Girls &Boys

72 3 1
                                    

Vanuit: Lisa
Ik ben de hele dag al met Nils. Hij is echt super lief en super leuk. Ben ik verliefd aan het worden op hem. Ja ik denk het wel. Denk ik mezelf.
"Heey knapperd." zegt Nils. "Heey babe." Zeg ik en we zoenen. We zoenen lang. "Schatje zullen we naar me kamer gaan?" Vraagt Nils. "Ja is goed zeg ik." En we gaan zoenend naar z'n kamer. "Ik hou van je Nils." Zeg ik. "Ik hou van jouw. " zegt Nils. "Wil je me meisje zijn?" Vraagt hij. "Ja niks liever." Zeg ik. En we gaan zoenend de kamer binnen.

Vanuit: Valerie
Ik ben bijna de hele dag met Kaj. Hij is echt super lief, schattig, mooi. Ben ik verliefd op Kaj volgens mij wel denk ik, in mezelf. "Heey schoonheid, waar zit je met je gedachten?" Vraagt Kaj. "Nergens schatje." Zeg ik en ik zoen hem. We zoenen onwijs lang. "Wil je me meisje zijn?" Vraagt Kaj. "Ja zeker babe." Zeg ik. En ik zoen hem weer. "Zullen we naar me kamer gaan lekkertje?" Vraagt hij. "Ja schatje." Zeg ik en we lopen zoenend, naar onze kamer. "Ik hou van je Kaj." Zeg ik. "Ik hou ook van jouw." Zegt hij. En we zoenen weer

Vanuit: Thara
Ik ben de hele dag met Rein opstap. Het is echt super leuk met hem. Hij is zo lief, schattig en kan heel goed knuffelen. Ben ik verliefd aan het worden op Rein. Ja ik denk het wel. Denk ik mezelf. Ik sta voor me uit. "Heey schatje waar zit je met je gedachten?" Vraagt Rein. "Nergens babe." Zeg ik. En dan zoen ik hem. We zoenen lang. "Wil je me meisje zijn?" Vraagt Rein. "Ja Babe." Zeg ik. En we zoenen weer. "Zullen we naar me hotelkamer gaan?" Vraagt Rein. "Ja is goed schatje." Zeg ik. En we lopen zoenend naar onze kamer. "Ik hou van je Rein." Zeg ik. "Ik hou ook van jouw." Zegt hij . En we zoenen weer.

One Night StandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu