Moppies❤️

77 2 0
                                    

Vanuit: Alesha
Ik zoen Owen, hij duwt me op bed. "Oeh Babe." Zeg ik. "Ssst Lekkertje." Hij zoent me. Ik doe z'n shirt en broek uit. Hij doet me jurkje uit. Ik voel zuigzoenen in me
Hals. "Babe zo lekker." Zeg ik. "Mooi zo schatje." Zegt hij. Ik geef hem zuigzoenen in z'n hals ik voel me BH bandjes omlaag gaan. Dan dat hij het uit en gaat met z'n handen lang z'n borsten. "Omg babe." Zeg ik. Owen zegt niks en beging me ruig te zoenen. Ik doe z'n boxer uit. Dan voel ik me slipje uitgaan. En dan doen we het. Even later stoppen we. We zoenen nog lang. "Babe ik hou van je." Zegt hij. "Ik hou ook van jouw." Zeg ik terug. En ik zoen hem weer.

Vanuit: Lisa
Ik zoen Nils. Nils duwt me tegen de muur. "Babe wat ben je verplan?" Vraag ik met een grijns. "Uhm jou veroveren." Zegt hij. En hij zoent me. Ik zoen hem In z'n hals. En doe z'n overhemd en shirt uit. Nils trekt me jurkje uit. Hij zoent me in hals. "Oeh Babe." Zeg ik. "Je bent lekker schatje." Zegt hij. Ik voel me BH bandjes omlaag gaan, dan doet hij het uit. Ik zoen hem in z'n hals. Ik doe z'n boxer uit. Hij doet me slipje uit. En we doen het. Even later stop ik en zoenen we nog. "Je bent echt leuk babe." Zegt hij. "Jij ook babe." Zeg ik. En we zoenen.

Vanuit: Valerie
Ik zoen Kaj. En Kaj zoent me gelijk in me hals. "Oeh Babe." Zeg ik. "Je bent ook lekker babe." Zegt hij. Hij maakt meteen de knoopjes van me jurkjes los. Ik doe z'n shirt en broek uit. Kaj tilt me op en zoent me in hals. En hij legt me op bed hij zoent me door in me hals. Hij doet me BH uit en hij doet me slipje uit. Ik zoen hem ruig. Ik doe z'n boxer uit. Dan doen we het. Even later stoppen we. We zoenen nog lang. "Je bent echt super lief en leuk." Zegt hij. "Jij ook babe." Zeg ik. Ik zoen hem heel lang door.

Vanuit: Thara
Ik zoen Rein. Rein zoent me in mij hals. "Schatje." Zeg ik. "Je bent lekker babe." Zegt hij. Hij doet me jurkje uit. Ik doe z'n shirt en broek uit. Ik zoen hem in z'n hals. Daarna doe ik z'n boxer uit. Hij doet me BH en slipje uit.
Dan doen we het. Even later stoppen we. We zoenen onwijs lang. "Ik vind je leuk schatje." Zegt hij. "Jij ook babe." Zeg ik en ik zoen hem heel lang door.

De meiden hebben onwijs naar hun zin. Maar blijkt dat ook voor Alesha? Voelt ze zich fijn Bij Owen? Je leest het in de volgende deel.

One Night StandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu