Sonrasında ise Eren ve Toprak'ı ekip Masal ile birlikte alışverişe gittik. Masal'ın deyimiyle cici-biciler aldık.
"Of Masal kolum koptu. Sence de yetmez mi? Ben İstanbul'da bir iş bulup paramı kazanacağım zaten. Ordanda alırım birşeyler gözünü seviyim gidelim artık?"
"Hiiii. Kızım burda Victoria Secret varmış. Girmeden olmaz. Zenginsin kızım sen. Baba parası olsa bile zenginsin. Azcık tadını çıkarsana." ve bana çarpık bir gülümseme attı. Baba parasıyla övünen tiplerden değildim. Baba parası yemeyi de sevmiyordum aslında.
"Ya banane Victoria'nın secret'ından ya. Git sen çok istiyorsan al birşeyler. Ama beklemeden giderim."dedim.
Sonrasında ise onu sürükleyerek alışveriş merkezinden çıkardım.
Otobüsün kalmasına yaklaşık birkaç vardı.
"Toprak senin gideceğin okul İstanbul'un neresinde?"
"Ataşehir olması lazım. Neden sordun?"
"Tüh üzüldüm. Benimkisi Bebek'te de o yüzden sordum."
"Üzülme sen ceylan gözlü. İstersen sizin okula gelebilirim."
Az önce kendi ellerimle herşeyi batırmış mıydım? Evet tam olarak öyle olmuştu.
"Hayır. Hiç gerek yok. Zaten ne kadar uzak olursak o kadar derslere çalışabiliriz değil mi?"
Dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Kafasını onaylar şekilde salladı. Oh be.
Bir an gerçekten gelicek sanmıştım.
Ailem ve tüm sevdiklerimle vedalaştıktan sonra otobüse bindim. Masal ise Toprak ile oturduğu için bir yabancıyla oturmak zorundaydım. Ama yabancı ortalıklarda yoktu. Umarım gelmezdi de.
Aradan 1-1,5 saat geçtikten sonra uyumuştum. Ta ki güçlü bir kol beni sarsana kadar. İçimden söverek uyandığımda yanımda 'yabancı' oturuyordu. Önce insan olup olmadığını anlamak için şöyle bir süzdüm. Uzun süre süzmüş olmalıyım ki "Çok yakışıklı olduğumun farkındayım ama beni süzmen bittiyse arkadaşına birşey söyle de beni daha fazla rahatsız etmesin!"
Egoist pislik!!
"Ha? Ha tamam." Cidden mi? Bu ses benden mi çıkmıştı.
Masal'a baktığımda bana bir el sallayıp önüne döndü. Hadi ama. Bunun için miydi?
Otobüsten indiğimde tabi ki beni karşılamaya kimse gelmedi. Teyzem aşiret reisi gibidir. Dolayısıyla o benden nefret edince anne tarafım benden nefret etmeye başladı.
Ne sanmıştım ki? Beni karşılamaya geliceklerini falan mı? Saçmalık... Bana ise otel odasının yolu gözükmüştü.
Babama geldiğimi haber veren bir mesaj attım. Otele vardığımda çalışanlara benim burada kaldığımı babama haber vermemeleri emretmiştim. Otel babamındı. Sorun yoktu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alışılmışın Dışında
ChickLit-"Ama...Ama bu biraz-" -"Alışılmışın dışında değil mi?". -"E..evet. Bu fazlasıyla alışılmadık." -"Senin için Deniz gözlü kadın. Senin için herşeyim. Senin için.." Her zamanki gibi lafını bölen dudaklarım olmuştu.