Chapter 4

58 4 0
                                    

Αποκαλύψεις σε αυτό το παρτ!

Παρασκευή

"Αχ όχι αυτό, ούτε εκείνο ούτε το άλλο. Βλακεία έπρεπε να πάω για ψώνια τελικά" λέει η ξαδέρφη μου βγάζοντας φορέματα από την ντουλάπα.

"Ρε Έμυλι αυτό το χούι με τα ρούχα πρέπει να το κόψεις κάποτε. Η ώρα είναι ήδη 9 και πρέπει να είμαστε εκεί σε μία ώρα" λέει η Λούσι δείχνοντας το ρολόι της στην Έμυλι.

"Όχι ρε γαμώτο. Τέσπα θα βάλω αυτό και άντε τώρα" απαντάει και βγάζει ένα φόρεμα απ' την ντουλάπα. Το φόρεμα είναι μακρύ ως τον αστράγαλο, καλυμμένο όλο με μαύρες πούλιες να λαμποκοπάνε. Όλη η πλάτη είναι φανερή στο πίσω μέρος και έχει ένα άνοιγμα στην δεξιά πλευρά που φαίνεται όλο το μπούτι και κάτω. Ειλικρινά εγώ αποκλείεται να έβαζα ποτέ αυτό το πράγμα.

"Μια χαρά είναι, λοιπόν βάλτω και εμείς θα πάμε να βάψω την Κρίσταλ" λέει η Λούσι στην Έμυλι και ύστερα στρέφει την προσοχή της σε εμένα. Έπειτα παίρνει το βαλιτσάκι των καλλυντικών της Έμυλι και βγαίνουμε από το δωμάτιο.

Η Έμυλι φωνάζει "Μην το αφήσεις στην τουαλέτα μετά!"

Καθώς μπαίνουμε στο μεγάλο μπάνιο του ορόφου της λέω "Δεν χρειάζεται να βαφτώ αλήθεια. Νομίζω είμαι μια χαρά και έτσι"

"Λοιπόν, σόρρυ που θα στο πω αλλά δεν είσαι. Το βάψιμο θα τονίσει το ντύσιμο σου και το πρόσωπο σου. Πρώτη φορά θα πας σε μπαρ και δεν θα βαφτείς; Για αυτό άσε τις αντιρρήσεις και κάτσε να σε βάψω" λέει κάπως αυστηρά.

Κάθομαι στην καρέκλα που είναι μπροστά στον καθρέπτη και αρχίζει. Καθώς με βάφει παρατηρώ το δικό της υπερβολικό βάψιμο. Όπως το είπα από την αρχή. Δεν ταιριάζω με την παρέα της με την καμία, και θα έλεγα ούτε με αυτήν.

Την Λούσι την ξέρω 2 μέρες τώρα, όταν είχε έρθει να πάρει την Έμυλι για να πάνε για ψώνια. Θυμάμαι η ξαδέρφη μου είχε επιστρέψει με τόσες σακούλες από μάρκες καλλυντικών ενώ η Λούσι με σακούλες από τις πιο γνωστές και πιο ακριβές εταιρίες ρούχων. Δεν μου έχει πει τι δουλειά κάνουν οι γονείς της. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι πλούσια και μου έχει πει ότι γνωρίζονται από το γυμνάσιο.

Μου βάζει κονσίλερ, πούδρα, μέικ απ και σκιά. Με το ζόρι ανέχομαι την σκιά. Δεν έχω βάλει ποτέ και ούτε πρόκειται να ξανά φορέσω. Ευτυχώς δεν είναι τόσο έντονη όσο η δικιά της. Ξαφνικά πάει να μου βάλει eye liner αλλά την σταματώ. Δεν θα αντέξω και σκιά και eye liner μαζί. Στην συνέχεια μου βάζει μάσκαρα και ρουζ. Σταματάει για λίγο καθώς μου δίνει να διαλέξω χρώμα κραγιόν. Όλα είναι τόσο έντονα και κανένα του τύπου μου. Ξαφνικά βρίσκω ένα πιο απαλό από τα άλλα. Το χρώμα του είναι κοράλι κάπως αλλά σε ανοιχτή απόχρωση. Της το δείχνω και στριφογυρίζει τα μάτια της αλλά παρόλα αυτά μου το βάζει.

 | One | Cameron Dallas |Où les histoires vivent. Découvrez maintenant