Rozdział 3

97 8 1
                                    

Gdy zakończyłyśmy zakupy poszłam do domu było po 17 więc postanowiłam zaprosić Przyjaciół.
Zadzwoniłam po starych przyjaciół takich z podstawówki. Zaprosiłam też Janka no bo czemu nie. Okazało się że. Przyjdzie tylko Jan. Czemu? Proste rozwiązanie
Wymówka
Przygotowałam przekąski i wysłałam s m s a do Jasia o adresie.
Za 15 minut rozległ się dzwonek do drzwi. Zaprosiłam zapowiadanego gościa do środka.
-Wiesz fajnie tak spotkać swojego idola
-ostatnio dużo osób mi to powiedziało - nagrajmy razem film co ty na to?
-z wielką przyjemnością
Weszliśmy do mojego studia. Wyglądało nieziemsko. Na nie przenaczyłam nawięcej hajsu i miejsca.
Miało turkusowe ściany pianka żeby zlikwidować echo komputer 3 aparaty Canon i jeden Nikon. Niebieskie meble 3 monitory i 1 komputer. Na przeciwko biurka stał. Telewizor a podnim xbox 360.
-masz simsy? Możemy nagrać-powiedział Jan
-ja bym nie miała? Nawet dobie nie żartuj..
Właczyłam komputer i simsy nastawiłam canona na statywie. I odpowiedznio ustawiłam mikrofon
Rozpoczełam nagrywanie
-Cześć i witam na moim kanale a dziś ze mną nie kto inny niż sam we własnej osobie JDabrowsky!
...

Nagrywanie zajeło nam 3 godziny więc skończyliśmy koło 21. Janek zapytał czy może u mnie przenocować bo nie chce mu się wracać do domu. LEŃ.
Przez chwilę się wahałam bo go nieznam aż tak dobrze. Miałam swoją sypialnie i w salonie kanape więc chyba wiadomo kto gdzie śpi. Poszłam się przebrać. Ubrałam krótki rękawek z napisem WTF i spodnie w paski. Poszłam zrobić nam kolacje no bo co jak co ale kolacja jest najwaźniejsza 8). Wziełam parówki i ugotowałam. Nakryłam do stołu i zawołałam Janka. Ten akurat wyszedł z łazienki. Usiedliśmy i jedliśmy w ciszy. Nagle odezwał się Jan.

Perspektywa Jana

Patrzyłem na jej blizny na żyłach. Serio czy każda dziewczyna musi się ciąć? Serio?.po chwili dziewczyna wyszła i ubrała bluzę. Dalej jedliśmy a gdy Ola skończyła poszła do swojej sypialni, zgasiła światło i bez pożegnania poszła spać. Kurde może coś jest nie tak? Czyżby zauważyła że patrzyłem na jej blizny?

Wszedłem po cichutku do jej sypialni i zobaczyłem że nie śpi. Tylko płacze.

-wszystko okej? - zapytałem
-NIE! NIC NIE JEST OKEJ!
-spokojnie. Co się stało i dlaczego masz te rany?
-ehhh gdy mia-miałam 14 lat mój Ta- ta wyszedł na chwilę. Mamy nie by-było. Mama jeździła za granicę do pracy. Tata powiedział że idzie nam po lody. Nie było go godzinę potem dwie potem trzy zadzwoniłam do mamy mama powiedziała że za sześć godzin będzie w domu i zgłosimy to razem na policję. Przyjechała mama i odrazu pojechałyśmy na komendę. Zgłosiłyśmy zaginięcie. Po tygodniu znaleźli zwłoki mojego taty w lesie. By-by-był powie-sz-ony na drzewie - wybuchła płaczem....

Hej,
Tak więc mamy trzeci rozdział! Ma aż 447 słów xd xd dziękuję wszystkim czytelnikom!

@YOUTUBE@Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz