#heyecan

47 5 1
                                    

Derken selim içəriyə girdi və ona hemen kitab? Mi diye sordum saskin bir yuzle evet dedi
Gel dedim ona guler bir yuzle, nasıl onunla böyle konusmusdum acikcasi kendimde sasirmisdim, ona kitabimi verdim, yine varmı dedi ve dedim bekle oda versin dedim, Nermin kitabını verdi bana bende ona. Sonunda sinifdan cikmisdi. Üzüm çok fəna saskindi. Nermin elimden tutub beni koridora cikartdi
- Sənin nefes alman gərək dedi
Hakikatan nəfəs almam gerekiyordu
Sinifdan cikar cikmaz
-Ohh be, o neydi lan dedim
Tum gun olanların sokundaydim. Amma yinede ona asik oldugumu dusunmuyordum.
Gunler sonra...
O gündən sonra bana sik sik bakdigini goruyordum. Amma yinede oyle dusunmemeyi calisdim. Sonuc olarak kimden hoslansam sanki bana inat sevgilisi ortaya cikiyordu.  Kisacasi askda sansim olmadigini biliyordum. Amma yinede deli gibi onu gormek istiyordum. Sanki onu gormezsem günüm kotu gecicekmis gibi. Perşembe gunuydu sinifdan cikdim tam Nerminin yanına gidiyordum,ingilis dilinde qruppalara ayriliyoruz bu arada, neyse iste tam cikdim Selim, Baris bizim sinifa dogru gidiyo, tam asagi inecekken Gulseni gordum Nermin nerde diye sordum bana cavab verdi aslinda duymusduda sinifa gitmek icin duymamis gibi yapdim sinifa girecekdim Selim ve Yaman sinifin kapisinin onunde durmusdular.
Hey, kiza yol ver -  dedi Yaman Selime
Selim beni gordu sasirmis bir sekilde yol verdi, sinifa girdim ve Gulsene
Nerminin nerde oldugunu sordum, bana asagi da oldugunu soyledi ve ona hadi birlikdə gideyim dedim. Tam cikacakken Selim bana gulumseyerek hemen yol verdi. Bende qaliba ona gulumsemisdim. Bu yapdigi cok hosuma gitmisdi. Tabi olanlari hemen Nermine anlatdim. Ve evdeydim. Sonunda dersler bitmişdi. Hemen telefonu aldım ve Ayline yazdim. Aylin kim sorucak olursaniz, yillardir arkadasim ablam gibi, gibi de degilde Ablam iste. Hergun oldugu gibi konustuk. Ona olanlari anlatdim ve bana biraz bekleyim anlariz dedi. Bir tarafdan ucuyordum nedensizce bir tarafdan onu sevmedigimi dusunuyordum...

Yine mi Ask? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin