3 stycznia

196 23 1
                                    

Drogi Tristanie,
Zrobiło mi się strasznie smutno przez to co napisałeś o swoich samotnych świętach. Mam nadzieję, że jednak rodzice znaleźli dla Ciebie czas.
Tris, nie mogą Cię tak traktować. Nie mogę normalnie funkcjonować, gdy pomyślę, że masz tak ciężko. Wiem, że to trudne, ale spróbuj z nimi pogadać.
U mnie minęły one w miłej atmosferze. Przyjechała cała rodzina, ale brakowało jednej osoby. Ciebie.
Dziękuję Ci za ten piękny prezent. Te zdjęcia, wydawać się mogło, że robiliśmy je wczoraj, co nie? Jesteś kochany. Cudowny album, niestety musiałem go schować pod łóżko, by rodzice nie znaleźli.
Tris, poznaj kogoś. Nie możesz być tam sam. Proszę, spróbuj się z kimś zaprzyjaźnić. Obiecaj mi to, zrób to dla mnie.
Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę dobrego nowego roku. Abyśmy spełnili nasze marzenie i założyli zespół!
Jamie i Con również Cię pozdrawiają, a klasa całuje i dołącza się do życzeń.
Nie uwierzysz kogo ostatnio spotkałem! Edith! Było trochę niezręcznie i modliłem się, aby nie pojawili się rodzice, bo byłoby dziwnie. Ale na szczęście obiecała, że im o nas nie powie. W sumie nie jest aż taka zła, jak myśleliśmy.
Nie przypuszczałem, że będzie tak ciężko. Niedługo minie miesiąc odkąd Ciebie tu nie ma, a z każdym dniem moja tęsknota narasta, budząc mnie w środku nocy. Dużo myślę, o Tobie, o mnie, o nas.
Dobranoc.

Kocham, Bradley.

write to me, whatever × tradley ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz