Imaginația #1

86 13 4
                                    

Ești iubita lui Harry , iar el e plecat in turneu de 4 luni . 4 luni in care nu l-ai văzut si abia i-ai auzit vocea la telefon. Vorbeați în fiecare zi prin mesaje , însă nu era la fel. Era ultima zi din clasa a 12 , iar tu trebuie să fi prezenta la festivitatea de absolvire . Erai singură , nu aveai pe nimeni acolo. Părinții tăi nu au fost de acord cu relația cu Harry așa ca ai pierdut legătura cu ei. Te uitai în jurul tău și îți vedeai toți colegii zâmbind cu gura până la urechi și îmbrățișându-și persoanele dragi. Numele tău se aude în boxele uriașe aflate lângă scenă așa că te îndrepți cu pași mici și emoționați spre locul unde îți va fi înmânată diploma de absolvire. Harry mai avea o lună și venea acasă. Erai fericită , dar sperai să fie aici cu tine, pentru tine.

După ce directoarea te-am felicitat , te-a lăsat să le mulțumești persoanelor care au fost alături de tine în acești patru ani , însă în următorul moment auzi o voce cristalină din boxe. Te întorci cu spatele la mulțimea așezată pe scaune și vezi un ecran mare cu fața lui Harry. Era el.

- Sunt aici , (Y/N) . Mereu voi fi alături de tine orice ar fi. Te iubesc ! Abia aștept să ne revedem , îmi e foarte dor de tine !

Aveai lacrimi în ochi. Nu credeai că așa ceva se va întâmpla . Voiai să-i sari în brațe și să îi spui cât de mult îl iubești.

Simți o mâna așezată pe talia ta și un parfum foarte cunoscut. Te întorci și dai de gropițele minunate ale lui Harry , lasăte la iveală de către zâmbetul său larg. I-ai sărit în brațe și ai dat drumul lacrimilor , el șoptindu-ți în ureche :

- Ți-am promis , iubito ! Ți-am promis că voi fi mereu alături de tine.

_________

am nevoie de păreri .

Horoscop si alteleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum