Chapter 3

86 7 0
                                    


Wajah Yerin kelihatan sedih kerana tidak dapat menerima kenyataan bahawa dirinya itu sudah meninggal dunia pada 3 tahun yang lepas.

Jungkook pula sedang tidur sambil dilihati Yerin di sebelahnya.

Pada waktu pagi Jungkook berasa pelik kerana bermimpi tentang Yerin malam tadi.

Di dapur Jin sedang memasak dan di bantu oleh Rap Monster. Jungkook pun turun ke dapur mencari hyung nya Rap Monster.

"Hyung malam tdi saya bermimpi tentang Yerin" kata Jungkook kepada Rap Monster.

"Betul ke Jungkook??" Tanya Rap Monster.

"Betul Jungkook x tipu" balas jungkook

'Aik Jungkook dh ok ke ckp berpatah-patah ni' kata Rap Monster di dalam hati.

"Jungkook nak mkn ape nnti hyung msk kn" tanya Jin kepada Jungkook.

"Hyung Jungkook nk mkn sushi ngn tteoboki" balas Jungkook dgn gembira.

'Boleh pulak aku mimpikn Yerin ade kt sebelah aku tpi xpe la sekurang kurang nya boleh lepas kn rindu nk tgk muka Yerin. Waa happynya akuuu' kata Jungkook dalam hati.

Flashback
Malam tadi

"Oppa Yerin rindukan oppa" kata yerin kepada Jungkook yg sdg tidur itu.

Jungkook yg terdgr suara Yerin terjaga dri tidurnya melihat wajah Yerin yg sdg menangis pun berkata "saya pun rindukan chagiya" sebelum menyambung tidurnya semula.

End Flashback

"Aik Jungkook gembira nampak" tanya V kepada Jungkook.

"Err mana ade hyung" kata Jungkook

"Jungkook lawan bantal" tanya jimin

"Jom" balas Jungkook

Selepas lawan bantal mereka pun pergi ke meja makan n makan

Skip

Pada waktu malam bunyi perempuan mengilai-ngilai kedengaran jelas.

'Hihihihihi~2'

Tiba2 muncul tujuh kepala gadis berterbangan di atas siling. Semua org berasa terkejut kecuali Jungkook yg menangis sedih kerana mengetahui bahawa salah satu dri kepala tersebut adalah kepala Yerin gadis yg dicintainya.

"Oppa maafkan saya kerana tidak dpt berada disamping oppa" kata yerin setelah mencantum kan kepalanya kembali.

"Mcm mana semua ni boleh berlaku kt Yerin dan siapa mereka" kata Jungkook sambil menangis.

"Mereka pun sama mcm Yerin mangsa kezaliman lelaki x guna tu" kata Yerin.

Adik beradik Jungkook berasa amat terkejut melihat 6 gadis yg sgt jelita berada di hadapan mereka.

"Annyeong Namjoo imnida" kata salah satu hantu berkenaan kepada Rap Monster.

"Annyeong Namjoon imnida kamu boleh panggil saya Rap Monster" balas Rap Monster.

"Rap monster awk ni comel la" kata Namjoo.

Beautiful Ghost S1/S2Where stories live. Discover now