Okul çıkisi resmen onu gormemek icin kaciyordum. Onu gormemisdim. Tum hafta ondan kacmisdim. Ne ona bakiyor, nede cevap veriyordum. Bir ara yine Baris benimle konusmak istedi, yinede konusmadim. Konusunca ne olucakdiki?
Bu arada 9ci siniflar icin bir gezi varmış. Böyle şeyləri hiç sevmezdim, heleki de sinifla gidiliyorsa o geziye. - - Bu sefer guzel olucak bence gidelim - nermin
- Bilmemki, sinifla gidicez ne kadar eglenceli ola bilirki?
- Tum 9cu siniflar, yalnız bizim sinif degil
- Selimdemi? O varsa gitmem
- Bilmiyorum, istersen Barisa sora bilirim?
- Yok, gerek yok, zaten gitmiycem
- Yapma amma, Selim olucak diyemi gitmiyceksin şimdi? Bence yapdigin delilik
- Biliyorsun, sevmiyorum oyle yerleri, yani yanliz Selim var diye degil
- Bana yapma bari
- Off, Tamam, gidiyorum
Dedim. Aslinda hakikatan istemiyordumda. Bir tarafdanda gercekden ona var diye gitmemekde banada sacma gelmisdi. Zaten belli degil, belkide gelmez.
Gezi pazar gunuydu, ve herkese saat 7:30 okulda olmamizi soylemisdiler.
Okuldaydim. Biraz gec gitmisdim. Yinede pek bi cocuk yokdu.
Evet hiç sasirmadim Selim, Baris, Mert hepsi burdaydı. Nermin daha gelmemisdi. Ona aradim, geliyorum dedi. 10dakka sonra Herkes gelmisdi. Nerminde tabi. Yola cikdik. Sanki inat yapar gibi Barisla Selim arkamiza oturmusdular.Sonunda varmisdik. Ormanlik bir yerdi, Göl filan vardı. Dururmuyum hemen fotograf cekmeye başladım. Bu arada yanıma birisinin geldiyini hiss etdim. Kim olucakdi, tabiki Selim. Fotograf cekiyormus gibi yapmisdi, yada gercekden cekmisdi, bilemiyorum.
- Konusmamiz gerek dedi
Ona bakarak
- Konusmasak daha iyi
- Leyla... Lutfen
- Burası yeri degil, daha sonra dedim ve sinif arkadaslarimin yanına gitdim.
- Ne soyledi yine? (Nermin)
(ona bakarak) - Benimle konusmak istiyormus
- Sen ne dedin peki?
- Hayir dedim, ne diyicem
- Acaba konussanmi artik? Sende seviyorsun iste onu, yapma bunu kendine
- Sen yapma bari, ben gercekden sikildim, otobuse gidiyorum
- Sen bilirsin...
Otobus boşdu, yerime oturdum, kulaklimigi takip, sarki dinliyordum.
Selim dururmu, otobuse mindigimi görür gormez oda minmis. Yanıma oturdu, Kulakligimi cixardim ve ona kizgin bir suratla bakdim.
- Hadi konusalim artik
- Ne konusucaz çok merak ediyorum, bak,sen soyleyeceyini soyledin. Seni kirmak istemiyorum amma seni sevmiyorum. ( Niye yalan soylemisdimki?)
- Sevdigini biliyorum
- Yok oyle bir şey, sevmiyorum
- Seviyorsun iste, Kendinin bile inanmadigi bu yalana beni inandiracagini dusunmuyorsun herhalde?
- Sevdigimi soyleyince ne deyisicekki? Ne olucak?
- Seviyorsun yani?
- Bak gercekden hiç halim yok
- Bu kadar zormu sevdigini soylemek?
- Zor... Dedim ve Kalkip gitdim.