Vanessa smutne ležala na zemi pri kmeni stromu a plakala. Tento deň je pre ňu najhorší v živote. Je sama v lese, zranená a je jej zima.Ponad koruny stromov videla že sa zmráka. Vedela, že nemá silu nájsť východ z lesa. V duchu premýšľala, či má ísť nájsť sveter čo z nej Kamil stiahol aby ju aspoň trošku zahrial. Cez diery na tričku a silonkách cítila chladný vietor. Pozrela sa na zranenú nohu. Krv už netiekla ale koleno mala od krvi červené tak ako aj časť siloniek.
Skúsila sa postaviť. Bola vyčerpaná ale pár krokov urobila. Pomyslela si, že asi bude lepšie keď sa pokúsi nájsť ten sveter lebo bolo čím ďalej chladnejšie. A vedela že ho musí nájsť rýchlo, lebo už bude tma a nemá nič, čím by si posvietila. Poobzerala sa okolo seba a skúsila zistiť, ktorou stranou prišla. Na koniec sa rozhodla ísť rovno za nosom. Vyčerpaná sa pomaly presúvala v lese, pridŕžajúc sa o každý strom. O pár metrov zbadala na zemi krv. Držala sa krvavej stopy a o pár minút videla ležať na zemi niečo sivé a trochu zakrvavené. Bol to jej sveter. Okrem neho zbadala, že pri ňom už neleží Kamil.
"To je môj sveter. Ten hajzel si asi doňho poutieral celú tvár." zahundrala a obliekla si ho. Nebolo to najlepšie, keďže mu časť rukávu chýbala a na spodku bol trošku potrhaný od kríkov, ale aspoň jej nebolo na zvyšok tela až taká zima. Len čo si ho obliekla od vyčerpania padla na zem a zaspala.
Medzitým na párty
Párty u Mareka bola v plnom prúde. Väčšina si síce všimla Vanessinu neprítomnosť, ale nebrali to zatiaľ až tak vážne. Mysleli si že ešte niekam pred párty išla. Ale keď Vanessa nedorazila ani o dve hodiny, tak už to bolo niektorým podozrivé.
"Kde je, šak mi vravela, že sa na túto párty teší odkedy ju pozvali" pýtala sa Natália, Vanessina najlepšia kamarátka.
"Neviem, aj mne sľúbila, že mi pomôže so stávkou." krútil hlavou Matej. " Ešte aj na Fb napísala pred 3 hodinami že už ide sem tak neviem kde toľko trčí. A nedvíha ani mobil. Budem pred tým spolužiakom vyzerať ako debil keď tú stávku nevyhrám."
"Aká stávka?" chcela vedieť Natália.
"Taká blbá určite ju ty nebudeš chcieť spraviť. Že mám nahovoriť babu aby mi dovolila roztrhať niečo čo má oblečené. A Vanessa mi sľúbila, že mi dovolí dotrhať jej silonky" odpovedal Matej smutne.
"S tým ti ja nepomôžem, nebudem si ničiť drahé veci, kvôli blbej stávke." povedala Natália Matejovi a išla si dať drink. Matej skúsil ešte raz Vanessu prezvoniť, ale bezvýsledne. Sklamaný išiel sa spýtať náhodne jednej dievčiny, či by mu nepomohla s tou stávkou. Po dlhšom prehováraní, a aj vďaka alkoholu, nakoniec súhlasila a Matej išiel natešený zavolať spolužiaka aby mu dokázal že stávku vyhral. Išli spolu na dvor a tam Majka dovolia Matejovi roztrhnúť jej ružové legíny na kolenách. Matejov spolužiak tomu nemohol uveriť, keď videl ako jej Matej urobil na oboch kolenách peknú dieru. Matej sa za to Majke poďakoval a pozval ju dovnútra na drink. Majka súhlasila a smutný spolužiak sklamane išiel za nimi. Matej to všetko vykričal do éteru a Majka ukázala diery, ktoré tam určite pred pár minútami neboli. Tak prišiel Matejov spolužiak o svoje ego neomylného a neprekonateľného borca. Marek potom povedal:
" Škoda, že toto nevidela Vanessa. Ale tá asi na párty už nedôjde. Tak si bude musieť počkať dozajtra na pikošky z párty. Pome a bavme sa ďalej." A Párty mohla pokračovala ale Vanessu už počas nej nik nespomenul.
Opäť v lese
Vanessa sa zrazu zobudila. V lese už bola tma. Netušila koľko hodín ostáva do svitania. Vedela ale že sa jej dá hrozne ísť na WC, kedže od obeda nebola. Vanessa, ktorá bola navyknutá na pohodlné WC so splachovaním, nevedela, čo má teraz robiť a kde to má vyprázdniť . Lenže nutkanie čím ďalej tým viac silnelo. Skŕčala všelijako nohy, len aby to oddialila kým dačo vymyslí. Lenže to nepomáhalo a začínalo ju to bolieť. Nakoniec to Vanessa nevydržala, prišla pri najbližší strom a rýchlo si stiahla silonky a nohavičky. Len čo si ich stiahla tak to už nevydržala zadržať a nechala tomu voľný priebeh. Hneď sa jej dosť uľavilo. Vystrela sa a rozmýšľala čo ďalej. Skúsila dať na intuíciu a vybrala sa smerom, ktorým tušila že bude najbližšie koniec lesa.
Hladná, smädná a uzimená Vanessa kráčala tmavým lesom. Vystrašene sa obzerala pri každom puknutí, či sa na ňu nerúti nejaké zviera. Vedela, že uschnutá krv na kolene a silonkách kolena musí smrdieť dosť na to, aby niečo prilákala. Preto pridala do kroku. Potýknajúc sa po pár minútach narazila na čistinku. Chvíľku si na nej oddýchla. V tom vykukol spoza oblakov mesiac a osvetlil jej lepšie okolie. Smerom z čistinky zbadala lesnú cestu . Vybrala sa po nej šťastná, že vďaka tej ceste nájde východ z lesa a vráti sa do civilizovanej spoločnosti. Popri kráčaní prehodnocovala svoje doterajšie správanie voči chalanom. Síce sa jej doteraz páčilo ako si užívala s chalanmi a ako ich odkopla keď našla niekoho lepšieho, to čo zažila dnes a aj čo jej Kamil povedal, že nejak tak sa asi cítia využití chalani, ako teraz Vanessa, ju donútilo zamyslieť sa, či to čo robila bolo správne. Zrazu zbadala v diaľke svetlo. Rýchlo sa rozbehla za ním. Ale aj to svetlo sa samé približovalo a zrazu to boli už dve svetlá.
"Auto" pomyslela si Vanessa a začala kričať o pomoc. O chvíľku bolo auto pri nej a zastalo. Stálo pred ním mladé zranené dievča, trasúce sa od zimy v dotrhaných a špinavých veciach oslepená svetlom z reflektorov auta. Na aute sa otvorili dvere a vystúpila z nich silueta.
Je Vanessa zachránená?
Kto vystúpil z auta? Píšte návrhy kto to môže byť. :)
Skončí sa Vanessino trápenie?
Ďakujem za prečítanie ďalšej časti a ak sa vám páčila dajte komentár či chcete pokračovanie. Za každý komentár(pozitívny alebo negatívny) alebo hlas ďakujem :) :)
YOU ARE READING
Opustená v lese
Mystery / ThrillerVanessa je mladé dievča, ktoré si rada užíva život. Bavia ju večierky a diskotéky. Nedávno sa s ňou rozišiel frajer, pretože ju našiel bozkávať sa s iným. Ona si ale nerobí z toho ťažkú hlavu. Kamaráti ju pozvali na piatkovú párty, na ktorú sa t...