Fiecare om este talentat în felul lui, ea? Ea avea talentul să plângă într-o cameră fără ca cineva să-şi dea seama de asta. Trecuse prin multe la cei 17 ani ai ei, lea trăit pe toate şi când zic pe toate vreau să zic chiar toate. Nimeni nu o vrusese la naştere pentru că era o "greşeală" cum îi spunea mama ei, Izabell Turner mai pe clar, mama fetei , o considera o salvare a relației cu soțul acesteia ,Rayhn Diable ,care o maltrata şi o înşela la fiecare pas. Izabell vrusese să o lase la spital după naştere dar Rayhn nu a acceptat asta pentru că vedea în copil o scăpare din sărăcie, aceştia mai avea un copil, o fată, Anna mândria familiei deorece era primul copil. Aceştia nu aveau un loc stabil şi stăteau la mama Izabellei până când au luat hotărârea să se mute în chirie la un unchi al soțului . Totul era bine şi frumos până Rayhn a încept să bea,să fure, să bată tot ce îi intra în mână mai ales pe Izabell. După 3 ani de zile Rayhn a întrat în puşcărie din cauza că omorâse în bătaie un bărbat, totul se destrămase Izabell a trebuit sa plece în străinătate în Europa şi să muncească pentru a lua o casă copiilor, aceştia fiind lăsați cu mama ei Samantha Turner. Cea mică avea 3 anişori când a rămas fără ambii părinții, a fost atât de distrusă de la pierderea părințiilor că plângea în fiecare seară. La numai 7 ani de la plecarea mamei ea uitase de părinții, nu de tot, doar nu le mai simțea dorul atât de mult până când Rayhn a ieşit din puşcărie şi a început iadul pentru cele două fete. Mai pe scurt, bătaia era la ordinea zilei până când Izabell a venit acasă cu un copil fâcut cu altcineva, atunci totul sa schimbat în bine, nu mai existau certuri, bătăi sau altceva în familie. Rayhn a primito cu brațele deschise pe Yari fata care nu era sânge din sângele lui. "Greşeala" a împlinit frumoasa vârstă de 17 ani, ea era frumoasă nu foarte frumoasă dar când trecea pe lângă bărbați aceştia întorceau capul după aceasta, pe lângă asta avea o problemă avea depresie şi bipolaritate în gradul întâi nu foarte grav, dar ea credea că pentru ea avea să facâ cunoştință cu infernul din cauza bolilor. Şi de aici începe totul...
În poza de la media e ea la vârsta de 3 anişori. :)
CITEȘTI
Dă-mi o şansă.
Romance"Alege ce iubeşti, apoi iubeşte ce ai ales." -O să mă pierzi în momentul în care nu o să-ți mai atrag atenția cu nimic...când o să te tratez exact aşa cum mă tratezi, când o să-ți spun " fă cum crezi". Da, atunci să ştii că mă pierzi. Nu sunt genul...