefoontje van ONBEKEND wie zou het zijn? Ik nam op en ja hoor het was de man. Wat moet ik doen?
Wat moet ik zeggen? Hij zei: Hallo, u spreekt met Stefan. Bent u Elize? Ja dat ben ik. Euhh Stefan die ken ik niet. Was het die man? Was zijn naam Stefan? Stefan zei: Het is de man voor je deur ik rende naar beneden en opende de deur. en ja de man stont daar met een zak in zijn hand. Hij zei: Hier voor jou. Hij gaf me de zak en liep weg.