Bu benim yazdığım şeylerden bitanesi
Duy .....duy esmerim
Çok sevmiştim ben seni
gizli gizli uzaktan
sessizce çaresizce
Çok özlüyorum seni
gece yatağa yattığımda gulusun geliyor aklıma en azindan geliyordu
Ama bu gün son......
Evet bugün son . Son defa yazıyorum son defa senin için ağlıyorum
Son defa bakıyorum fotoğrafına
Gerçekten hicmi sevmedin
Bir şey soyliyimmi?????
Çok iyi rol yApiyorsun böyle seviyorsun gibi gelmişti bana ama öyle değilmiş.....
Ne yapalım artık
Şuan şarkı dinliyorum sanki beni anlatıyor.... hih oda yakıyor canımı bide ona ağlıyorum
Belki de çoğu kız korkar gök gürültüsünden ama ben korkmuyorum çünkü ne zaman anlatsam seni gökyüzüne,yıldızlara sanki cevap veriyorlar gibi gök gürlüyoR yağmur yağıyor biliyorum bana cevap veriyorlar.....
Yapamiyorum esmerim dayanamıyorum kor oluşuna biktim ağlamaktan umursamamandan arkadaşlarım bi ara bana offf aslı bakman lazım varyaaa sana nasıl baktiii. Nasıl baktin bir zamanlar benim sana baktığımızda gibimi mesela?????
Çok kırgınim biliyor musun coook en çokta canımı o kadar şiir yazmalarim sözler yazisim hepsi bosa gidiyor çünkü duymuyorsun yazacak duvarda bitti esmerim ....
Yine gözlerim sisti az önce annem geldi yanıma hiic basım agriyo o yüzden diyorum ama bence artık inanmıyor zaten bittti Neyse bu gün son gün son gün kadir.....
Vedalaşma vakti...
Zor biliyorum ama ne yapayım...
Sen bana seni sevmiyorum a... dedikten sonra...
Hoşçakal esmerim
hoşçakal ............İçime sigdiramadiklarimdan bir ornek ti yazmak istedim bir dahada yazmicam zaten degmiyor biliyorum oyuzden....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vhattsap Durumları
RomanceEn güzel whattsap durumları O kadar.... Bide belki içime sığdıramadıklarım...