Perlawanan yg sengit antara Eunji si hantu dan V manusia.Sementara itu di dapur sinb memasak seperti chef profesional dan di bantu Namjoo yg memasuki badan Rap monster.
"Dh siap" kata SinB lalu keluar dri bdn Jin dan diikuti Namjoo yg keluar dri badan Rap Monster.
"Jom pnggil diorang suruh mkn" kata Namjoo.
"Jom" kata Rap Monster lalu pergi ke ruang tamu utk memanggil adik beradiknya utk sarapan.
Di ruang tamu
"Sudah2 la lwn mata tu jom turun mkn"kata Rap Monster dan Namjoo serentak.
V dan Eunji pun menoleh kearah Rap Monster dan Namjoo lalu berkata "haish korg ni kan org tgh seronok lawan mata korg kacau" kata mereka serentak.
"Hmm lapar la jom mkn" kata Jungkook.
Semua "jom"
Semua pun berlalu ke meja mkn utk mkn.
"Hyung msk ape ni" tanya suga.
"Ni semua SinB ngn Namjoo yg msk" kata Jin.
Semua "ooo"
"Author nk join skali boleh" kata author.
"X boleh kata ni cite psl kitorg" kata suga
"Ok fine aku x nk bgi tau pembunuh dorg sape BYE" kata author
"Ala author bgi tau la sape pembunuh tu" kata Jungkook
"Next chapter kot aku ckp" kata Author.
Berbalik kepada tadi mereka pun makan kecuali hantu2 itu.
Selepas mkn...
"Namjoo sape yg bunuh awk sbnrnya" tnya Rap Monster.
"Namjoon sy x knl si pembunuh tu tpi sy igt muka dia yg sy tau Yerin je yg tau sape pembunuh tu" kata Namjoo.
"Ooo" bls Rap Monster lalu pergi ke arah Jungkook. "Kookie cer tnya Yerin sape pembunuh tu biar hyung campak dorg dlm gaung" kata rap monster.
"Yerin xnk cite la hyung" bls Jungkook.
Author pov
sorry menyemak kt dlm ni bosan la tpi korg tau x nape Yerin xnk cite ape yg jdi. Kalau korg nk tau baca la.End pov
Setelah itu
"Jom keluar jln2" kata Jin.Semua "Jom"
Lalu mereka pun keluar dgn menaiki kereta dan berhenti di kedai runcit sbentar.
Di Kedai
Jin sdh mengambil brg ape yg diperlukan lalu ke kaunter pembayaran utk membayar harga brg tersebut.
"Kamu tinggal kt mna" tnya casher itu.
"Sy tinggal kt rumah banglo kt hujung jalan ni" jwb jin.
"X takut ke duduk situ " tnya nya lgi.
"X"
YOU ARE READING
Beautiful Ghost S1/S2
Mystery / ThrillerSeason 1 Cerita ini mengisah tentang tujuh org lelaki yg bru sahaja pindah ke rumah yg di katakan berhantu tanpa pengetahuan mereka pada suatu malam mereka di hantui oleh beberapa roh ketika sdg tidur apabila mereka terjaga mereka teramat la terkeju...