O dva roky později

70 4 0
                                    

"Pamatuješ naše první rande?" ptala jsem se s nadějí, že náš vztah ještě zachráním. 

"No, jo, to víš, že jo... byli jsme na golfu?" tak to ses teda netrefil. 

Tak a bylo to. Rozchod s Harry Stylesem. Slzy, bolest, ale potřeba ukončit nudný a nezajímavý stereotyp. 

Pojďme se vrátit o dva roky zpátky, na tu záhadnou a úžasnou noc. 

Po dvaceti minutách sezení jako na trní jsem se zvedla a všem tvrdila, že jdu kouřit a mezitím se vytratila z domu. Čekala jsem venku a nervózně se kousala do rtu mezi každým douškem cigaretového kouře. 

"Angie jsi to ty?" oslovil mě nějaký neznámý hlas. Nevěděla jsem, jak reagovat, ale jeho tvrzení jsem potvrdila. 

"Já jsem Harry." Vylezl ze stínů a já ho konečně uviděla. Hnědé kudrnaté vlasy měl v culíku a na tváři šibalský úsměv. Byl k sežrání. 

"Pořád nevíš, kdo jsem?" ptal se a čekal Bůh ví jakou odpověď. 

"Ne, pořád nevím,kdo jsi. Ale můžeš se mi představit." 

A tak jsme se stali přáteli. Harry mi vyprávěl o jeho vztazích a já se snažila mu radit, jak má co dělat. Sbližovali jsme se čím dál víc. Ale já měla úžasný vztah. 

Johny mě bezmezně milovat a já si to užívala. Milovala jsem vstávat vedle něj a vědět, že než vylezu ze sprchy, budu mít  na stole francouzský toust a čerstvou kávu. Milovala jsem ho. 

"Lásko? LÁSKO? Podal bys mi prosím tričko z pokoje?" křičela jsem na Johna a on byl za vteřinu u mě. 
"Tričko za pusu." Schoval tričko za záda a našpulil rty. 

"No, ty jsi ale k sežrání." Dělala jsem si z něj srandu a strhla ho za sebou do sprchy.

"Ale já už jsem byl...." 
"Shhht, shhht, to je už minulost, lásko." Utišila jsem ho polibkem a sundala z něj mokré tričko. 
"Já tady ale žádné jiné oblečení nemám." 

"Ale ne.. to znamená, že se budeme muset celý den válet v posteli, než Ti to uschne." 

Leželi jsme v posteli a mě pořád vibroval telefon. Harry věděl, že chodívám na 7:00 hodin do školy a že mi může psát, protože Johny je na svých hodinách. 

"Heeeeeeeeeeeej! Neignoruj mě! Potřebuju pomoct. NALÉHAVĚ. Mám dneska rande a přijde mi, že jsem fakt marnej." To byla jedna z asi 20-ti zpráv. 

Johny ho nemohl snést. Byla to celebrita. Cítil se pak méněcenný když byl se mnou. Vždycky říkával, že mi nikdy nebude stačit. Neměl pravdu. 

Blížila se maturita a já a Johny měli pořád moc práce. Učili jsme se, chodili na tréninky, když byla chvíle volna, šli jsme na rande. 

Když jsem jeden den měla úplně volný, byla jsem nadšená. Vzala jsem si do postele knihu a četla se, když někdo zazvonil. Šla jsem otevřít a tam stál Harry s tím jeho úšklebkem na obličeji. 

"Co máš za problém?" chystala jsem mu to pěkně vytmavit za to, že mě kvůli SOBĚ tahá z postele, ale on byl rychlejší a políbil mě. 

Když jsem se po chvíli odtrhla a chystala se něco říct, viděla jsem v jeho pozadí Johna. Měl v očích slzy a když viděl, že se na něj dívám, rozběhl se směrem ven. Já se za ním vydala, ale to už seděl v nastartovaném autě a odjížděl. 

Rychle jsem běžela zpátky a Harrymu zavřela před nosem a napsala Johnymu: "NECH SI TO PROSÍM VYSVĚTLIT. MILUJU TĚ." 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Láska na internetu!Where stories live. Discover now