Bylo to fajn.

338 15 11
                                    

Markét: Kdes do prdele byla?! Já jsem tu málem zapustila kořeny. 
Já: Dřív nebo později se dolů stejně dostaneš, tak těch pár let už je jenom sranda. 
M: Jdi raději do prdele. 
Já: Taky Tě miluju. 
Po dlouhé době se můžeme nefalšovaně zasmát. Nabrali jsme ještě Johnyho a ty dva zamilovance a jeli k nám domů. Před domem už stojí Jason a usmívá se na mě jako měsíček na hnoji. 
Já: Markéta na *hodila jsem po ní klíče* jděte dovnitř, hned jsme tam. 
M: JSME ? 
Já: Padej. 
Škaredě se na mě podívala a šla i s ostatníma nahoru. Já se podívala na Jasona, držel v rukou tašku. Nechápavě jsem se na něj podívala a nadzvedla obočí. 
Jason: Noo.. já, vzal jsem nějaký čipsy a tak, však to znáš. 
Já: Aha *začala jsem se smát* ale nemusel si. Však si viděl, kolik jsme toho nakoupili. Je tam všechno, od sladkostí po kondomy. 
Jason: Kondomy? Jako vážně?
Začal  se červenat a já se rozesmála, takové to hloupé holčičí hihňání. 
Já: Ale nepovídej, ty se stydíš? Ty jsou Johnyho a nejspíš taky Nialla. 
Jason: A Markét chodí s Johnym?
Já: To je moc komplikované v té partě. Jediný reálný vztah tu má Niall a Nicol.
Jason : Aha. No dobře. Tak.. jdeme? 
Já: Jasone?
Jason: No?
Já: Věřím Ti. A *začal mi zvonit telefon* počkej..
*  "Řekni mi, že s ním nic nemáš!? Řekni to." 
Já: Ahoj Gregu. 
G: Angie já nemám náladu na hry. 
Já: Jo to já už taky. Můžeš mě přestat sledovat!? Co Ti je po tom, s kým se bavím? 
G: TY JSI MOJE, rozumíš? 
Já: Nauč se používat minulý čas, protože to je pravda jen v minulém čase. BYLA JSEM TVOJE. Nejsem ničí majetek. Měj se.
G: Opovaž se to polo.... 
-tůtůtůtůtů..- *


Jason: To byl ? 
Já: Nikdo. Prosím Tě nikomu neříkej, co se tu teď dělo.
Jason: Jo, neboj. A... on je.. nebo byl vždycky takovej? 
Já: Tohle je ještě Greg miláček, věř mi. Býval daleko horší. 
Jason: A proč si s ním byla? 
Já: To je na dlouho a ti nahoře už čekají. Někdy Ti to povyprávím, dobře? 
Jason: Dobře. Tak jdeme? 
Já: Jo, chceš pomoct s taškama? 
Jason se začal smát, ale nějak nedošlo proč. "Nebudeš nosit moje tašky, ty pako." Hodil mě přes rameno a nesl mě až do bytu. Bouchala jsem ho do zad, smála se a křičela o pomoc a když mě pak položil na zem, byla jsem úplně červená v obličeji. 
Já: No nekecej? Tys mě fakt pustil? *dušeně jsem se smála* ZÁZRAK, děkuju.
Vyplázla jsem na něj jazyk a šla do obýváku, kde už to bylo skoro všechno nachystané.
Já: Tak lidi, dneska tu s námi bude i Jason. Je to nový soused, ale vy ho určitě znáte ze školy, Jasone, tohle je Nicol, její přítel Niall, Markét a Johny.
Jason: Těší mě.
Markét: Už jsme vybrali film, tak jdete se dívat?
Najednou mi zavibroval mobil v kapse.
 Já: Začněte beze mně, zajdu si to vyřídit a rovnou si zapálím. 
Johny: Já půjdu s Tebou. 
Jason: Nebo já. 
Já: Jste hodní kluci, ale já to zvládnu sama. Držte mi někdo flek. 
Vyšla jsem na balkón a posadila se na zábradlí. Z té výšky jsem sice měla hrůzu, ale i tak se tam dobře sedělo. Vytáhla jsem si telefon a sledovala tam zprávy, které mi chodily na seznam. A Ti lidé. BOŽE.
Jedná je až moc záhadná.
Zpráva: 
Od : Harry Edward Styles
Pro: Angie Disan
Předmět: Konečně někdo normální

Ahoj Angie.
Velmi mě zaujal tvůj profil, jestli budeš mít zájem se vidět, určitě napiš. S pozdravem Harry Xxx.

"Aha, tak kdo z naší školy si ze mě chce udělat srandu?" Zabručela jsem si pro sebe a vytáhla z kabelky krabičku cigaret a zapalovač. Sedla jsem si do křesla na balkóně a zapálila si cigaretu. Vtáhla jsem první doušek a snažila se při vypouštění z něj udělat kolečka. Nešlo mi to, ale nevzdávala jsem to. Rozhodla jsem se záhadnému p. Stylesi odepsat. 

"Ahoj Harry, 
chtělo by to o Tobě nějaké informace než se s Tebou sejdu. Nebo jsem snad staromódní. Určitě se ozvi. Už jenom to jméno ve mě budí nějakou naději, že snad budeš fajn kluk. + fotka by Tě taky nezabila. Gie Xx. "

Chvíli jsem váhala, ale stejně jsem to odeslala, plná nadějí. Dokouřila jsem a chvíli sledovala noční Anglii. Ale přišla mi takměř okamžitá odpověď na mou zprávu. 

" To je sladký, že nevíš kdo jsem. Jestli chceš, můžeme se vidět už dneska. Uvidíš, kdo jsem." 

"S pedofilama se po nocích nescházím, promiň zlato:** "

" Bavíš mě čím dál tím víc, Angie. Ale vážně, chci vidět dívku, která neví, kdo jsem :) smím? " 

"Promiň jsem velmi vytížený člověk, kdyžtak někdy jindy." 

Šla jsem dovnitř a to mi přišla ještě jedna zpráva :

" ZA 20 MINUT JSEM U TVÝHO DOMU, VÍM O VŠECH VŠECHNO. Uvidíme se brzy, krásko. " 
 

Láska na internetu!Where stories live. Discover now