Bölüm 1

76 13 1
                                    

  Ben hiç aşık olmadım. Belki olduğumu sandım ama olmadım. Eren'i seviyorum ve ona değer veriyorum. Ama aşk? O bambaşka bir şey. Aşk aşık olduğun kişi için fedakarlık yapmak kendini onun için değiştirebilmektir bana göre. Eren'in aşık olduğu belli. Benim için ailesini, kuzenlerini karşısına aldı. Ben böyle bir şey yapabilir miydim peki? Yapamazdım. Aileme bunu yapamazdım.
   Annem beni doğururken öldüğü için babamın tek değerlisi ben olmuştum. Ta ki 12 yaşıma kadar. Babam başka bir kadınla evlendi. Bunu anneme ihanet olarak saymamamı istedi. Annem bizim hep mutlu olmamızı istemişti. Ama ölmüştü . Hemde benim yüzümden. Üvey annemin de benim yüzümden gitmesini istemediğim için ona hep sevecen davrandım. Gerçek annemi göremediğim için onu annemin yerine koyabildim. Teyzem yüzden benden nefret eder. Hatta bunu yüzüme söylemekten de çekinmez. Ama ben onu hep çok severim. Sanırım teyzemle annem ikiz olmasalardı onu bu kadar sevemezdim.
Ben hep babasına aşık bir kızdım. Hala öyleyim. Bu yüzden annemi bile bazen kıskanıyorum. Belki gülünç ama doğru. Babamın yanında başka bir kadın gördüğümde utanmadan kadına hakaret eder yada üzerine bile atlarım. Tabii ki bunu daha önce yapmadım ama bu yapmayacağımı anlamına gelmiyor.
Nazlı ablam üvey kardeşim. Ama onunla çok iyi anlaşıyoruz. Benden yaşça büyük olduğu için her konuda bana yardım da buluna biliyor. Liseyi İstanbulda okumak istediğimi söylediğimde bir tek o bana destek olmuştu. Üvey annem yani bu fikrime çok gülmüştü. O kadar komik miydi yani? Babam üzüldüğünü görünce onu uyarmıştı ama o gülmeye devam edince aralarında bir tartışma geçmişti. Babam ise sadece fikrimi önemsediğini göstermek için benim İstanbulda bir koleje kaydımı yaptırmıştı.
Türkçe ağırlıklı bir kolej olduğu için bir kompozisyon yazmamı istemişlerdi.Ben ise kompozisyon yerime hayatımı yazmıştım...
'Ben Selin. Selin Mazel. Mazel Koleji'nde okuyorum. 8.sınıfım. Babam iş adamı Utku Mazel. Üvey annem Melis Seda Mazel. Bir de ablam var. Nazlı Tokbaş. Evli.
Liseyi İstanbul'da okumak istiyorum. Eski yaşantımı herkesi herşeyi geride bırakıp babamın parası olmadan kendi ayaklarım üzerinde durmak istiyorum. Bunu ise ailemden uzakta gerçekleştirebilirim. Yani İzmir'e uzak bir yerde.
Takım tutmuyorum. Milli takım. Fakat İzmir'de yaşayıp Göztepe- Karşıyaka ikileminin aradında kalmamak imkansız. Ailem zoruyla lafın gelişi Karşıyakalıyım.
Özel hayatımdan bahsetmek istemiyorum. Onun dışında okul notlarım gayet başarılı. Okulun bana ayrıca bir katkısı kesinlikle yok. Başımda TEOG gibi bir bela olduğu için özellikle de istemiyorum. Ama TEOG sınavına girmeden bir kolejde okumak istiyorum. Umarım okula beni kabul edersiniz'
-selin-
Ve gönderdim.

Alışılmışın DışındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin