Een vlammerwerper

571 28 0
                                    

We zijn met Isaac naar het huis van Derek gegaan, hij heeft hier iets nodig. Dan belt Stiles me opeens. "Hey, we hebben een groot probleem op school"zegt Stiles door de telefoon. "Moet dat nu echt?"vraag ik. "Nee, het kan wachten tot volgend jaar" "Oké, kom naar Derek's huis"zeg ik en hang op. "Je woont hier toch niet nog steeds, of wel?"vraagt Scott wanneer ik naast hem sta. "Nee, de politie heeft het overgenomen, maar er is hier iets wat ik nodig heb"zegt Derek en doet wat houten planken van de grond aan de kant. "Het zal een wond van een alfa goed genezen"zegt Derek. "Het is toch genezen?"vraagt Scott. "Niet van de binnenkant"zeg ik. En het is even stil. "Hey, kan je misschien vertellen wie dat was toenet? De alfa?"vraagt Scott. "Een nieuwe pack, maar het is mijn probleem. Ik weet dat julli willen helpen en dat deden jullie, dat ben ik jullie schuldig. Maar ga nu naar huis. Ga terug en wees een tiener"zegt Derek. Ik kijk naar Scott, en raak m'n arm aan. Hij heeft het sneller door als dat ik verwachte. "Uh, hey Derek. Als je nu iets wilt doen. Er is iets wat je kan doen voor ons"zegt Scott en we hebben even de aandacht van Derek.

Scott zit op een stoel en Derek kijkt met z'n alfa ogen naar de arm van hem. "Ja, ik zie het, het zijn 2 strepen, toch? Wat betekent het?"vraagt hij. "Geen idee, het is gewoon iets wat ik tekende met m'n vingers"zegt Scott en tekent het in het stof op de tafel naast hem. "Waarom is het zo belangrijk voor je?"vraagt Derek. "Weet je wat het woord tattoo betekent?"vraagt Scott. "Om iets te markeren"zegt Stiles. "Ja, dat betekent het in Tahitian, in Samoan betekent het open wond"zeg ik. "Ik wist dat ik een tattoo wilde als ik 18 werd, ik wilde er altijd al een. Ik maakte een keuze en wilde het nu, een soort van medaille"zegt Scott. "Voor wat?"vraagt Derek. "Voor niet bellen of sms'en naar Allison de hele zomer. Zelfs toen ik het erg wilde, zelfs toen het moeilijk werd soms. Ik wil haar gewoon de ruimte geven die ze wilt. Maar 4 maanden later doet het nog steeds pijn, het voelt nog steeds zoals een.. Um" "Open wond" zeg ik en maakte z'n zin af. Derek pakt iets. "Deze pijn is erger dat wat je ooit hebt gevoeld"zegt Derek. "Owh, dat is geweldig"zegt Stiles. "Doe het"zegt Scott. Derek maakt een vlammenwerper aan, en Scott word een beetje wit. "Sophie? Waarom ga jij niet eerst?"vraagt Scott. "Mooi niet, ik ben al voor jou gegaan in de tattooshop"zeg ik. "Hebben jullie de zelfde?"vraagt Derek. "Ja, ik wilde het ook doen omdat we familie zijn"zegt Scott. "Maar ik laat de vlammenwerper mij een teken geven dat ik weg moet weg gaan" zegt Stiles en wilt weg gaan, maar Derek houd hem tegen. "Nee, jij blijft hier en houd hem stil"zegt Derek. En Stiles loopt helemaal terug en houd hem dan vast. "Alsjeblieft!"roept Scott wanneer Derek z'n pols vast houd. "Oké dan"zeg ik en verwissel van plek met Scott. "Klaar?"vraagt Derek nog aan me, ik knik en hij houd m'n pols vast. Scott en Stiles houden me vast. Wanneer de vlam op m'n arm komt, kan ik het nog even inhouden. Maar al snel schreeuw ik het uit. Ik weet dat m'n ogen veranderen en m'n hoektanden langer worden. En dan word alles zwart.

Red Eyes (Teen Wolf S3A) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu