"Tati, cum ți-ai dat seama că mami e femeia potrivită pentru tine?"
Harry: * își trece degetele prin buclele ei șatene și o privește drăgăstos*
"Cum mi-am dat seama? Păi,nu a fost prea greu. Îmi amintesc că era o noapte în care stelele stăluceau mai tare ca niciodată. Era trecut de ora 22:00, dar simțeam nevoia să mă plimb. Locuiam singur și sincer câteodată parcă eram o umbră în propria casă. Mă simțeam trist,părăsit.
Am mers într-un parc din apropiere, deoarece era printre cele mai mari, deci puteam să fac destulă mișcare.
Am vrut să merg lângă lacul din centrul parcului, dar m-am oprit.""De ce?"
Harry: "M-am oprit când am observat o tânără ce privea reflexia lunii în apă. Nu am putut să nu o admir câteva minute bune, era frumoasă. Părul ei lung se lăsa pradă vântului, ce-l mângâia cu tandrețe. Am înghițit în sec, voiam să mă duc lângă ea.
Recunosc că eram cam împiedicat pe atunci și asta a făcut-o să tresară când eu încercam să-mi țin echilibrul.""Ai căzut?" *chicotește*
Harry: "Nu,dragă. Mi-am ținut echilibrul precum un cavaler pe cal. Pot să spun că am fost puțin jenat când a râs scurt. Dar am uitat de incident la auzul glasului ei,precum sunetul de clopoțeii în seara de Crăciun.
Mi-am cerut scuze pentru că am speriat-o,dar a spus că nu e nimic. Chiar m-a invitat să stau lângă ea.
În tot acel timp nu am făcut nimic altceva,decât să o privesc. Recunosc că nu am fost subtil, dar apoi ne studiam amândoi trăsăturile. Parcă eram prins într-un cântec,fredonat de privirea ei ce mă ducea pe alte meleaguri. Parcă era...""Un înger?"
Harry: "Nu. Avea strălucirea unui înger,dar nu era. Locul îngerilor este acolo sus, dar eu o voiam lângă mine. Fiind un înger,nu avea posibilitatea să stea. Nu-mi doream să mă vegheze,îmi doream să o simt ca pe o parte din mine.
Era o speranță ce a răsărit în viața mea. Am știut atunci că acea fetișcană cu ochi de cristal,e ceea ce îmi doresc eu."Ce frumos.." *fata plânge de fericire la pieptul lui*
Harry: "Acei ochi de cristal ce încă strălucesc pentru mine."
*zâmbește spre femeia cu chip blând ce stă în pragul ușii,privindu-i cu lacrimi în ochi*
CITEȘTI
Horoscop si altele
FanfictionAceasta carte contine bancuri,horoscop,teste,citate.Mai pe scurt totul penru tot.