Era doar o zi obisnuita pentru tanarul Liam, aceeasi rutina, se trezise de dimineata, si pleca la serviciu. Lucra la o micuta cafenea din centrul orasului.
Aceeasi oameni, cu fețe triste si posomorate venise sa isi cumpere cafea.
Pana cand 2 ochi caprui, si un zambet luminos ii atrase atenția lui Liam.
Tanarul venise la cafenea, era nou in oras.
Isi luase cafeaua si ii zambi siret lui Liam.
Trecuse cateva zile, tanarul venea in fiecare zi la cafenea. Il chema Zayn, din spusele prietenilor.
Liam s.a indragostit din prima zi de el, dar nu avea curajul sa ii spuna.
A trecut o saptamana, doua. Aceeasi situatie.
Pana cand intr.o zi, Liam s.a decis sa ii spuna.
Merge la usa lui si bate. In spatele usii era o femeie trecuta de 40 de ani, cu ochii plini cu lacrimi. Era mama lui Zayn.
Liam, ingrijorat o intreaba ce a patit. Femeia suspinand, spune cu durere in voce, "Fiul meu a murit intr.un accident de masina", Liam auzese aceste cuvinte, simtea cum pamantul ii fuge de sub picioare si cerul ii se prabuseste in cap. Nici nu a apucat sa ii spuna ce simte pentru el.
Mama lui Zayn, a zis ca a gasit o scrisoare in camera lui, pe care scria 'pentru Liam'.
Ajuns acasa, Liam cu lacrimi in ochi, deschide scriosoarea. Un scris de mana perfect, era asezat pe acea foaie.
"Liam, nu stiu daca vei vedea aceasta scrisoare, dar tot ce trebuie sa stii e ca te iubesc, si ca te.am iubit din prima clipa de cand te.am vazut, sper ca si tu simti la fel"
Dupa 3 zile, inmormantarea s.a terminat.
Liam mergea in fiecare zi cu un trandafir rosu la mormantul lui Zayn. Prima lui iubire.
***** ce parere aveti?
CITEȘTI
Horoscop si altele
FanfictionAceasta carte contine bancuri,horoscop,teste,citate.Mai pe scurt totul penru tot.