Keď chalani zaklopali na dvere Kamilovho domu, tak im chvíľu nik neotváral. Marek s Matejom skúsili nazrieť do okien, ale nič nevideli. Všimli si ale že Kamilovo auto tam neparkuje. Tomáš zabúchal ešte raz silno na dvere. Otvoril mu Kamilov otec.
"Dobrý ujo, je Kamil doma?" spýtal sa Tomáš.
"Nie je." odvetil Kamilov otec.
"A neviete, kde by mohol byť?" opýtal sa Marek.
"Nie, viem iba že mal ísť včera na párty nič viac. Prečo?"
"Lebo si myslíme, že uniesol Vanessu." ozvala sa Viktória.
"ČOŽE? Kamil aby uniesol Vanessu? Viem, že spolu chodili a že ho Vanessa odkopla ale Kamil by to čo vravíte nikdy neurobil." Povedal prekvapený a vystrašený otec.
"Ale máme indície, že by to urobil." povedal Tomáš.
"Tak mi ich teda povedzte. Ale nie takto medzi dverami, poďte ďalej." pozval ich Kamilov otec do domu. Posadali si do obývačky a Tomáš mu u povedal o tom ako spolu boli včera s Kamilom a ako Kamil zbadal že Vanessa ide na párty a aj ako náhle potom odišiel od neho a aj ako po rozchode povedal, že sa Vanesse pomstí za to ako ho využila. Kamilov otec nemohol tomu stále uveriť.
"Tak si to zhrňme. Včera od teba odišiel Kamil keď zbadal ako Vanessa napísala, že ide na párty?" Tomáš prikývol.
"A vravíte aj, že Vanessa na tú párty nedošla a nedá sa jej dovolať?" "Áno" odpovedali všetci.
"A naozaj Kamil povedal, že sa jej pomstí?" Áno." povedal Tomáš. Kamilov otec zostal zarazený. Po chvíľke vytiahol mobil a skúsil zavolať Kamilovi. Keď ani a 4x mu Kamil nedvihol telefón, tak na návštevu šokovane pozrel.
"Nedvíha mi. Myslíte si že fakt by bol toho schopný?" opýtal sa ich.
"Nie sme si na 100% istí, ale ako sme povedali, veľa vecí tomu naznačuje. A Vanessa nebola dnes doma a jej mama nevie kde je, tak to tomu pridáva na skutočnosti , že by to mohol urobiť. Taktiež sme si všimli , že ani auto nemá doma zaparkované.Takže berme to viac menej tak, že ju uniesol. Neviete, kde by ju mohol držať?" spýtal sa Tomáš.
To neviem, nemáme žiadnu chatku kde by ju mohol držať. A keď si zobral auto môžu byť prakticky kdekoľvek. Skúsme to teda takto keď už sme tu. Ty." ukázal na Mareka "pôjde š to povedať s kamoškou Vanessinej mame k čomu ste asi dospeli. Ja s Tomášom a s tebou " ukázal na Mareka "pôjdeme sa pozrieť mojim autom po okolí, že či niekde nezbadáme odstavené Kamilové auto. Mám tereňák, tak môžeme skúsiť aj lesné cesty. Ostatní chodte domov, keby sa niečo zmení tak sa okamžite kontaktujeme. Dohodnuté? vytvoril plán otec.
Ostatní súhlasili a každý sa pobral za svojim cieľom.
Medzitým niekde v lese
Vanessa bežala lesom úplne holá a ani sa nezastavovala. Chcela byť čo najďalej od Kamila. Ignorovala bolesť, ktorá občas zacítila na nohách keď stúpila na nejaké konáriky. Zrazu sa pri prudšom svahu šmykla, dopadla na chrbát a zviezla sa po blatistom svahu. S námahou sa postavila a utekala ďalej. Po pár minútach už ale nevládala bežať a zastavila sa aby si na chvíľku oddýchla. Poobzerala sa okolo seba a videla menšiu jamu pod stromom kde by bola krytá a nik by ju tam nezbadal. Do tackala sa k nej a schovala sa tam.. Následne sa pobzerala, že ako je na tom. Cítil,a že na chrbte je celá od blata. Z niektorých škrabancov , čo jej urobil Kamil, tiekla krv. šľapy na nohách ju dosť boleli a keď si ich prezrela, tak videla že sa jej pár malých triesok zabodlo do šliap a tie tiež boli od krvi. Vanessa sa pokúsila niektoré triesky a pichliače vybrať. Vždy si vydýchla keď sa jej nejakú podarilo vytiahnuť.
Po menšom ošetrení nôh a oddýchnutí Vanessa vyrazila z úkrytu ďalej. Snažila sa ale dávať si väčší pozor na to kam stúpa. O chvíľku jej ale zatarasil cestu potok. Nevyzeral byť hlboký. Pomaličky doňho Vanessa vkročila. Skoro vykríkla keď sa jej zranená noha ponorila do studenej vody. Urobila ďalí krok lenže trošku zle odhadla situáciu, šmykla sa a už bola celá vo vode. Vytrčala jej z vody iba hlava. To už Vanessa nevydržala a od šoku vykríkla.Chcela sa postaviť ale šmykľavé kamene jej to nedovolili. Snažila sa teda prejsť štvornožky na druhý breh. Našťastie potok nebol až tak hlboký a Vanesse aj v tom najhlbšom mieste vytŕčala nad hladinou hlava. Keď pomaly sa vydriapala na druhý breh celá sa triasla od zimy. Ten potok mal ale aspoň výhodu,že jej zmyl blato z chrbta.Mokrá a trasúca sa Vanessa pokračovala ďalej. V diaľke zbadala zablesknutie svetla. S nádejou sa tam rozbehla a o chvíľku narazila na okraj cesty. Natešená sa rozbehla popri nej s myšlienkou, že snáď stretne auto aj keď je sobota neskoro poobede. O chvíľku zbadala v diaľke malú bodku ktorá sa približovala. Uzimená Vanessa sa z posledných síl postavila na cestu a mávala rukami. Auto sa stále blížilo. Vanessa spozorovala že je to dosť veľké auto. Keď bolo dosť blízko Vanessa začala volať o pomoc. Zrazu auto pri nej zabrzdilo a Vanessa uvidela kto sedí za volantom.
Ďalšia časť za nami. Snáď Vanessa uvidela niekoho , kto jej pomôže.
Za každý hlas, komentár, názor budem vďačný.
Dobojujeme to už do konca. :)
YOU ARE READING
Opustená v lese
Mystery / ThrillerVanessa je mladé dievča, ktoré si rada užíva život. Bavia ju večierky a diskotéky. Nedávno sa s ňou rozišiel frajer, pretože ju našiel bozkávať sa s iným. Ona si ale nerobí z toho ťažkú hlavu. Kamaráti ju pozvali na piatkovú párty, na ktorú sa t...