Beautiful Ghost
Chapter 4
"Err sy mne ade comel" kata Rap monster.
"Awak comel la Namjoon" kata Namjoo sambil mencuba mencubit pipi Rap Mon. "Eh lupa la sy kn HANTU mana boleh sentuh org" katanya lgi dgn perasaan sedih.
"Jgn la sedihsy kn ada" balas Rap Monster.
"Ok. Btw boleh x sy panggil awk Namjoon je" kata Namjoo.
"Err boleh je" balas Rap Monster.
Semasa Rap Monster sdg berbual dgn Namjoo....
"Amboi sweetnya hyung" sergah V.
"Haah sweetnya korg" kata salah satu hantu lgi.
"Eh Nama Kau sape?? Nama aku Taehyung a.k.a V yg kacak" kata V.
"Eleh perasan nama aku Eunji" katanya
Jimin pula
"Nama awk sape" tnya Jimin kepada hantu yg berada di hadapannya."Nama saya Chorong. Nama awak??" Tanyanya kepada Jimin.
"Nama saya Jimin" balas Jimin.
Sementara itu Jin..
"Err nama awk ape nama sy Seok Jin😳😳😳" kata Jin.
"Oo nama saya SinB" katanya.
Jhope pula
"Annyeong Beautiful Ghost nama awk sape nama sy Ho Seok awk boleh panggil sy Jhope" kata Jhope.
"Oo Nama sy Naeun" katanya.
Apabila Suga intro
"Woi nama kau ape nama aku yoong gi kau boleh panggil aku Suga" kata suga.
"Ouh nama kau gula nama aku Bomi" kata hantu itu.
"Nama aku SUGA LA BUKAN SUGAR" marah Suga.
"Ooo igtkn Sugar" kata Bomi.
Jungkook dan Yerin pula
"Chagi cuba cerita ape yg dh jdi kt chagi ni" kata Jungkook.
"Nnti chagi dh bersedia utk ceritakan chagi cite eh oppa yg penting skrg kita dpt berjumpa walaupun keadaan skrg x sama dgn dulu" kata Yerin
"Chagi jgn la nangis" kata Jungkook.
Jin berkata "jom masuk tidur dh lewat dh ni."
"Hyung ngntuk ke malu" kata V.
"Yaa V haish" Marah Jin.
Yg lain berkata"Nae"
Author Pov
Saya rasa kesian gila dgn Namjoo sbb x dpt sentuh benda. Jungkook pun kesian sbb xdpt bersama Yerin.End pov
SKIP
KEESOKAN PAGINYA
Di ruang tamu 5 beradik bersama 5 hantu gadis sdg berbual2. Tiba2 V berkata "jom main lawan mata nak".
Semua "Jom"
Sementara itu di dapur Jin dan Rap Monster sdg memasak sambil diperhatikan dua Beautiful Ghost.
SinB mula berkata "erm Jin saya nk masuk badan awk boleh sbb sy dh lama x msk rindu la nk masak" katanya kepada Jin.
"Boleh ape salahnya" kata Jin.
"Namjoon nak masuk badan awk boleh kjp je sy pun nk msk" kata Namjoo kepada Rap Monster.
"Ok boleh" kata Rap Monster.
Setelah mereka memasuki badan Jin dan Rap Monster... SinB dan Namjoo pun mula memasak.
Di ruang tamu mereka semua kalah kepada V dan Eunji. Giliran V utk berlawan dgn Eunji.
"3 2 1 mula"kata Jhope dan permainan pun bermula.
Eunji dan V pun mula bertentangan mata.
YOU ARE READING
Beautiful Ghost S1/S2
Mystery / ThrillerSeason 1 Cerita ini mengisah tentang tujuh org lelaki yg bru sahaja pindah ke rumah yg di katakan berhantu tanpa pengetahuan mereka pada suatu malam mereka di hantui oleh beberapa roh ketika sdg tidur apabila mereka terjaga mereka teramat la terkeju...