Změna vyžaduje snahu.

561 14 1
                                    

Zhuboka se nadechnu.  "U telefonu Angie Disan, haló?" 

"Přestaň s těma kravinama Angelico!" Zavrčí na tím jeho odporným opileckým hlasem.

"Gregu, jsi opilý, jdi spát" špitnu a snažím se ho ještě víc nenaštvat. 

"Co se staráš?! Tys mě nechala. Nechalas mě na pospas Hannah! Tys mě opustila Angie, jak si mohla?!" Jeho hlas  je sice silný a sebejistý, ale v mezi pauzách  zaznamenávám slzy. 

"Ty pláčeš?" Zeptám se mírně. 

" Jasně že brečím! Proč si mě opustila? Chybíš mi" zdá se, že aby tohle řekl, musel využít hodně síly. 

" Gregu ! Tohle na mě vůbec nezkoušej! Už Ti na ten tvůj pláč neskočím! Je prostě konec. Ptáš se proč?! Protože si nemyslím, že v normálním vztahu kluk jeho 'lásku' ,jak ty říkáš, mlátí, kope do ní a po nocích znásilňuje. Co v tom vidíš?! Myslíš, že se to holkám líbí? Víš jak to bolí?! Nevíš..." Na chvíli se odmlčím a otřu si slzy z tváře. "Gregu, prostě, to skončilo, smiř se s tím, jak já jsem se smiřovala s fyzickou bolestí, kterou jsi mi každý den způsoboval, ty se smiř s tou, že my dva, už spolu nikdy nebudeme!" 

"Stejně to nevzdám a jednoho dne, Tě získám" šeptá do telefonu.

" Dobrou noc Gregu" přeskočí mi hlas a proto raději končím hovor. 

TEN MĚ BUDE PRONÁSLEDOVAT DO SMRTI. 

Musím nějak tu hnusnou myšlenku vymazat z hlavy. Sedám si zase na balkón, do křesla z proutí, na kterým je měkký a na dotek velice příjemný podsedák modré barvy. Konečně můžu uklidnit svoje nervy a dokouřím cigaretu. Ještě chvíli sedím a užívám si výhled z terasy mého bytu, v malém domečku párset metrů od cetra města. Sleduju jak opilí studenti naší střední školy i z jiných škol chodí po ulicích a vyřvávají po kolemdoucích. Zakroutím nad tím hlavou a do mozku mi přistane myšlenka "Však tys to taky dělala, tak si nehraj na slušňačku. Tehdy sis s Gregem ještě rozuměla, trubko jedna dutá!" Nesnáším vlastní myšlenky, i v nich mám nízké seběvědomí. Pomalu se přesouvám do koupelny a začnu si čistit zuby, vyčistím si pleť a jdu do kuchyně. Natočím si sleničku vody, dám do ní dve kostičky ledu a přesouvám se do ložnice. Sednu si na postel, zapnu televizi a vybafne na mě znělka Simpsonů, jako každý večer. Podepřu si polštáře o čelo postele, opřu se a přetáhnu přes sebe tlustou deku, v rukou svírám sklenici vody a sleduji další vtipný zážitek Homera, Marge, Barta, Lisy a Maggie. 

Po dvaceti minutách upřímného smíchu, vypínám obrazovku televize, sklenici položím na noční stolek, ještě skontroluji, jestli je budík nastavený ma 6:15 hodin. Polštáře si natřepu a posonu níž, s hlavou plnou myšlenek na Simpsonovi usínám s úsměvem na tváři. 

Ráno mě probouzí písnička " Made in the USA"  od Demi Lovato.  Ospale si otírám oči a ukazováčkem si mnu spánky. 

'Alespoň, že je pátek' naříkám a škrábu se z postele. Rychle zapínám notbook a kontroluji stav na seznamce. 

"Vítejte Angie, 

máte dvě nové zprávy."

'Dvě?' Užasle otvírám první zprávu. 

"Aho Angie,  

já jsem Nicolas. Je mi 23 let, bydlím v Dublinu a ty ? Tvůj profil mě velice zaujal. Mám jet na výměný pobyt do Manchesteru. Myslíš, že bychom se mohli sejít? 

Tady máš můj stručný popis.

Snědší blonďák s hnědýma očima, piercingem ve rtu a hromadou tetování, hledá někoho, kdo by mu mohl rozumět. Se smyslem pro hůmor, zodpovednou, milou a romantickou povahou, někoho, kdo nehledá pouze sex, ale vztah se seilným citovým zabarvením, ale i s bezmeznou přátelskou podporou a důvěrou. 

Budu rád, když se ještě ozveš, Nicolas (: " 

ODPOVĚDĚT

"Milý Nicolasi,

Tvůj profil a popis rozproudil ve mě vlnu zalíbení a touhu po více informacích. S popisem vztahu kterého hledáš, naprosto souhlasím. Já bydlím v Liverpoolu, takže sejít se není absolutně žádný problém, upřímně se těším na tvůj irský přízvuk. Teď s musím odebrat do školy, tak zatím. Angie :) "

'Druhou zprávu si přečtu po škole' pomyslím si. Zvednu se a běžím do koupelny, rychle si omyju obličej, vyčistím zuby. Vyčešu si vlasy do vysokého culíku, du druhého ucha, nasadím malou černou naušnici ve tvaru kuličky. Na hřbet dlaně nakapu trochu make-upu a pomocí žíňky ho nanáším na pleť. Potom pudr, linky na oči, natočit řasy a namalovat, natřít rty leskem. 

Rychle běžím do pokoje, vytahuju ze skříně béžové kalhoty, bílé tričko a černé 3/4 sako. Rychle to na sebe nahážu, v rychlosti si nazuji černé semišové boty na tlustém podpatku, seberu béžovou kaberku s motivem Paříže a nahážu do jí - klíče od domu, mobil, peněženku,složku s papírama ohledně školy, cigarety, z ledničky energetický nápoj a bagetu, zápalky, který byly na ledničce. Poshasínám všechny světla a zabouchnu dveře domu. Opatrně nasedám do Land Rovera, který jsem dostala od táty k 18-ctinám. Couvám z parkoviště u domu, v autě zapínám na plné pecky rádio a pomau se brouzdám ulicemi ranního Liverpoolu, kde lidé ještě spí, ale já prostě musím mít na sedm hodin ráno, hodiny umění.

Ve škole zaparkuju jako vždy vedle Nicoliného Range Rovera, ze sedačky spolujezdce beru kabelku a mířím si to rovnou ke svojí skříňce.  Kde mě čeká jako každé ráno milé překvapení, ve formě líbající se Nicol s Niallem.

Láska na internetu!Where stories live. Discover now