CAPÍTOL 3

48 4 0
                                    

  En moure la maneta de la porta, vaig rebre una empenta per part de la nostra visitant, era l'Abril, la cantant i líder de la banda d'en Robert -On és en Robert?! Ràpid l'he de veure! -Abril!, on vas amb tanta presa? -Que no em diguis Abril! Are me diuen April Vicious. -Com sou el punkis, quins noms més estranys us posau. -Val, val critica el meu nom les vegades que vulguis, però on és en Robert, l'he de veure ja! -A la seva habitació supòs... -Va arrencar a córrer cap a l'habitació d'en Robert, casi va arrabassar la porta de l'estirada que va fer i la seva veu de punk-rocker va exclamar -HE ACONSEGUIT QUE ENS CONTRACTIN PER FER DE TELONERS A UN CONCERT! -No fotis! -Va dir en Robert. -De qui i quan és? -És d'un grup de València anomenat "Obrint Camí" no sé molt bé qui són, però tocarem abans que ells aquest dissabte! -Aquest dissabte!? Hem d'assetjar com bojos! -Exacte, demà a primera hora a casa del Roc. Si no apareixes et tallo els ous. -D'acord, d'acord... Allà seré. -Vinga, ens veim demà, adéu Jordi. -Ens veim Abril. -Que és April Vicious hòstia! -Va sortir i va pegar una portada que va repicar per tot l'apartament. -Jordi! -Què? -No ho has sentit? -Per no sentir-ho... Deu meu quina veu té aquesta noia... -El nostre primer concert mare meva. -Tampoc t'emocionis que sou teloners! -Que dius?, és la nostra gran oportunitat perquè es reconegui el nostre art. -Si tu ho dius... -Vaig riure -Et necessito. -Per què? -M'has d'ajudar a dur la bateria a l'escenari. -Que dius tio... Quin pal... -Vinga tio, recordes aquell pic que et vaig salvar de liar-te amb aquell card quan anaves begudíssim? me'n deus una! -Deu meu, quin mals records d'aquella gatera... -Vinga gatet m'has d'ajudar, miau? -Val. Però m'has d'aconseguir estar al backstage que sóc molt fan de Obrint Camí. -Tracte fet. Doncs dissabte et vull a casa del Roc per ajudar-me a carregar la bateria a la furgo. -Okay,  allà seré. -Va tornar-se a endinsar a la seva habitació mentre cantussejava una de les cançons del seu grup. Jo vaig decidir fer el mateix i vaig anar al llit que demà tenia classe. Aquella nit vaig somiar amb ella, em parlava, m'intentava dir alguna cosa que per algun motiu no era capaç d'entendre... Me vaig despertar molt tard, el despertador no havia sonat o no ho havia escoltat. A aquestes hores ja no arribava a la uni, així que me vaig quedar al llit esperant que alguna obligació s'em presentés, però no va aparèixer, així que vaig tornar a adormir-me.  

[Insereix títol to' flama]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora