8.Bölüm
+7.Bölümde Son Olanlar::Beak Hoon Min Ji ve Tae Woon'u görür.Min Ji'yi sevdiği için ise daha fazla buna katlanmak istemediğini söylemiştir+
Beak Hoon eline telefonunu alarak Min Ji'yi arar.
Sinirli bir şekilde ''Min Ji nerdesin?''der bağırarak.
Min Ji telefonda Beak Hoon ile konuştuğunu belli etmemek için ''Ahh evet biliyorum dosyaları size vermem gerekiyordu ancak şuan yemek yemeye gidiyorum.Sonrasında yanınıza gelirim hemen''der ve telefonu kapatır.
Beak Hoon buna iyice sinirlenir.Artık Min Ji'yi sevdiğini saklamak istemez bu yüzden de yavaş yavaş Tea Woon'a bunu göstermek ister.Tae Woon yemeğini Min Ji le güzel bir restorantta yer.Fazla vakit kaybetmeden hemen işlerinin başına dönmeleri gerekir.Bu yüzden kalkarlar gidecekleri sırada Min Ji kendisi taksi ile ayrılmak gitmek ister.Tae Woon da ısrar etmez ve bu isteğini kabul eder.Min Ji taksiye atladığı gibi Beak Hoon'un evine gider.
Beak Hoon sinirlidir bu yüzden ona şakalar yapar elinden gelen herşeyi yapar sakinleştirmek ister.Beak Hoon ise çok sinirli olduğundan onu dinlemek istemese de ona birşey söylemek ister.
Beak Hoon ''Benimle restorantta yemek yersen seni affederim.''der
Min Ji ''Peki o zaman kabul ''der ve Beak Hoon'un evindeki kendi kıyafetlerinden elbese seçmeye başlar.
Beak Hoon ise eline telefonunu alıp gizli numaradan Tae Woon'u ara ve Min Ji ile gidecekleri restorana gelmesini söyler.O sırada Min Ji gelir ve arabaya biner giderler.
Tae Woon ise şaşkın bir şekilde durrur.Sonra ne olduğunu merak ettiği içinde gitmeye karar verir.Arabasına gidecektir ki anahtarını unuttuğunu fark edr bu yüzden ofise geri çıkar.
Ofise çıktığında sekrreterin getirdiği şeyleri imzalaması gerekiyordur bu yüzden o raporları inceler.
İrene ise evdedir ve yemek temizlik derken yorulmuştur canıda bir hayli sıkkındır.Büyükbaba telefonla arar ve geleceğini söyler.
İrene hemen ona yemek hazırlar.Büyükbaba fazla zaman geçmeden gelir.
İrene ''Büyükbaba yemek hazırladım''
Büyükbaba aslında yemek yiyip gelmiştir ama İrene nin yaptığı yemekleri görünce tekrar yemek ster.Yemekleri tabaklarında bitirdiği halde tekrar ister.
Tae Woon sonunda arabasına biner ve yola koyulur.
Büyükbaba sonunda doyar ve midesini tutmaya başlar.Midesi ağrıyordur.Terlemeye başlamıştır ancak İrene bunun farkında değildir.Masayı toplayıp büyükbabaının yanıa gelir ve büyükbabanın acı çektiğini görür büyükbaba ambulansı aramasını söyler.İrene ambulansın ne olduğunu bilmiyordur ve büyükbaba ambulansın nmarasını ona söyler İrene bu sayede arar.İrene ambulan geldiğinde onların sağlık hizmetlilerinden olduğunu anlar.Büyükbaba ambulansa binmeden önce Tae Woonu aramasını söyler.
İrene telefonun kendisinde olmadığını görünce eve geri gider ve telefonu alır.Numaraları çeviriyim derken telefon düşer.
Tae Woon gelmiştir Min jİ beak hoon onlar çoktan gelmiştir.Tae Woon resstorantın önündedir .Beak Hoon tae woon u görünce min ji yi kaldırıp dudağından öper.Tae Woon arkasını dönse görecektir.
Tae Woon o sırada arkasını döner...
_-_Bölüm Sonu_-_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
RomanceDizi Adı:İnci Tanesi Bölüm Sayısı:? Senaryo:Park Yeon Rin [asyadans4tarz] Yazar:asyadans4tarz Türü:Romantik Komedi-Dram Konusu 2012 Yılından 150 Yıl geride yaşayan İrene Kraliyet Büyücüsü Öğrencilerindendir.Kraliyet büyücüsü olarak yetiştirilen İre...