İnci Tanesi 2.Bölüm

47 2 1
                                    

2.Bölüm

+1.Bölümde Son Olanlar :: Me Ai Ri Gi heol'u İrene'nin tanıyıp tanımadığını sorur ve orada biter.+

İrene telaşlıdır''Şey ben o kişiyi tanımıyorum Hanımefendi''der ve göz yaşlarını siler.

İrene devam eder''Ben mutlu olduğunuzu gördüm sevinçten ağladım özür dilerim sizi de telaşlandırdım''

Me Ai Ri ''Ahh bende birşey oldu sandım,hem özür dilemene de gerek yok evet bu arada mutluyum.İrene, yakışıklı değil mi?''der ve İrene'ye bakar.İrene ''Evet efendim yakışıklı ve tam size uygun ama artık gidelim mi?Birilerinin bizi burada görmeleri pek de uygun olmaz.''

Me Ai Ri ''Evet haklısın hadi gidelim''der ve giderler.

İrene odasına gider ve ağlamaya başlar.Büyücü ağlama sesini duyunca kim olduğuna bakmaya gider.Ağlayanın İrene olduğunu görür.Sonrasında büyücü de kendi odasına gider ve büyü yapar.Gelecek ile ilgili birkaç şey görür.Ve bu gördüğü İrene hakkındadır.İrene'nin yanına gelir ve 

Büyücü ''Yakında daha da üzüleceksin kendini hazırlaman gerek''der ve hafifçe İrene'nin başını okşar.

İrene başını kaldırır ve şaşkınca ''Ne demek istiyorsun?''

Büyücü ''Yakında evlenecekler ve sende göreceksin''der.

İrene ''Büyükanne ben görmek falan istemiyorum Gi Cheol bana bunu nasıl yapar anlamıyorum.Beni sevdiğini düşünmüştüm''der ve ağlamaya devam eder.

Büyükanne'si ''Yakında çıkacak olan Dolunay'ın dilek sahibi sensin.Ne dilemek istiyorsan dile yerine getireceğim ama unutma bu senin yaşamının ilk acısı olmayacak''der.

İrene ''Ne demek bu?Ne demek istedin Büyükanne?''der ancak Büyükannesi'si ses çıkarmaz ve yanından ayrılır.

Büyükannesi dışarı çıkar ve içinden ''-Yeni bir dünya,yeni bir hayat ve yeni bir acı seni bekliyor İrene.Sen gerçekten bu kadar acıyı hak etmiyorsun-''diyerek büyük bir iç çeker ve odasına gider.

Sabah olur büyücü öğrenciler ile birlikte İrene de uyanır ve Büyükanne'nin yanına giderler.Büyükanne Dolunayda İrene'nin dilek gecesinin olduğunu diğer öğrencilere söyler.Kimileri sevinir , kimileri üzülür.

İrene sadece Dolunay gecesini merak etmektedir.Ve bir kaç gündür de evden çıkmıyordur.Dolunay'a 1 hafta kalmıştır ve Me Ai Ri'nin düğünü Dolunay günü olacaktır.İrene ne yapacağını bilemez.Büyücü İrene'nin de düğünü göreceğini söylemiştir.İrene bunu değiştiremiyeceğini de bilmektedir.Ancak evlenmeden önce Gi Cheol ile konuşmak istemektedir.Akşam olur ve Gi Cheol'un sürekli her akşam gidip dinlendiği o ağacın oraya gider.Gi Cheol oradadır.İrene yanına gider.

Gi Cheol ''Aigo.İrene korkuttun, bu saatte burada ne işin var?''der ve ayağı kalkar.

İrene Gi Cheol ayağa kalkar kalkmaz ona tokat atar.

''Bana bunu nasıl yaparsın.Ne yani düğün gününe kadar söylemiyecek miydin?Yanıma gelip durumu anlatmadın bile.Benim öğrenmemi mi bekledin?''der ve hafiften gözleri dolmaya başlar.

Gi Cheol ''Bak, sadece söyleyemedim''der.

İrene ''Aaa öyle mi?Bak şimdi rahatladım.Yaa!Sen benimle oyun mu oynuyorsun bir özür bile dilemiyorsun''

Gi Cheol ''Şu hayatıma bak İrene ben yoksulluğu daha fazla sürdüremem tamam mı?Ben yeterince hayattan çekeceğimi çektim artık rahat bir yaşam sürmek istiyorum''

İrene ''Ne yani sen Me Ai Ri için hiçbirşey hissetmiyorsun sadece parası için mi?Sen böyle biri miydin?''

Gi Cheol ''Bak bu dünyada para için yapamıyacağın şey yoktur.Ayrıca ne sandın, seninle sevgili olarak devam etmemi mi yani, heyy İrene gerçekleri gör artık''

İrene ''Ben gerçekten anlamıyorum böyle değildin sen''

Gi Cheol ''Hayır ben hep böyleydim sen sadece beni istediğin gibi düşünmek istedin''

İrene ''Hanımefendi' ye senin nasıl bir pislik olduğunu söyleyeceğim bak işte o zaman göreceksin''der ve gider.

Gi Cheol kolundan tutar ''Me Ai Ri beni seviyor sence kime inanacak?''

İrene '' Bu çok acımasızca''

Gi Cheol ''Hayır İrene bunlar hayatın bize sunduğu gerekçe sadece.Ayrıca sana gelince, ben senin için hiç üzgün hissetmedim çünkü ben seni hiç sevmedim.Bir düşün bir kez olsun sana 'Seni Seviyorum' dedim mi?Birkez olsun elini tuttum mu?Bunları ben hiç istemedim ve söylemedim.Bunları sen sadece hissettin.Ben birşey bile hissetmedim''der ve gider.

İrene ağlamaya başlar ancak tek bir şey söyleyemez.Gi Cheol devam eder.

''Bunu sen hissettin ve şimdi gelmiş hesap mı soruyorsun?''diyerek gülür ve gider.

İrene olduğu yere çöker.O kadar üzülmüştür ki kalbine vura vura hıçkırarak ağlar.

Büyücü endişelenir çünkü İrene henüz gelmemiştir.Ve saatte geç olmuştur.İrene orada durur ve Me Ai Ri'nin Gi Cheol'a olan sevgisi aklına gelir.İrene'nin gözü önüne sürekli Me Ai Ri'nin mutluluğu gelir ve daha çok ağlar.İrene sabaha kadar düşünür durur ve sabah eve gelir.Öğrrenci arkadaşlarının olanlardan haberleri vardır.Dolunayda İrene dileyecek diye sinirlenenler de artık sinirlenmemiş ve İreneye destek olmuşlardır.Bazıarı Gi Cheol'un ölmesini dilemesini isterler bazıları da Gi Cheol'un mutsuz olmasını dilemesini isterler.Ancak İrene dileğini çoktan hazırlamıştır.Günler geçer ve dolunaya 2 gün kalır.

Prenses İrene'yi ne zamandır görmediği için üzgündür.Bu yüzden de nedimesine nu çağırmalarını söyler.İrene gelir ve Prenses'e 

''Ne zamandır gelemedim üzgünüm Majesteleri affedin lütfen''diyerek başını eğer.

Prenses ''Sorun değil başını kaldır ama dur bir dakika sen iyi misin?Solgun görünüyorsun''

İrene ''İyiyim efendim sorun yok''der.

Prenses ''Söylemek istemiyorsun peki sorun değil ama seni üzgün görmek hoşuma gitmiyor''der ve o sırada bakan kızı Me Ai Ri de gelir.

Prenses ''Ah hoş geldin evlilik hazırlığı nasıl gidiyor?''

Me Ai Ri ''İyi güzel ve harika.Ahh bağışlayın majesteleri sevinçten kendimi kaybettim''

Prenses ''Aigo sorun değil arkadaşız sizinle ''der ve gülmeye başlar.

İrene ''İzninizle efendim işlerim varda gitmem gerek''der ve gider.

İrene çok üzülmüştür ve artık üzüntünün verdiği yorgunluktan bıkmştır.Buralarda daha fazla almak istemez.Dilek günü için dileğine karar vermiştir.

Dolunay gününe gelmişlerdir.Sadece ayın çıkmasını bekliyeceklerdir.İrene görmek istemesede Gi Cheol'un yüzünü son kez görmek için düğün yerine gider.İkisini de düğün yerinde görür.Ve ağlayarak geri gelir.Dolunayın çıkmasına dakikalar kalıştır.Büyücü İrene'yi Dolunay'ın ışığıın yansıdığı göle götürür.Göl'ün orada büyü yapar Dolunay artık tamamiyle gerçekleşir.Gölden bir kase su alır ve o suya büyüyü yapıp İreneye içmesini söyler içerken de dileğini dilemesini söyler.

_-_Bölüm Sonu_-_

İnci TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin