Owen en Alesha

71 4 0
                                    

Vanuit: Alesha
We komen aan. We gaan naar het hotel. "Heey Ales." Zegt Owen. "Heey " zeg ik rustig en terughoudend.
"Ales er is iets, ik zie het aan je." Zegt Owen. "Nee er is niks Owen." Zeg ik. Hij pakt me hand en loop naar z'n kamer.
"Nu ga je het me vertellen." Zegt hij. "Ik voel me niet lekker Oke." Zeg ik. "Oke Ales." Zegt hij. "Kom we gaan naar beneden." Zeg ik, en loop snel weg. Maar dan pakt Owen snel me arm. "Wat is er Owen?" Vraag ik. Owen gaat met z'n vingers langs me haar.
"Je weet dat ik je leuk vind." Zegt hij. Ik knik. En dan zoent Owen me. Ik zoen hem door. En dan trek ik me terug. "Ik moet gaan." Zeg ik. "Zullen we straks naar de kermis gaan met de andere?" Vraagt hij. "Ja is goed." Zeg ik.
Ik ga snel naar de gang en begin te huilen en loop zo naar de kamer van de meiden.
"Ales wat is er?" Vraagt lies. "Ik heb met Owen gezoend." Zeg ik. Lies, val en Thaar troosten me.
Even later gaan we naar de kermis.
We gaan ergens zitten.
Ik speel met Owen's z'n vingers. Owen kijkt me
Lief aan. En ik kijk zo terug.
"Kom we gaan een knuffel halen." Zegt hij.
"Oke." En loop met hem mee.
Owen speelt een spel en wint een middel grote knuffel.
"WoW die is groot."  zeg ik lachend.
"Ja voor jouw. Zegt hij en ik krijg hem. Ik knuffel de knuffel meteen. En dan kijk ik Owen aan en ik zoen hem.
We zoenen lang. "Ik hou van je." Zeg ik . "Ik hou ook van jouw." Zegt hij. En dan gaan we hand in hand naar z'n hotel kamer.

One Night StandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu