Vannesa smutne sedela na niečom, čo ešte pred dňom bol sveter. Nesedelo sa jej na ňom síce najlepšie, ale aspoň trošku zmierňoval chlad z podlahy. Pretrhnutá blana Vanessu stále bolela. Keby bola pred víkendom tušila, čo ju čaká, tak by radšej vôbec nešla na párty. Ostala by doma v teple vysedávať pri FB a hľadať tam nejakého fešného chalana. Nie, to už nesmie robiť. Doteraz to robila a skončilo to tak, že si na nej bývalý užíval a prišla o panenstvo. To už nezvráti.
Kamil sa zatiaľ spokojne prechádzal po chatrči a jedol bagetu, čo si vytiahol z batoha. Pri pohlade na ňu Vanessa pocítila hlad.
"Prosím dáš mi trošku bagety?" požiadala Vanessa Kamila.
"Musíš si ho zaslúžiť." odpovedal Kamil.
"Zaslúžiť? Ako zase zaslúžiť? Neužil si si už dosť na mne?" rozhorčene zvolala Vanessa.
"Napríklad, že by sme sa opäť trošku "pohrali." " povedal Kamil a pozrel na Vanessu.
"Čo tým myslíš "pohrali"?" spýtala sa znechutene Vanessa a vystrela sa, pritom sa jej zošmykla časť trička z pleca a odhalilo prsia. Keď to zbadala, rýchlo si ich zakryla rukami ale Kamil to videl.
"Napríklad s tým, čo si práve nechtiac odhalila" povedal Kamil a zohol sa k nej. Vybral z nedojedenej bagety list a pomaličky ním prechádzal Vanesse po tele. Vanessa sa snažila čo najviac sa vyhnúť Kamilovi ale ten ju zahnal do rohu chatrče, kde nemala ako ujsť a tak musela znášať Kamilove dotyky. Od krku prešiel k prsiam, kde sa s nimi hral, hladkal ich listom a potom sa nahol k Vanesse a snažil sa ju pobozkať. Lenže Vanessa sa odtiahla. Tak ju aspoň pobozkal na krk.
"A teraz sa Vanesska pozrieme na tú dierku čo som ti urobil." povedal Kamil a listom jej skĺzol cez pupok až pri vagínu a na chvíľu ju ním zakryl.
"Teraz vyzeráš skoro ako Eva z raja. Tiež ale nebola nevinná ako aj ty." zasmial sa odhodil list a prstami jej prešiel po vagíne a pozrel sa na ňu. Mala v nej malú dierku od prstov a okolo bola zaschnutá krv.
"To máš pamiatku na tento víkend a aj varovanie aby si sa už nesprávala tak ako doteraz." povedal Kamil a ešte jej trošku prstami vnikol dnu. Vanessu to zabolelo ale za ten deň prežila už toľko bolesti, že aktuálnu už ani veľmi nevnímala. Keď si Kamil opäť užil trošku zábavy, vstal, išiel k batohu a vytiahol z tade ďalšiu bagetu, ale o dosť menšiu ako mal on.Hodil jej ju k nohám. Vanessa, ktorá mala stále ruky zviazané za chrbtom sa h o spýtala, že ako to má jesť?
"Jáj, prepáč, rozviažem ťa. Ale varujem ťa. Ak sa pokúsiš o útek, zle to s tebou skončí.. Aj keď ako tak pozerám v tomto stave sa ledva hýbeš tak mám šancu že ťa chytím skôr ako by si spravila krok." odpovedal Kamil a rozviazal jej ruky. Vanessa s veľkou chuťou sa zahryzla do bagety. Trošku ďakovala, že bola v obale, keď jej ju hodil na zem k nohám, lebo zašpinenú od zeme by nezjedla ani keby to bolo posledné jedlo na svete.
Po tom ako sa najedla, tak sa začala prechádzať po chatke.
"Ak ujdeš bude to tvoja posledná vec, čo urobíš." varoval ju Kamil. Vanessa to nevnímala. Bageta nebola nič moc ale aspoň už nemala taký silný pocit hladu. Ale medzi nohami ju to stále trošku pobolievalo po tom ako jej Kamil sa opäť špáral v jej vagíne. V tom o niečo zakopla. Pozrela sa dole a zbadala tenisky ktoré jej vyzul pred pár hodinami. Dostala nápad. Zohla sa po tenisku.
"Polož ju!" prikázal jej Kamil. Vanessa ho neposlúchla a hodila po ňom tenisku v snahe ho omráčiť. Kamil sa vrhol po nej. Sotil ju na zem a snažil sa jej vytrhnúť druhú tenisku. Vanessa sa snažila ho zasiahnuť ale Kamil vykryl každý jej pokus. Zo zúfalstva skúsila kolenom nájsť Kamilou rozkrok čo sa aj podarilo a z celej sily ho tam trafila. Kamil sa skrčil čo Vanessa využila a zhodla ho zo seba. Následne sa naňho sadla a chcela dokončiť svoj plán. Kamil v bolestiach sa zaháňal rukami okolo seba a silno nechtami poškriabal Vanesse odhalené prsia. Vanessa ignorujúc ďaľšiu bolesť sa stále snažila Kamila zasiahnuť teniskou čo držala v ruke. Bolo t pre ňu vyčerpávajúce. Popri boji sa jej zošmyklo z pliec tričko. Vanessa si ho rýchlo vyvliekla pričom sa snažila udržať Kamilove ruky mimo dosahu. Kamil to ale využil a na Vanessinom tele pribudli škrabance. To už Vanesa nevydržala a z celej sily sa zahnala a pomedzi škriabajúce ruky silno udrela Kamila do tváre. Ruky hneď ovisli a Vanessa mu zasadila ešte pár úderov. Nakoniec Kamil ostal ležať v bezvedomí s krvavou tvárou. Vanessa pustila tenisku a vybehla úplne nahá von z chatrče s vidinou záchrany.
Ospravedlňujem sa že táto časť vyšla dosť neskôr ale potreboval som si od toho trošku oddýchnuť a načerpať nejaké nové inšpirácie. Príbeh sa ale bude pomaličky chýliť ku koncu. Stále ale nie je isté či sa Vanessa úplne zachráni alebo nie. Dúfam že to s ňou dobojujeme do konca či už úspešného alebo neúspešného. Budem rád za každý hlas, koment, pripomienku a aj nápady :)
ESTÁS LEYENDO
Opustená v lese
Misterio / SuspensoVanessa je mladé dievča, ktoré si rada užíva život. Bavia ju večierky a diskotéky. Nedávno sa s ňou rozišiel frajer, pretože ju našiel bozkávať sa s iným. Ona si ale nerobí z toho ťažkú hlavu. Kamaráti ju pozvali na piatkovú párty, na ktorú sa t...