Nakupovat s těma dvěma? UŽ NIKDY! Prosím připomeňte mi to, až mě zase někdy napadne taková ptákovina! Přemýšlela jsem o tom, na co se večer koukneme, ale oni po sobě furt řvou,takže vždycky přeruší myšlenku. Najednou ho vidím. Greg. Stojí u regálu s pitím, stojím pár desítek metrů od něj, totálně zkamenělá a hypnotizuji každý jeho krok, to jak přitom vypadá. Vůbec se nedivím, že jsem ho milovala, je to druhý bůh.
Greg se najednou prudce otočí mým směrem a jeho pohled kolem mě proletí, ale pak ho do mě zabodne.
"Angie?" Zeptá se nejistě, jako by si myslela, že jsem pouhá vidina, nebo noční můra.
"Gregu." Špitnu nervózně a snažím se zamaskovat strach a všechny pocity, které ve mě vyvolaly vzpomínky na život po boku tohoto muže.
On ke mě pomalu přistupuje, nejistě. Když už je u mě jemně mě pohladí po tváři a palcem přejede přes rty, celá se pod jeho dotekem zachvěju, jako vždycky. Pak ruku odtáhne a pohled zabodne do země.
"Chybíš mi" špitne a pak zakroutí hlavou, jako by se chtěl probrat z nějakého snu. "Nezdá se mi to, vážně jsi tady, že jo Ang?"
"Ano, jsem tady. Moc dobře víš, že je to můj neoblíbenější obchoďák." Snažím se, aby se mi nezlomil hlas.
"Jo, pamatuji se. Co to máš na tom krku?"
*Aha, asi si spatřil jednu z modřin, které jsou mi tak rád vytvářel*
"Modřinu, takovou tu trvalou, je to ze škrcení" A je to tady, hlas se mi zlomil.
"To-to máš ode mne?" Zvedne ke mě pohled a v očích uvidím slzu.
"Ano Gregu, je to od Tebe"
"Já Ti nikdy nechtěl ublížit, miloval jsem Tě. Pořád Tě miluju Ang."
Natahuje ke mě ruku, ale já instinktivně couvám.
"Ale ublížil jsi mi, jako nikdy nikdo jiný, Gregu" podívám se mu do očí a vidím, jak se před mýma očima páme na kusy.
Najednou slyším, jak na mě Johny a Markét volají.
"Musím jít, sbohem Gregu" přejedu mu polštářky prstů po tváři.
"Že to není opravdové sbohem?" Slyším za sebou jeho otázku. Jemně se otočím, věnuji mu nevinný úsměv a jdu pryč.
M: Kdes byla?! Já z Tebe jednou dostanu infarkt!
J: Proč máš slzy v očích.
Já se podívám na špičky svých bot. Občas se před něma cítím jak jejich dcera a přitom jsem nejstarší.
M: A doprdele. On tu byl, že?
Podívá se kolem, ale ho nediví. Nemůže ho vidět.
Já: Tak co máte?
J: Ehm.. jo jasně. Pití, tvrdej alkohol, vína, piva, pečivo, uzeninu, sýry, pomazánky, ovoce, zeleninu, čipsy, instantní polívky, čokolády, bonbóny a hlavně žrací papíry, mlíko, vajíčka, mraženou pizzu a bagety s bylinkovým máslem, maso na gril, zmrzliny, polevy, kornoutky, šlehačku, žvejky, cigára, časáky.
M: Eh eh. Na něco si zapomněl, na to, jak sis to vydupal!!!
Začne se hrozně smát a mě její smích opět vrátí do lepší nálady, usměju se.
Já: Co sis vydupal?
J: Nic, nic.
Johny rudne.
YOU ARE READING
Láska na internetu!
FanfictionJe to roky, co jsem zanechala tohoto příběhu, už jsem nevěděla co s ním.. snad mě to teď bude držet déle. Zároveň se omlouvám všem, co tak dlouho čekali.