Χευυ γλυκές!😘❤️ Λοιπόν, καλώς ήρθατε στο "One", το βιβλίο που ξεπερνά τα όρια του έρωτα και του πόθους. Είναι η πρώτη φορά που γράφω βιβλίο στο Wattpad και ελπίζω να πάει καλά. Αυτο βέβαια θα εξαρτηθεί από εσάς! Περιμένω τα σχόλια σας για το πρώτο part για αυτό let's enjoy ! ! ! *.*
Οι μέρες κυλούσαν γρήγορα για αυτήν. Δεν έβρισκε την ώρα να φύγει επιτέλους απο αυτή τη μικρή πόλη που έμενε και να πάει στην μεγαλούπολη, να αρχίσει να ζει την καινούργια της ζωή. Για εκείνον πάλι περνούσαν αβάσταχτα. Έπειτα απο τον θάνατο της μητέρας του, δεν ήταν ο ίδιος. Όταν ενηλικιώθηκε, ο πατέρας του τον έστειλε στο Λος Άντζελες από την Νέα Υόρκη που έμενε για να συνέλθει, να προσπαθήσει να ξεχάσει, και κυρίως να αλλάξει τον εαυτό του. Να τον σβήσει απ' το μυαλό και απ το σώμα του. Όμως δεν άλλαξε τίποτα, φαινόταν σαν ο εαυτός που είχε ως τώρα, να είχε χαθεί απ' το σώμα του και απ' το μυαλό του. Ή τουλάχιστον δεν ήθελε να τον φέρει πίσω. Ήθελε από εδώ και πέρα να είναι σκληρός με όλους, να μην ήταν αυτός που θα τον έκαναν όλοι κουμάντο ούτε που θα ανεχόταν ότι του πουν. Είχε μεταμορφωθεί σε ένα κακόβουλο αγόρι που το μόνο που έκανε ήταν να μην νοιάζεται για κανέναν άλλον πέρα απ'τον εαυτό του. Κατάντησε να παρασέρνει ότι βρει στον δρόμο του. Μέχρι που θα έρθει εκείνη, εκείνη θα του αλλάξει τα πάντα. Αυτά που φύλαγε τόσο καιρό βαθιά μέσα του. Ένα βράδυ, σε ένα μπαρ όλα θα αρχίσουν, όλα πια θα έχουν περισσότερο νόημα και για τους δύο. Εκείνο το βράδυ, κάτι θα αλλάξει μέσα στο τσουνάμι που έχει γίνει και παρασέρνει ότι βρεθεί στο δρόμο του. Θα αλλάξει όμως και στο καστανόξανθο κορίτσι με την λεπτή καρδιά και τα ευαίσθητα συναισθήματα. Στην αρχή δεν θα το καταλάβουν αλλά με τον καιρό θα φανεί..
Και εδω ξεκινάει η ιστορία μας... Για μια ακόμα φορά welcome to "One" ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
| One | Cameron Dallas |
Teen FictionΗ 17χρονή Κρίσταλ, μετακομίζει στο Λος Άντζελες για να σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο του LAU και παράλληλα να μάθει κάποια πράγματα όσο αφορά το Hollywood, τις ταινίες,την δόξα έτσι ώστε να πραγματοποιήσει το όνειρο που πάντα ήθελε: να γίνει superstar...