3.Bölüm
+2.Bölümde Son Olanlar::İrene 'nin dilek dileme zamanı gelmiştir.Büyücü'nün verdiği Kasedeki büyülü suyu içer ve dileğini diler+
İrene dilek dileyeceği sırada büyücü onu yanına alır ve ona bir kavanoz verir.Kavanozu neden verdiğini İrene çok merak eder.
İrene ''Bunu bana neden veriyorsunuz ''
Büyücü ''Bunu sana veriyorum.Sen yeni bir hayata yelken açacaksın.Dileğini biliyorum büyü yaparken gördüm.Mutlu olmak istiyorsun ancak acılar senin yakanı bırakmayacak bu senin kaderin.Yeni bir dünyaya gideceksin sana verdiğim bu kavanoz senin göz yaşların için.Yeni dünyanda ağladığında senin göz yaşın bu kavanoza inci olarak düşecek.Ağladığında gözünden süülen yaş damlaları bu kavanozun içinde inci olarak çoğalacak.Bu o kadar da iyi değil.Bu kavanoza göz yaşın düştükçe senin gücün azalacak.Yorgun düşeceksin.Bak İrene bu kavanoz dolana kadar birinin sana aşık olması ve seninle evlenmesi gerek.Eğer kavanoz dolar ve kimse sana aşık olup evlenmez ise sen bir göz yaşı damlası gibi yok olacaksın.Ne bir daha yanımıza gelebileceksin nede o yeni dünyanda hayatta kalabileceksin tamamı ile yok olacaksın.Bu yüzden seni ölümüne sevecek birinin seni sevmesi gerekiyor.O kişi sen yeni dünyana gitiğinde belli olacak.Senin yaşamın için o kişiyi kendine aşık etmelisin ki o kişide senden etkilenip seni sevsin''der .Bunu duyan İrene çok şaşşırır ve kavaoz da anına alıp kasedeki suyu alıp içer ve dileğini diler.
Yıl 2012 Seoul da İrene bir evin kapsının önünde beliriverir.Etrafa şaşkınca bakar yeni evler göktelenler görür.
''Bune böyle nereye geldim ben?''devam eder ''Büyücü nereye geldim ben yaa ''derken o sırada kapı açılır ve Tae Woon karşısında belirir.Kapıda birinin olduğunu gören Tae Woon dikkatlice bakar İrene'ye ve ''Şey siz kimsiniz?Evimin önünde ne arıyorsunuz?Hanbok giymişsiniz de geleneksel birşey de mi görev alıyorsunuz?''
İrene soru sormaktan kendini alamayan Tae Won'a bakarak ''Ne diyor bu yaa''der ve sonrasında büyücünün söylediği söz aklına gelir büyücü ona ''Yeni dünyanda o kişi ile karşılaşacaksın''demiştir.İrene ''Ah siz o sunuz?''
Tae Woon ''Ben mi, kim?Yaa pardon da kimsiniz siz Allah Aşkına?''
İrene ''Ahh ben mi?Ben nerede olduğumu bile bilmiyorken size kim olduğumu nasıl söyleyebilirim ki''
Tae Woon saatine bakar ve ''Çekilir misiniz?Gitmem gerek''der ve İrene'yi itekleyip gider.
İrene buranın onun evi olduğunu artık bildiğinden burada oğlanı bekler ''Ne de olsa gelecek''der.Evin bahçesine girip oraya oturur ve bekler.
O kadar zaman geçer ama kimse gelmez.Öğle olur öğle sonu olur İrene'nin karnı acıkır.Ama karnını doyurmak için çıkarsa kaybolacağından korkar ve geldiği bu yer onu korkutur bu yüzden sadece beklemeyi seçer.
Akşam olur Tae Woon gelir.Bahçeye adım atar atmaz İrene ''Neredeydin?''diye bağırır.
Karanlıktan birden İrene çıkınca Tae Woon korkar.ve ''Siz hala burada mısınız?''der.
İrene ''Elbette,yaa ben nerdeyim burası neresi''diye yere çöker.
Tae Woon ''Bakın burası benim evim ve daha önce sizi gördüğümü hiç mi hiç sanmıyorum.Ayrıca bir an önce gitseniz iyi olur yoksa polisi arıyacağım''diye sinirli bir şekilde İrene'ye bakar.
İrene'yi dışarı atar.Tam o sırada Tae Woon'un kartviziti yere düşer.Bunu gören İrene geri vermek ister ancak Tae Woon çoktan içeri girmiştir.İrene kartviziti okur ve Kang Tae Woon ismini görür.
''Aaa demek ismi bu''der ve cebine katarak gider.Caddelerin ışığı gözüne vurduğu için gözü ağrımıştır.Çünkü kendi dünyasında bu kadar ışık yoktur.Yemek yiyen insanları görünce o da karnını doyurmak için gider.Yemeğini yer ancak yanında parası yoktur.Gideceği sırada durdurur ve ücreti isterler.Yanında para yoktur ve diğer ücreti ödeyen kişilerin parasının farklılığını da görür.O paralardan kendisinde yoktur bu yüzden ''Ahh bende onlardan yok ki''der ve oranın sahibi ''Yemek yedikten,karnını doyurduktan sonra mı söylüyorsun?Bekle burada görürsün sen''der ve polisi arar.Polis gelir İreneyi kolundan tuttuğu gibi götürürler.İrene kendini bir anda demirlerin arkasında bulur.
İrene çok zeki bir kızdır.İiçinden ''-Bizde muhafızlar askerler var bunlarda bu dünyanın askerleri yani ama neden bu şekilde giyinmişler biz hangi yıldayız ki''der ve o sırada duvarda asılı olan bir kağıdı okur.Kağıtta bir tarih verilmiştir. ''31.12.2012 Yılbaşı tatili'' olarak yazılmıştır.İrene bunu anlamıyınca oradan birine seslenerek ''Asker bey bakar mısınız?'' adam şaşkınca ''Asker mi?Ne istiyorsunuz?''
İrene duvarda yapıştırılmış kağıdı adama göstererek ''Burada yazan şey tarih mi?''der .
Adam da ''Evet okuma yazman da mı yok?''der ve gider.
İrene ''Bir dakika o zaman 2012 dedikleri yıl mı?2012 yılındalar mı o zaman?Ben 150 yıl öncesinden mi?Hem de 150 yıl öyle mi?diyerek şaşkınca kağıda tekrardan bakar.O sırada polis memuru gelir ve İrene'yi sorguya alır.
Polis ''Yanına çağırabileceğin biri var mı?''diye sorur.
İrene ise cebindeki kartvisiti verir ve ''Yanımda bu var sadece burada tanıdığım kimse yok ''der.
Polis kartvizitteki numarayı arar.Gece olmuştur ve doğal olaak Tae Woon yatıyordur.Telefonun sesine kalkar ve telefonu açar arayan polistir ve Tae Woon ''Alo buyrun''
Polis ''Tae Woon siz misiniz?''
Tae Woon ''Evet benim''
Polis ''Karakola gelmeniz gerekiyor gelebilir misiniz acaba?''
Tae Woon ''Bir sorun mu var?''
Polis ''Geldiğinizde konuşsak''
Tae Woon ''Peki geliyorum hangi karakol ... peki hemen geliyorum''
Tae Woon telefonu kapatır ve karakola gelir.Herkes İrewnenin üstündeki kıyafetle dalga geçiyor gülüyordur.Tae Woon bunları görünce dayanamaz.
''Ben velisiyim''der ve İrene'nin elinden tutup İrene'yi arkasına alır.
Biraz zaman geçer ve İrene'yi bırakırlar.
Karakoldan çıkar çıkmaz Tae Woon İrene'yi bırakır ''Bak orada yardıma ihtiyacın olduğunu düşündüm ve yardım ettim ama bu kadar.Daha fazlasını yapamam evine git''diyerek gider.
İrene de kış olduğundan dolayı üşüyordur ve etraf karanlık olduğundan korkuyordur.Tae Woon'u takip etmeye başlar.
Tae Woon eve gelir.Gök gürlüyordur İrene çok korkuyordur ve Tae Woon'un bahçesindeki banka oturur.Tae Woon penceresinin önüne gelir ve havanın kötüye gittiğini farkeder.Perdeyi çekecektir ki İrene'yi görür.
''Bu kız,ayşşş ben bırakmıştım tekrar mı gelmiş.Neyse yağmur yağacak gibi gider heralde''diyerek odasına gider ve yatar.Sonra geri kalkar ve su almak için mutfağa gider.Yağmur yağıyordur.İçinden ''-Kesin gitmiştir bu yağmurda hala orada duracak değil heralde-''diyerek pencereye yönelir.İrene hala oradadır.Bahçede bir oraya bir buraya gider gelir.Kendini ısıtmaya çalışır.
Tae Woon ''Allah'ım ne yapıyor bu kız.Yaa gitsene be kızım ne yapıyorsun hala burada?''der.Sonrada içinden ''-Yok yok dayanamaz gider-''der ve yatağına geri gider.Ama vicdan tabi,dayanamaz kalkar.Şemsiyesini aıp kapıyı açar.
Ama İrene...
_-_Bölüm Sonu_-_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnci Tanesi
RomanceDizi Adı:İnci Tanesi Bölüm Sayısı:? Senaryo:Park Yeon Rin [asyadans4tarz] Yazar:asyadans4tarz Türü:Romantik Komedi-Dram Konusu 2012 Yılından 150 Yıl geride yaşayan İrene Kraliyet Büyücüsü Öğrencilerindendir.Kraliyet büyücüsü olarak yetiştirilen İre...