*Klu boleh bce smbil dgr lagu atas ni nae*"Wah~Jeongmal kookie dh lme tk pegi pantai ni. Ppalli hyung tashabar ni"
Awal pagi lgi Jungkook sudah bersiap hendak pergi ke pantai. Excited bebenor ~.~
"Kyaaa.. Sabarlah kookie ni pun. Hyung bru nk siap"
Ahli Bts yg lain bru hendak bersiap. Ada yg bru nk mandi pon ada🌚Skip
Jungkook Pov
Aku berjalan-jalan di sekitar kawasan perumahan omma Jimin. Aku memakai topeng bercorak mulut beruang agar tidak dikenali fans.⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆✨
Sedang aku leka melihat kawasan perumahan itu,aku terlihat seorang yeoja sedang berbasikal.*Yeoja tu naik basikal mcm yg atas ni⬆⬆*
Aku memerhati gerak-gerinya. Tak tau knapa aku trasa nk memerhatinya.Author: Haduu kau ni Jungkook.. Nk perhati2 yeoja lak...
Jungkook:Eh,biarlah. Author sebok knapa?
Author: Fine . Lps ni aku tknk update dh ff ada kau .
Jungkook: Alooo,okay2. Dah2 smbung2 ff.Back to story~~
Aku perati senyumannya , rambutnya dan pakaiannya.
(Dah mcm stalker🌚)
Senyumannya manis. Rambutnya ikal mayang. Pakaiannya sesuai dgnnya.Ala2 cmni la⬆⬆💦
Dia tersedar aku memandangnya. Dia trus turun dari basikalnya dan menuntunnya ke arahku. Aku bermonolog di dalam hati "Abisla klu dia army. Mne aku nk lari nih" Dia berhenti di hadapanku."Annyeong^^ Awk ni org bru ke kt sni? Tk prnh nmpk plak sbelum ni"Dia tersenyum manis memandangku.
Aku terkesima.
"Aduhh,cmne ni?Nk jwb tknk.."monolog hatiku.
"Tkla,saya tk tinggal sini. Saya just bermalam kt rumah kawan je."Yeoja itu melihat seluruh tubuh badanku. Sekali lagi,dia tersenyum manis.
"Err,knapa awk pndg saya mcm tu?"
Aku sudah gelisah kang tkut2 dia cam bju2 idol ni plak.
"Nothing. Pemakaian awk mcm idol^^. Yah,btw nama saya Kim Eunhwa imnida. Awk?""Aduhh,cmne ni? Tkkn nk ckp nme aku lak. Kang dia tau ni aku"bisik hatiku.
"Err,Jungkook"balasku."Ouh"balasnya smbil tersenyum manis. "Kenapa dia asyik senyum? Dn knapa aku suka tgk senyuman dia? Heish Jeon Jungkook,tkknla kau dh minat kt dia"bisik hatiku.
"Erm,awk saya pergi dulu ya. Annyeong"kataku lalu beransur pergi. Sebelum pergi,aku sempat menoleh ke arahnya. Dia masih tersenyum manis memandangku.
End Pov
"Mne pulak si kookie ni pegi merayau? Heish,tdi dia yg nk cepat sgt"Jimin mencari-cari Jungkook di sekitar taman perumahan ommanya.Tiba-tiba seorang yeoja menyapanya.
"Eh,Jimin?"Jimin menoleh ke arah yeoja itu. Ternyata yeoja itu Shin Jira.
"Eh,Jira. Annyeong^^"Jimin tersenyum memandang Jira.
"Annyeong^^Awak buat apa kt sini?"
"Saya cari si Jungkook ni ha ktenye tdi nk cpt sgt g pantai tpi dia plak menghilang"Jimin melilau-lilau mencari Jungkook.
"Ouh yeke? Ha tu dia"Jira menunjuk ke arah Jungkook.
"Kookie pergi mne td? Kitorg dh lme siap tggu kookie je"Jungkook hnya senyum dan terus msuk ke dalam kereta.
"Dah knapa pulak budk tu? Ha biarle dia. Annyeong Jira^^"
"Ouh,annyeong^^"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Situasi dalam kereta
Jungkook dri tadi senyap je. Termenung ke luar tingkap sperti memikirkan sesuatu.Taehyung yg prasan keadaan Jungkook menyapanya.
"Gwenchana?"
Jungkook hnya menggangguk.
Ahli Bts yg lain hnya membiarkn dia melayan sendiri prasaannya.
________________________________________
Annyeong readers!
So,nk tau apa yg Jungkook fikir?
Hehe,vote dulu bru author bgtau nae^^EunHwa_197 dh siap dh😏
[^^]Mirrah1310©
YOU ARE READING
Siblings Goals 2
FanfictionHye readers~ SIBLINGS GOALS SEASON 2 ALREADY RELEASED!! So,this is Siblings Goals part 2 Sinopsis? Bcela dri part 1 Cast• -Bts -Kim Jira -Shin Jira -Park Taeri Cerita tntg love,family or siblings(?) Dont forget vote and comment^^