Pap is terug

3 1 0
                                    

Hallo iedereen, ik wilde alleen even zeggen dat ik al heel lang niet gepost heb sorry daarvoor. Maar het is nu 2 jaar later en ik wil graag dit verhaal afmaken en waarschijnlijk is mijn schrijfwijze anders geworden sorry! Maar veel plezier met lezen, en ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden xx Cctjeeeeh

Elize! riep mam naar boven.
Ik zat in mijn kamer naar muziek te luisteren en keek naar de zak, de spullen lagen erop en ik wilde het weer gebruiken maar toch deed ik dat maar niet. De man gaf me nu elke week 1 les over hoe ik ermee moet omgaan en hoe ik er mensen mee kan helpen. Ik ben geboren met een gave en wil die goed gebruiken.
Elize! riep mam weer.
Pap is overgeplaatst naar een ziekenhuis hier heel dichtbij. Wil je hem bezoeken? vraagt mam en komt mijn kamer binnen. Natuurlijk wil ik hem bezoeken! zeg ik en spring van mijn bed en laat mijn telefoon op de grond vallen. Ik gebruik mijn krachten zo dat ik mijn kussen verplaats en mijn telefoon erop valt.
Mijn moeder zei tegen me Elize meid je beheerst je krachten al heel goed je kan zo mensen helpen/redden. Ik ga weer op mijn telefoon en kijk wat filmpjes op youtube. Zoella, Sacconejolys, Pointlessblog wat zou ik kijken? Ik koes ervoor om oude vlogs van de Sacconejolys te kijken en doe mijn haar en kies wat leuke kleren uit. 10 minuten later zit ik in de auto met mam. We gaan eindelijk weer eens naar pap hé.
Als we aankomen ren ik meteen naar de balie. We zijn hier voor meneer Lesters zei ik. Kamer 398 zei de baliejuf en wees naar de lift. Ik zei dankuwel en rende naar mijn moeder. Kom op mam kamer 398! We waren aan het hondlopen en ineens riep mijn moeder: Daar kamer 398!
We rende er naartoe en toen eindelijk zag ik mijn vader weer.

Ik wilde dit hoofdstuk niet zo lang maken want dat waren de andere ook niet. Maar ik hoop dat jullie dit boek een beetje leuk vinden en ik post het volgende hoofdstuk om de dag ( als ik het niet druk heb met school en sport) xx Cctjeeeeh

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 21, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

SupernaturalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu