The Bag

55 5 2
                                    

Een zak, wat moet ik hier mee?

Ik liep naar buiten maar pap de man was al weg. Ik keek in de zak wat is dit nou weer een hoepel een veer en water oke dan. Ik pakte de hoepel en zwaaide ermee ineens vloog de veer in de lucht.

Cool dacht ik bij mezelf.

Ik deed kunstjes met de hoepel en daarna gaat er iets zweven VET!

Nu nog wat kan ik met dat water?

Ik speelde er mee en toen was het ijs wauw cool.

het is vakantie dus ik ga gewoon relaxen.

Ik zit op de bank en zet de tv aan, en ik denk aan, waarom zweven dingen als ik met een hoepel zwaai en waarom werdt dat water ijs als ik er mee speelde?

Ik keek op mijn mobiel want ik kreeg een mailtje hij is van mijn moeder : haii liefje ik kan je ff niet bellen. Ik ben heel nerveus want ik moet mijn jurk showen en ik denk dat de mensen hem niet mooi vinden. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen dus ik zeg het maar gewoon je vader ligt in het ziekenhuis. Ik hoop dat het goed gaat daarom sms ik je nu want als je wilt kom ik je ophalen en dan gaan we naar je vader (maar wel na de show).Is dat goed mail me maar terug. Liefs je mama<3

Ik mail terug : hai mam ik wil wel komen maar hoelang gaat dat durenhoe komt het dat papa in het ziekenhuis zit? Sorry mam ik heb niet veel te vertellen het spijt me ik kom wel bye mama -xxx- Elize 

Mama's  smsje: hai schatje ik stuur je dit smsje en dan moet mijn telefoon laden en dan moet ik gaan showen. Ik ben zo nerveus! Ik denk dat het anderhalf uur is om hier naar toe te gaan na de show (dus over een uurtje) kom ik naar je toe doei tot straks. Mama

Ik leg mijn mobiel weg als in het smsje heb gelezen ik ga verder met de zak te onderzoeken.

Vreemd net was ik nog bezig met de hoepel en toen zwoof de veer nu zwaai ik ermee en er gebeurt niks.

Oke ik ga weer tv kijken en ik word gebeld door alweer je raad het al ONBEKEND ik neem op en ik hoor gehijg en geschreeuw  en hij hing op. Wat is er aan de hand?!

Ik zet hem in mijn contacten voor hij mij nog eens belt.

en het uur is voorbij. Er word aangebeld. Ik loop naar de deur ik doe open en zeg mam je hebt toch een sleutel maar het was de man met heel veel bloed op zijn handen en hij had mijn moeder bij. Wat is hier aan de hand! De man zei: leg ik later uit kom nu mee.

NEEE schreeuw ik. de man houd mij stevig vast. Laat me los!

Hij pakt een mes en houd die bij mijn moeders nek En nu stil! zei de man. Ik bleef stil en hij deed de deur dicht en gooide mijn moeder en mij een busje in.

Wat wil je! schreeuwde ik. Hij deed de deur dicht en reed weg.

Mijn moeder viel in slaap en ik ook.

Toen ik wakker werd was ik in België. De man was boos en reed de brug af naar het water ik schreewde NEE mijn moeder werd wakker ik gebruikte mijn krachten ik dacht water ijs water ijs.

het water werd ijs het was me gelukt . De man zei: En dat was de test, nu ben je er klaar voor. Was het allemaal een test? Mijn moeder was best boos, ze was echt bang.

Gaan we naar pap? Ja gaan we doen zei de man. We reden naar het ziekenhuis. daarna stapte we uit en gingen we naar binnen we melde ons bij de balie. Papa's kamer was nummer 73. We kwamen ik de kamer en zo te zien kende papa de man al. Hij keek geschrokken en mama zei het is oke. Ik wist niet wat er aan de hand was. Toen gingen we even praten. En daarna vroeg ik hoe is dit gebeurt. Papa zei dat het is gebeurt door een man die heel erg boos was en hem in de buik schoot. Ik heb het tenminste overleefd.

Ik ben echt blij pap het is echt heel erg.

SupernaturalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu