Bölüm 2

52 11 0
                                    

Yine radyoda çalan Naz Ölçal-Yoksun şarkısıyla uyandım. Ama çok uykum olduğu için tekrar uyumaya çalıştığım sırada annem mükemmel sesiyle şarkıya giriş yaptığı için cam çerçeve kırılmış mı diye bakmak için yataktan kalkmak zorunda kaldım. Bu sırada annem kalktığımı anlamış olacak ki daha sesli söylemeye başladı."Napıyosun şuan mesela kim var yanında ben ölüyorum galiba canım yandıkça. Nerd-" demesine kalmadan radyoyu kapattım. "Anne tamam uyandırma seansın başarıyla sonuçlandı. Şimdi izin verirsen giyinip çıkacağım Eren birazdan beni almaya gelir." Tam odama giderken annemin "Selin!" diye bağırmasıyla geri döndüm."Kızım bak bu gece yola çıkacaksın.Otobüsle 12 13 saat yol İstanbul. Hem orası İzmir gibi günlük güneşlik değilmiş Nilay teyzen öyle söyledi.Eren'e de söyle ona göre bir şeyler alın. Yola çıkmadan önce arkadaşlarına bol bol sarıl hepsinide benim için öp"demesiyle ağlamaya başlaması bir oldu.
"Tamam annelerin bitanesi sen beni merak etme hem babam sen ben ve Nazlı ablam liseyi İstanbulda okumamı istemiyor muyduk?Bak isteğimiz gerçekleşti akıtma sen artık inci tanesi gözyaşlarını"dedim ve odama doğru yürümeye başladım.Telefonumu elime aldığımda 325 mesaj 40 arama vardı. bütün mesajlarda Mazel Koleji'nin biricik prensesi Selin Mazel yolun açık olsun. Otogarda görüşürüz. Not:Kendine iyi bak. yazıyordu. Aramaların 16 sı Erenden,iki tanesi Topraktan,20 tanesi Masaldan de geri kalanı ise bankadan falandı. Ben bu kadar sevdiğim insanı nasıl geride bırakırım diye düşünürken zil çaldı. Kapıya doğru giderken Selin'lik yapıp merdivenlerden düştüm. Kalktığımda ise ağzımdan ufak bir sevinç çığlığı çıktı. Eren tabi ki gelmişti ama yanında Masal'da vardı. Toprak nerelerdeydi? Masal üzgündü. Ayrılmış olamazlardı değil mi? 4. Sınıftan beri çıkıp bir kere bile ayrılmamışlarken bu da neyin nesiydi böyle? Eren'den biraz zaman isteyip odama çıktık. Daha odama girmeden Masal ağlamaya başladı.
"Selin b..ben çok çok üzgünüm. Gerçekten çok üzgünüm".hıçkırık...
"N'oluyo Masal? Anlatır mısın artık"
"Toprak. T..Toprak liseyi İstanbul'da kazanmış. Neden tercihler arasına İstanbul'u yazmıştı ki? Neden!!? Bu kadar isteklimiydi beni bırakmaya ha? Bu kadarcık mıydı o salağın sevgisi bu kad-.."
Bir kol onu benden ayırıp kendine sardı. Toprak?
"Masal bak istersen sende gelebilirsin. Bunu biliyorsun. Hadi ama güzelim. Bırak şu inadı. Ailen dünden razı. Bana güveniyorlar. Güvenlerini boşa çıkarmayalım ha?"
Masal'dan beklemediğim bir davranıştı. Bir kaç kelimeye kanıp tamam demişti. Kafasını olumlu yönde sallamıştı. Ama kararlıydım. Kesinlikle onlardan uzakta okuyacaktım...

Alışılmışın DışındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin