Aktualizovat. Aktualizovat. Aktualizovat.
Nicol : Tak si zkus ten profil nějak vylepšit, víš jak to myslím, přidat tam nějaký perličky, třeba, že jsi nejlepší v plavání.
Já: Nehodlám lhát.
Nicol : Tak ukaž, co tam máš.
"Ahoj, já jsem Angie.
Aktivní brunetka se smyslem pro hůmor a výborným maturitním vysvědčením hledá chlapce od 18 let do 23 let."
Nicol : Tou aktivní myslíš závody ve spaní a tím výborným maturtním vysvědčím ten sloupec trojek?
Na rtech se jí objevuje úšklebek.
Já: Hele sklapni a čti, nemůžu tam napsat jak jsem nudná.
Zakřením se na ni a věnuju ji jeden z mých nevinných úsměvů.
Nicol: Okay, ale stejně je to vtipný.
Zasměje se a zase přesměruje svoje studánkově modré oči na obrazovku laptopu.
" Moje záliby jsou: procházky s mými neposednými pejsky, čtení, psaní a trávení času s rodinou a přátele.
Můj partner by měl být: hodný, milý, laskavý, pracovitý, s láskou k dětem a zvířatům, společenský, komunikativní, pohodářský, ochotný
Moje nej ..... : barva - modrá ; zvíře - pes ; zpěvák/zpěvačka- Demi Lovato, Olly Murs ; číslo - 6
Vypadám : Mám 165 cm, střední postavy, červené dlouhé vlasy až po pas, centimetrový tunel v pravém uchu, hnědé oči, pihy kolem nosu, piercing na rtu, tetování na zápěstí a na pravé lopatce. "
Nicol : Stejně ses za ten rok změnila, od rozchodu s panem "Chytrým" .
Kamarádsky se na mě usměje.
Nicol : Ale vážně? Seznamka na internetu? Proč raději nejdeš někam pařit?
Já: Chybí mi.
Zašeptám a doufám, že to neslyšela.
Nicol : Co Ti chybí ?! Kdo Ti chybí?!
'Do háje, slyšela mě'
Já: On.
Kňuknu zoufale.
Nicol : O tomto jsme se snad už bavily, ne?
Vyjede na mě a já vidím v jejích očích zlost, ale i strach.
Nicol : Ubližoval Ti.
Hlas jí přeskočí na úplně jinou frekvenci.
Já: Já, já vím, ale hrozně mě bolí, že jsem sama.
Už skoro brečím.
Nicol: Nejsi sama, máš kamarády, rodinu. Nikdy nebudeš sama.
*oou oou oou*
Nicol : Promiň, to je Niall, musím letět. Tak zítra ve škole?
Já: Jasný.
Nicol: Ven trefím, tak pa.
Já: Ahoj.
Jakmile se za Nicol zavřely dveře, zaklapla jsem notbook. Vzala jsem si ze skříně v pokoji čisté spodní prádlo a tričko na spaní a šla si dát horkou sprchu. Když jsem se před zrcadle svlékla, lekla jsem se vlastních jízev. Na rameni, na boku, na rtu, pod bradou, na lokti, všude. Na modré podlitiny, které tu ještě od minula zbyly. Na krku, na prsou, kolem pupíku, na vnitřní straně stehen. Zatřepu hlavou a vlezu si do sprchy, proudy horké vody mě hladí po těle. Pramínky vody mě přivádějí do nočních můr, najednou cítím tu bolest na žebrech, jak mi mlátil čelem o stůl, jak mě znásilňoval a moji rodiče byli hned ve vedlejší místnosti. Ty slzy, jako by byly čerstvě na mé tváři.
"Ne, už ne, prosím" vždycky jsem ho prosila ať přestane, že to může jít i po dobrém, že se s ním chci milovat, ale on si to bral po svém, jak on chtěl, jak on měl potřebu. Ale druhý den byl jiný, donesl mi snídani do postele, odvezl mě do školy, donesl až do třídy v náručí, po škole mě čekal s kyticí růží ( které sice nesnáším, ale bylo to roztomilé gesto) , večer jsme šli na procházku, koukali na západ Slunce, večer udělal večeři i pro rodiče, dali jsme si společnou sprchu, ale večer.. to bylo zase ono.
Hrůzou jsem se celé osprchovala. A uvědomila si, že jsem prudkých pohybem ruky posunula kohoutek na ovládání vody a voda je teď úplně ledová. Za jsem si ji naštelovala na správnou teplotu, na houbu nanesla trochu sprchového gelu, šampón do vlasů a celá se pečlivě umyla, s pocitem, že třeba ze sebe smyju i ty odporné vzpomínky. Lezu ze sprchy, jemným , bílým ručníkem si suším vlasy a spletu je do vlhkého, dlouhého copu, osuškou si měkce přejíždím po pažích, po zádech, vepředu, na nohou. Obeču si spodní prádlo a natáhla na sebe tričko. Vezmu mokrou osušku, z košíku dva kolíčky a jdu na balkón. Hned mě praští vůně jara, jak vše kvete, jarní vánek mě ovíjí příjemných ochlazením a já přidělávám osušku na věšák. Vytahuju s modro-bílé krabičky , bílou kratší cigaretu a zapaluji si ji pomocí svíčky v lucerničce na stolku vedle mě. Jak tak tahám doušky dýmu do plic, uvědomuji si, co se za poslední měsíc vlastně událo. Jak jsem se bezhlavě zamilovala do násilníka, který byl i romantický. Co vše jsme spolu prožili a taky jak dramaticky to skončilo. Jak mě našel i v novém bytě a dal mi co proto, za to, že jsem ho opustila a že to hodné holčičky nedělají. Slyším z bytu známé vyzvánení písničky 'Dear darling' od Ollyho Murse. Cigaretu odkládám do popelníku a běžím pro telefon, na něm svítí jeho jméno. Můj úsměv na tváři povadá a já přijímám hovor a telefon pokládám k uchu...
YOU ARE READING
Láska na internetu!
FanfictionJe to roky, co jsem zanechala tohoto příběhu, už jsem nevěděla co s ním.. snad mě to teď bude držet déle. Zároveň se omlouvám všem, co tak dlouho čekali.