1.Bölüm
İrene krallık döneminde yaşayan biridir ve ailesini küçük yaşta kaybetmiştir.Kraliyet büyücüsü öğrencilerindendir.
Sabah güneş doğduğu anda İrene kalkar ve dışarıda hava almaya çıkar.O sırada sevdiği kişiyi görür ve onun yanına gider.
İrene mutlu bir şekilde
''Günaydın''der.Oğlan ise hafif bir gülümseme ile
''Sana da günaydın İrene her zaman ki gibi erkencisin''der.
İrene ''Birazdan gidip büyücüyü de kaldırmalıyım yeni büyüler öğreniyorum''diyerek oğlanı yüzüne bakar.Ve devam eder
''Biraz da olsa zamanım var biraz bir yerde oturup konuşsak?''
Oğlan'ın gülümsemesi durur ve
''Üzgünüm ama işim var gitmeliyim''der.
İrene üzülerek onun gitmesine izin verir.İçinden de ''-Biz de güyya sevgiliyiz benden hep kaçıyor bir araya gelip konuşmuyoruz düzgünce-''der ve sonrasında büyücüyü uyandırır.
Kraliyet büyücüleri olarak yeni büyüler öğrenirlerken büyücü öğrenciler gelenekleri olan dilek günü için sabırsızlardır.Büyücü Dolunay zamanı geldiğinde bütün öğrencilerden sadece birinin dileğini yerine getirir.Bu seferki Dolunay'ın çıkmasına 2 hafta vardır.Öğrenciler ''Ne dilesem'' diye aralarında sürekli konuşmaktadırlar.İrene o kadar da bu dilek meselesini kafaya takmaz gibi görünür ancak içten içe Gi Cheol yani sevgilisi ile evlenmeyi dilemek ister.
Prenses İrene'yi çok sever ara sıra çağırıp ona insanların pazar yerlerinde neler yaptığını anlatmasını ister.Prenses'in birgün yine yanına sohbet için giden İrene ilk kez Bakan'ın kızını da görür.Prenses İrene'yi Bakan'ın kızı Me Ai Ri ile de tanıştırmak ister.
İrene bakan'ın kızına hayranlıkla bakarak içinden
''-Ahh gerçekten harika bir yüzü var.Çok masum bir de gülümsemesi var''der.
Me Ai Ri İrene'ye bakarak
''Bir sorun mu var neden öyle bakıyorsunuz?''diyerek gülümseyerek İrene'ye bakar.
İrene birden kendine gelir
''Bağışlayın Hanımefendi ben sadece,çok güzel bir yüzünüz var o yüzden baktım''
der ve başını aşağı eğer.
Me Ai Ri gülümseyerek ''Ah çok teşekkür ederim lütfen başını kaldır benim yanımda bu kadar rahatsız davranmana gerek yok normal kendin gibi olman kafi''der.
İrene başını kaldırır ve halkın pazardaki hallerini ve nasıl bir yoksulluk içinde olduğunu onlara anlatır.Prenses bunu duyunca çok üzülmüştür.Prenses dışarıyı görmediği için bu kadar yoksulluk çektiklerinden de haberi yoktur.
İrene Prenses'in yanından ayrılır ve dışarıya dolaşmaya gider.İrene'in tek ailesi büyücü Büyükannesi'dir.Pazar yerinde çocukların aileleri ile mutlu olduklarını görünce onları kıskanır.Tek bildiği ailesinin küçükken öldüğüdür.İrene diğer büyücü öğrencileri görünce yanlarına gider ve onlarla büyü okuluna gider.Okul Kraliyet Sarayının içindedir.Ancak büyücüler ve öğrenciler istediğinde çıkma hakkına sahiptirler.Giderlerken insanların toplanıp birşeyler konuştuğunu görürler.Onlada merakla insanların yanına giderler ve duvarda asılı olan bildiriyi okurlr.Bildiride yakında Bakan'ın kızı Me Ai Ri'nin evleneceği yazıyordur.Bunu duyan İrene koşarak saraya gider ve Prenses ile konuşur.Prenses haberi olduğunu söyler.
Prenses'in yanından ayrılan İrene'nin yanına Me Ai Ri'nin nedimesi gelir ve Me Ai Ri'nin kendisi ile görüşmek istediğini söyler.İrene'de onlarla gider.İçeri alırlar.
İrene yanına yaklaşır ve oturur.
''Beni çağırmışsınız Hanımefendi''
Me Ai Ri ise hafif bir utanç ifadesi ile
''Senden bir ricam olacak ''
İrene
''Efendim nedir buyurun?
Me Ai Ri
''Benim evleneceğim kişi hakkında birşey duymuşsundur.Ben halktan biri ile evleneceğim.O kişiyi bir kez gördüm sadece ve sevdim.Aileme söyledim zor olsada kabul gördüler.Benim senden isteğim o kişiyle görüşmemi sağlamandır.Yani eğer o kişi ile görüşmemi sağlarsan çok mutlu olurum''der ve İrene'ye bakar.
İrene
''Efendim rica ne demek elbette yaparım ancak siz nasıl çıkacaksınız buradan?''der ve
Me Ai Ri
''Merak etme nedimem benim kıyafetlerimi giyecek ve yatacak herkes onun ben olduğumu düşünecek ve ben büyücü kıyafetlerini giyip senin arkadaşın gibi çıkacağım''der.
İrene şaşkın ve gözleri fal taşı gibi açılmış bir şekilde Hanımefendiye bakar.
''Efendim siz bunları nasıl düşündünüz peki tamam kabulümdür yapalım ama umarım yakalanmayız''
der ve hazırlıklara başlarlar.Saraydan çıkarılırlar görevli askerlerle karşılaşırlar hemen öne atılıp Hanımefendi'yi arkasına alır.
İrene görevlilere ''Ahh merhaba işiniz gerçekten zor değil mi?Benim gibi Büyücü Büyükannem dağdan bitkisel ot toplamamı istedi üstelik bu saatte düşünebiliy musunuz gerçekten üzgünüm ama gitmemiz gerek daha çok işimiz var iyi günler size'' der ve biraz ilerledikten sonra iyi bir soluk alır ve ilerlerler.
İrene
''Peki efendim biz bu kişiyi nerede bulacağız?''
Me Ai Ri
''Merak etme sürekli olarak akşamları bulunduğu bir yer varmış öyle duydum . Bir ağacın altında dinlenirmiş sadece gidip uzaktan göreceğiz''der.
İrene içinden
''-Gi Cheol'da akşamları dinlenmeyi sever genelde-'' der ve giderler.
İrene ağacın oraya yaklaştıkçaGi Cheol'un da dinlendiği yerlerden birine geldiklerini fark eder.Ve gelmişken belki onu da görebileceğini umut eder.Ağaca iyice yaklaşırlar.Gi Cheol oradadır ve İrene onu görür.Tam o sırada Me Ai Ri İrene'ye
''Ahh dur bak orada işte ağacın altında''der ve İrene birden dönüp bakar.
İrene
''Ne?''der ve şaşkındır.
Me Ai Ri'nin gösterdiği kişi Gi Cheol'un ta kendisidir.İrene birden yere çöker.Bir yandan Gi Cheol'a bir yandan da Hanımefendi'nin mutluluğuna bakar.Ve ağlamaya başlar.
Me Ai Ri sessizce
''İrene ne oldu neden ağlıyorsun?''der ve İrene koşarak oradan uzaklaşır.
Me Ai Ri de peşinden gider ve kolundan tutup durdurur.
''Kim tanıyor musun sen?'' ve 'Neden, ne oldu, niye ağlıyorsun?''
İrene
''Efendim sizin sevdiğiniz ve evleneeğiniz kişi o mu?''
Me Ai Ri
''Evet!Neden ki?Ahh ne oldu da ağlıyorsun?Hem 'o mu?' da ne demek tanıdığın biri mi?''
İrene
''Şey ben o kişiyi... _-_Bölüm Sonu_-_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
RomanceDizi Adı:İnci Tanesi Bölüm Sayısı:? Senaryo:Park Yeon Rin [asyadans4tarz] Yazar:asyadans4tarz Türü:Romantik Komedi-Dram Konusu 2012 Yılından 150 Yıl geride yaşayan İrene Kraliyet Büyücüsü Öğrencilerindendir.Kraliyet büyücüsü olarak yetiştirilen İre...