Olur iş değil içinde dert tutmak,plotonik aşk yaşayıp yarınlara umut bağlamak.
Liseden uzanan bir hikaye. hikayemi.Dert paylaşıp okuyan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.Liseye başladığım ilk yıl,başarısızlık,devamsızlık sorumsuzlukla alttan 3 tane dersle bir sonraki yıla geçerek sona erdi.10. Sinifa farkli a.rkadaşlarla biraz daha oturakli olgun başladım.Herkesi sevmiştim lakin en çok birisini.Hoşlantiydi içimde tuttuğum.Zaman geçtikce facebooktan konuşuyorduk.Ben saçmalıyorum o dinliyodu.Söylemeye cesaretim yoktu fakat bağlanmıştım bir tutam.Sevgilisi olduğunu öğrendim ve kantinde görmüştüm.O gün soğumuştum her şeyden herkesten..
Bir müddet sonra "kanka" ilişkisinde devam etti arkadaşlığımız.Bir başka sevgilisi olduğunu öğrendiğim ve gördüğümde artık benimde bir sevgilim vardı.Geçti zaman yazıldığı kadar kısada,az da değildi.Okul kapandı ve aklımın en dip köşesinde yoktu.Sevdiğimi sandığım değer verdiğim fakat değer görmediğim kızla sevgiliydim..Henüz tanışmamıştım ona olan gerçek duygularımla.Ben başka kızla o bir başkasıyla yaşanıyor geçiyordu çocuksu hayatlar.11. Sınıfa başladığımız gün neden bilmiyorum, selamlaşmadık birbirimizle.Daha sonra tekrar "kanka" ilişkisi içerisinde devam etti arkadaşlığımız.Geçen sene ki sevgilisiyle ayrılmışlardı.Zaman geçiyordu.Bir süre sonra arka sırasında oturan fatihle yakınlaştığını fark ettim aslında tüm sınıf fark etti.Umrumda değildi.Hala sevgilim vardı bunu oda biliyordu.Çok geçmeden fatihle gizli bir şekilde çıkmaya başladılar.Bunu hissedebiliyordum.Okul bu şekilde sona erdi ve kapandı.Yaz tatilimi boyunca sevgilimle kavga ederek geçirmiştim.Lisede son yıla girmiştik.Dersaneye yazıldım.Okul başlamadan dersane başlamıştı.Okulumdan bazı kişilerle ayni dersanedeydik hatta bazılarıyla aynı sınıf.Bunlardan biriside fatihti.Aramiz orta dereceydi azda olsa bazen dersanede konuşur ederdik.Çıktıklarindan artık emindim.Sevgilim vardı umrumda değildi fakat yinede merak ederdim ve onları birbirlerine yakıştirmazdım
Okul açıldı sınıflar dağıldı en yakin arkadaşımla bile siniflarimiz ayrilmişti fakat onunla ayrilmadi.Birbirimizi onceden tanidiğimiz için "kanka" ilişkisi çercevesinde arkadasligimiz çok iyi ve yakindi.Artik sevgilim yoktu bikmiştım çocuksu kavgalardan ezilmekten.Beni teselli bile etmişti.Artik sevdigimi sandigim birisi yoktu zaman geciyordu rahattim.Arkadasligimiz iyiydi.Belli bir sure sonra içimde ona karsi olan duygularimin değiştiğini anlamiştim.Kısa bir süre basit bir sebep yüzüden 1 ay kadar küs kalmiştik.Küs kalmış konusmuyorduk ancak ben ona ne kadar bağlandığımı anlamıştım.Dersi dinleyerek değilde onu uzaktan izleyerek geçiyodu günler.Plotonik aşık olarak okulu bitirdim,yaz geldi geçti.İkimizde istanbulda farklı özel üniversitelere yerleştik.Üniversite başladı whatsappdan onun "kanka" olarak benim ismiyle hitap edip öyle görmediğim arkadaşlığımız devam ediyordu.Sevgilisi olduğunu öğrendim daha sonra kötü huylu birisi olduğunu söyledi ve ayrıldı.Zaman geçiyodu arkadaşlığımız kopmamıştı.Whatsapptan konuşuyor arada da buluşuyorduk.
Dürüst olmak gerekirse çevreme göz attım ve sevmek istedim ama olmadı sevemedim kimseyi.Geçen zaman beni ona bağlamıştı.Lisedeki çocuksu duygularım davranışlarım yoktu kafamda.Ona karşı her şeyim değişti.Plotonik gerçek duygularla yeni tanışmıştım.Gülüşüne kaşına gözüne her şeyine en çok temiz kalbine insanlığına aşık oldum.Buluşuyorduk ben gözlerine dalıp sebepsiz gülüyordum ama onun kalbi o kadar temizdiki anlamiyordu.İçimde birikiyordu her şey doluyordu bir bir kütüphane misali.Öyle imkansız geliyordu ki duygularımı açıklamak arkadaşlığını ve onu kaybetmemek için çaresiz gizledim duygularımı.Karar verdiğimi sanıp bütün duygularımı yazıp cesaret edemeyip sildim hep yazdıklarımı.Taşıyamadım artık olmadı kaldıramadım bu kadarını kendi içimde yaşadığım en yakin dostlarima bile söyleyemediğim duygularimi.Bir akşam üstü en uç bankta yalnız başına döktüm içimde ne varsa kustum bir bakima olumlu olumsuz cevap beklememeksizin her hangi bir teklif etmeden söyledim.
Beklediğim cevaptı 3 saat sonra cesaret edip okuduğum cevap.Söyledimde kurtuldum dedim başlarda.O kaybetmek istemedi konuşmak unutturmak körmüş gibi yaptı.Bense gurur yaptım.Beni anlamiyosun demekten sitemli gönderiler paylaşmaktan onu üzmekten başka hiç bir şey yapmadım.Gurur kalmadı bir süre sonra aşk gururdan ağır bastı.Yazdım sitem dolu.Bunalttım sıktım.Insanliğımi beni çok seven bir insanı kaybettim lakin sevdim sadece seviyorum.Öyle özlüyorum ki gülüşünü yanımda oluşunu.Dua etmekten Allahtan dilemekten yarinlara umut bağlamaktan başka yapabildiğim bir şey yok şimdilerde.Bekliyorum ümitsizce.
Kalbim aşk dolu özlem dolu hasret dolu bekliyorum.Belki sever sevilirim,mutlu olurum hayallerim dualarım gerçek olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İll Yıllar Güzel Yıllar
Non-FictionOlur iş değil içinde dert tutmak,plotonik aşk yaşayıp yarınlara umut bağlamak. Hatalar, şanssız anlar.Umudun uğramayacağı çaresiz duygularım. Okuyup dert paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.