The Next Day

87 4 0
                                    

Vanuit: Lisa
Ik word wakker. Die drank was best wel veel gisteren. Ik kijk om heen. Dan zie ik Jai naast me liggen. "Oh shit niet weer he." Zeg ik zachtjes in mezelf. Jai is wel leuk en knap, maar niet echt mijn type om op te vallen. Denk ik in mezelf. Ik ga super snel uit me bed en kleed me snel aan. Dan word Jai wakker. "Heey Knappie." Zegt hij. "Hoi." Zeg ik. "Je bent echt zo leuk en lekker." Zegt hij. "Sorry Jai, je bent knap en leuk, maar je bent niet echt my type." Zeg ik. "Maar we hebben het gedaan, en we voelen wat voor elkaar." Zegt hij. "Dit was een One Night Stand." Zeg ik. "Ik vind je echt super leuk en ik geef niet op." Zegt hij. Dan ga ik weg naar de hotel van Mij, Ales, Thaar en Val.

Vanuit: Valerie
Ik word wakker. Gisteren heb ik veel gedronken. Ik kijk om me heen en zie dan Dioni naast me liggen. "Oh nee he niet weer." Zeg ik zachtjes. Hij is super knap en leuk. Maar toch niet het perfecte jongen voor me. Denk ik in me zelf. Ik ga super snel uit bed en kleed me super snel aan. Dan word Dioni wakker. "Heey Mopie." Zegt hij. "Hoi." Zeg ik. "Je bent echt heel leuk." Zegt hij. "Sorry Dioni je bent knap en leuk, maar je bent niet echt mijn typ." Zeg ik. "Jawel we voelen wat voor elkaar, We hebben het met elkaar gedaan." Zegt hij. "Dit was een One Night Stand." Zeg ik. "Ik geef niet op ik vind je leuk." Zegt hij. Dan ga ik weg naar de hotel van mij, Ales, Lies en Thaar.

Vanuit: Thara
Ik word wakker. Wouw die drank is wel veel geweest gisteren. Ik kijk om me heen en zie Samuel naast me liggen. "Omg niet weer he." Zeg ik zachtjes. Hij is wel knap maar ik voel niks voor hem en dat zal ook niet gebeuren. Ik stap snel uit bed. Ik kleed me super snel aan. Dan word Samuel wakker. "Heey Babe." Zegt hij. "Hoi." Zeg ik. "Je bent echt leuk." Zegt hij. "Sorry Samuel maar ik voel niks voor je." Zeg ik. "Jawel want we hebben het met elkaar gedaan." Zegt hij. "Dit was een One Night Stand." Zeg ik. "Ik vind je leuk en geef niet op." Zegt hij. Ik ga dan weg naar de Hotel van Mij, Lies, Ales en Val.

Vanuit: Alesha
Ik word wakker. Tering die drank is naar me hoofd gestegen gisteren. Ik kijk om me heen, en zie Cassius naast me liggen. "Oh kut niet weer he." Zeg ik zachtjes. Hij is best knap, maar ik voel niks voor hem. Ik stap snel uit bed en doe super snel me kleren aan. Dan word Cassius wakker. "Heey Schatje van me." Zegt hij. "Heey." Zeg ik. "Ik vind je echt heel leuk babe." Zegt hij. "Sorry Cassius maar ik voel niks voor je." Zeg ik. "Maar we hebben het gedaan." Zegt hij. "Dit was een One Night stand." Zeg ik. "Ik vind je leuk en geef niet op." Zegt hij. Dan ga ik weg naar de hotel van mij, Lies, Val en Thaar.

One Night StandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu