Brooklyn's pov
Det hade nu gått flera veckor (4 för att vara exakt) och jag kunde inte ha varit bättre på att slåss och sånt. Mina föräldrar och jag pratade dagligen med varandra. "Blake, kom igen nu" säger jag och drar med honom till köket. "Okejdå" säger han. Jag tar fram baguetter och lägger in dom i ugnen ett tag tills dom blir krispiga. Jag tar fram smör och massor av olika pålägg och sätter allt på bordet innan jag lägger fram tallrikar, yoghurt, fil, flingor och müsli. När jag ställt fram allt så ropar jag på alla. Hela bordet var propp fyllt med personer. Jag tar några mackor innan jag smörar dom och tar ost, gurka och paprika på mackorna och börjar äta. Jag känner jace lyfta upp mig och sätta mig i hans knä. Jag fortsätter att äta medan vi alla sitter och pratar om bra strategier att kunna slå ut Dex's armé och fler. "Vad tycker du Brooklyn?" Hör jag någon säga och jag kollar på Liam. "Va?" Säger jag och lutar mig bakåt mot Jace. Jag hör något utanför och jag vet inte vad som hända jag bara teleporterades ut. Jag ser Tindra min bästa vän och jag springer fort in i hennes armar. "Tindra" säger jag och kramar om henne. "Du kunde ha sagt till när du var tillbaka" säger jag och nästan gråter av glädje. "Jag vet men då hade det väl inte varit en överraskning?" Säger hon och ler. "Jag har saknat dig så mycket" säger jag och ler. "Jag har saknat dig också Brooklyn" säger Tindra. Jag hör någon komma och tittar mot huset och ser att Jace springer mot mig. "Vem är snyggingen?" Frågar Tindra innan jag känner att Jace lyfter upp mig och kysser mig. "Jag trodde du hade försvunnit" säger Jace och jag ser oro i hans ögon. "Jag är okej" säger jag och ler mot Jace innan jag kysser honom lite lätt. "Brooklyn! Du sa aldrig att du har hittat din mate" säger Tindra vilket får mig att vända mig om mot henne. "Oh juste, förlåt det är bara det att det har varit så mycket som har hänt just nu att jag glömde bort att berätta det för dig" säger jag. "Jace, det här är Tindra, Tindra det här är Jace" säger jag och dom skakar hand. "Hej" säger Jace och ler lite. "Hej" säger Tindra och börjar skratta. "Brooklyn, hur kunde du bara försvinna sådär?" Frågar Jace. "Jag vet inte, jag antar att jag teleporterade mig hit" säger jag och rycker lite lätt på axlarna. "Okej nu går vi in" säger jag och tar tag i tindras hand för att dra med henne in. Helt plötsligt så teleporterade vi in i huset igen. "Hur gör du det där?" Säger Jace och Tindra samtidigt. "Jag vet inte" säger jag och rycker på axlarna igen. "Jake!" Ropar jag och han är fort här. "Samla alla i trädgården" säger jag innan jag drar med Tindra upp till mitt rum. "Vad ska vi ha för något?" Säger jag och drar en hand igenom mina kläder. Jag hittar två vita klänningar som var jätte fina och visar dom för Tindra. "Ska vi ha dom?" Frågar jag och hon nickar ivrigt på huvudet. Tindra sätter på sig den och kollar sig i spegeln.
"Wow" säger hon och ler. Jag sätter på mig min och ler.
ESTÁS LEYENDO
The Bad Girl is the Alpha's Mate
Hombres LoboBrooklyn Haynes är en helt vanlig 17 åring, eller? Brooklyn är ledare för ett av dom farligaste gängen i USA, Destroyers och tillverkar egna vapen, en dag träffar hon Jace, som är 19 år och är Alpha över Black moon flocken. Kommer Brooklyn behöva vä...