Happyend

483 30 12
                                    


Vanessa  si od radosti cvrkla. Videla v aute sedieť Kamilovho otca, Kamilovho kamoša Tomáša a Mareka, čo ju dosť potešilo.  Trochu zahanbená ale s  radostným výkrikom bežala k autu. Otvoril jej Marek. 

"Vanessa, som rád, že sme ťa konečne našli. Prečo si nebola na párty? Je to preto, čo si myslíme, že by to mohlo byť?" spýtal sa Marek. Snažil sa veľmi premôcť aby nepozrel Vanesse na prsia a ani medzi nohy. 

"Uniesol ma váš syn." povedala Vanessa Kamilovmu otcovi. Ten nstal celkom zarazený.

"Takže je to pravda, čo si mysleli tvoji priatelia. Ja by som to naňho nepovedal. Vždy sa javil ako milý a dobrý chalan. Aj keď musíš Vanessa uznať, že asi aj ty máš na tom trošku podiel viny. Ten rozchod niesol ťažko." 

"Áno, ja viem, bola som hlúpa. Uvedomujem si aj to ako som sa veľmi zle správala ku chalanom a chcem sa zmeniť. Sľubujem, že už nebudem brať chalanov ako zábavku." Smutne vyhlásila Vanessa a vďačne nastúpila do auta. 

"Aj ti urobil niečo?" spýtal sa Tomáš.

"Hej." povedala Vanessa a rozpovedala prítomným, ako to celé bolo, ako ju omráčil a odniesol do lesa. ako ju chcel v aute  znásilniť a aj ako mu ušla.  Ako musela prežiť pol noci v lese, ako ju Kamil našiel odviedol do chatrče a aj ako ju pripravil o panenstvo. Tomáš medzitým zavolal Matejovi, že našli Vanessu a že idú k nej domov

"Počkaj," prerušil ju Marek."On s tebou nemal sex?"

"Nie, ale prstami to urobil a postaral sa aby ma to čo najviac bolelo. Vravel mi vždy, že nech si to skúsim aké je to keď niekto niekoho využije. Ale myslím si, že by mi to spravil neskôr. Podľa neho som mu mala patriť celý víkend, tak by mal ešte dosť času aj na to." odpovedala Vanessa.

"Dobre, Vanessa, teraz ťa zaveziem domov, a odtiaľ potom choď s mamou do nemocnice, lebo fakt niektoré rany na tebe vyzerajú zle.   Ja skúsim nejak vystopovať môjho syna. Poznám pár ľudí čo okolie dobre poznajú tak snáď mi budú vedieť povedať,  kde je tá chatrč." povedal Kamilov otec.

"Ďakujem. A aj vám všetkým ďakujem za to že ste ma našli. A síce nerada ale ďakujem Kamilovi a môžete mu to odkázať, že mu ďakujem za to, že mi otvoril oči. Síce ma to stálo to najcennejšie." poďakovala sa Vanessa.  

Zvyšok cesty prebehol už v tichosti, len chalani sa museli ovládať aby veľmi nepozerali na Vanessu, keďže  nemala na sebe nič. Po chvíľke už dorazili k Vanessinmu domu kde ich už čakal Matej, Natália a aj Vanessina mama. Tej  keď povedali, že Vanessu asi uniesli tak sa skoro nervovo zrútila ale Natália s Marekom ju upokojovali, že Vanessa určite prežije, že je silná osobnosť. Ale keď zbadala Vanessu v aute, živú a usmiatu, že je konečne doma, bol to pre ňu najšťastnejší okamih v živote. Vanessa otvorila dvere na aute a hneď sa rozbehla mame do náručia. Mama ju s celej sily objala a potom ju poslala domov nech si na seba niečo dá,  a pôjdu do nemocnice a na políciu. Medzi tým Marek vyrozprával ostatným čo sa stalo.  Kamilov otec zatiaľ obvolal niekoľkých známych a podarilo sa mu zistiť, kde je asi tá chatka. Zavolal políciu a oznámil im čo sa udialo a  tí mu povedali,že hneď prídu. 

Vanessa o chvíľu vyšla von oblečená a Kamilov otec jej aj mame povedal, že nech tu ešte chvíľku počkajú na políciu. Polícia prišla o pár minút. Vypytovali sa Vanessy, čo sa všetko stalo a spýtali sa jej, že či by im nemohla ukázať cestu k tej chatrči aby si overili skutočnosti.  

"Veď je zranená, nemala by ísť do nemocnice nech jej ošetria rany? " spýtala sa Vanessina mama. 

"Potrebujeme ju, aby nám vedela lokalizovať miesto a podozrivého." odpovedal policajt

"Pomôžem vám nájsť to miesto. Aj keď neviem, či tam už bude Kamil." Povedala po chvíľke Vanessa. 

"Pôjdem s tebou." Povedala jej mama

Tak teda sa vybrali policajti s Vanessou a jej mamou podľa inštrukcií, ktoré im dávala Vanessa. Po  asi pol hodine prišli k miestu, kde stála chatrč. Dvere mala otvorené.

"Tu to je, ale dnu nejdem". povedala Vanessa.

"V poriadku." odpovedal policajt a s kolegom sa vybrali  smerom ku chatke. Poobzerali sa po okolí a zbadali sukňu, ktorú Vanessa vyhodila. Zaistili dôkaz a pobrali sa ďalej. V chatke našli bezvedomého Kamila a krvavé zvyšky oblečenia. Všetko zaistili  a zavolali záchranku Kamilovi. Keď prišla sanitka, tak Kamila vyniesli na nosidlách von z chatky sa spýtal jeden z policajtov Vanessy, či je to on. Prikývla. Potom zaviezli Vanessu s mamou na policajnom aute a Kamila v sanitke do nemocnice.  Tam Kamila aj Vanessu ošetrili, Policajti následne Kamila vypočuli a vzali ho do väzby. Vannesu si nechali ešte pár dní v nemocnici na pozorovaní. 

Po prepustení nemocnice usporiadali priatelia Vanessy s pomocou je mamy u nej  veľkú párty, ktorú si vštci veľmi užili a na ktorej sa dozvedeli že Kamil si za pokus o znásilnenie  odsedí vo väzení 9 rokov.  Vanessa  sa  zaviazala, že už bude žiť úplne normálnym životom a nebude využívať chalanov tak ako to robila do teraz ale bude sa k ním správať tak, ako sa patrí. 

Ďakujem všetkým, ktorý vydržali s Vanessou do konca príbehu. Do dnešného dňa ma príbeh 478 prečítaní a 24 hlasov.  Všetkým Ďakujem za hlasy aj za výdrž a aj cenné rady, názory a povzbudenia v písaní. 

Po čase ešte vyjde k tomuto príbehu epilóg. 

Na záver ešte túžba, že snáď je čo najmenej báb ako Vanessa. :) 

Ešte raz všetkým ďakujem.

M.K.

P.s. ospravedlňujem sa aj za gramatické chyby v príbehu. :)

Opustená v leseOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz