Het is al avond en ik en Scott staan samen met Deucalion in het bos. Opeens stoppen we met lopen. "Het is een vuurvliegje"zegt Scott. "Raar in dit gebied"zegt Deucalion. "Het komt door Jennifer. Of niet? Voordat alles begon? Een rendier in Lydia's auto, de katten werden gek in de dierenkliniek. Vogel die vliegen in het school gebouw. Het kwam allemaal door haar?"vraag ik. "Ze zeggen dat dieren natuurlijke dingen kunnen voelen aankomen, misschien kunnen ze ook bovennatuurlijke dingen voelen"zegt Deucalion. "Maakt ze je bang?"vraagt Scott. "Ze gaat me als ze bereid is om onschuldige mensen te doden voor haar zaak. Mensen zoals jullie moeder e Stiles z'n vader"zegt hij erop. "Zou jij onschuldige mensen doden?"vraag ik. "Ik zal iedere levend ding doden dat in m'n weg komt"antwoord Deucalion erop. De man begint weet te lopen en al snel komen we aan bij Mrs. Morrell die omsingeld is dood de andere alfa's. "Hoe wist je, Marin, dat we voor je kwamen?"vraagt Deucalion als we dichtbij haar zijn. "Omdat Jennifer en ik het zelfde zijn, en ik weet dat je altijd ons verdacht vond, van wat we kunnen doen"zegt ze. "Met goeie reden. We weten dat je dat meisje stuurde, de ene die Isaac hielp"zegt Kali. "Wat was haar naam?"vraagt Deucalion. "Braeden. En ik stuurde haar omdat ik dat altijd doe, evenwicht onderhouden"zegt Morrell. "Wat weet je van Jennifer?"vraagt Kali. "Niet meer dan jou. Dit zijn jullie niet Scott en Sophie. Ga terug naar jullie vrienden"zegt Morrell tegen ons. "Ze kunnen goed zelf beslissen wat goed is voor hun"zegt Deucalion. "Niet zonder al de informatie. Heb je ze alles verteld wat je hebt gedaan? Hoe veel lichamen je hebt opgestapeld? In een narcistische psychotische manier om je perfecte pack te vormen? Lichamen zoals Ennis? M'n broer heeft hem gered. Hij leefde toen Deucalion hem wilde zien. Hij wilt dat je achter Derek gaan, Kali, om z'n beslissingen makkelijker te maken. Als Derek de pack joint, maakt dat de weg vrij voor Scott en Sophie"zegt Morrell. "De leugens die mensen vertellen wanneer ze voor hun leven vragen"zegt Deucalion. "Vraagt het hem"zegt Morrell. Deucalion pakt z'n stok en doet het dingetje ervan af en nu lijkt het op een speer, hij gooit 'm naar morrell. Met pijn valt ze naar achteren, ik en Scott rennen naar haar toe. "Hey! ga terug!"roep ik tegen de andere. Scott pakt de speer en trekt die uit haar schouder. Natuurlijk gaat dat niet zonder geschreeuw. "Ik laat ze je niet doden. Maar als je iets weet, als je weet waar ze zijn.." "De Nemeton, vind dat, dan vind je Jennifer. Vind de Nemeton"komt Morrell tussen Scott door. We lopen terug met de andere, Scott krijgt opeen een berichtje en laat die aan mij zien. Ik knik. "We zien jullie later"zegt Scott. En we lopen weg. Wat me verbaasd is dat ze ons niet achterna komen.
JE LEEST
Red Eyes (Teen Wolf S3A) voltooid
WerewolfSophie zal nu snel moeten kiezen of ze een weerwolf of Dream Walker word, de manier om te kiezen is niet leuk, en een keuze maken natuurlijk ook niet. Wat gebeurt er met haar neppe moeder als ze haar keuze heeft gemaakt? Met een alfa pack in de stad...