Arkadaşlar beni takip edip destek olanlara çok teşekkür ediyorum.
Yarın kardeşimin doğum günü ve kardeşime ithaf ediyorum. Şartları yok ama size şöyle söyleyeyim. @canimkardesimsumeyyem Iyiki doğdun ablam. Neyse sizi fazla oyalamayayim. Hikayemiz seyriyle devam etsin.
__Manolya__
Nihayet müdür amca konuşmasını bitirmişti ve bizde sınıflara dagilmistik. Benim lise sınıfım 9_G sınıfıydı. Ayrıca sınıf arkadaşlarımla ilk günden kaynaşıp anlaşmıştık. Bu nedenle ilk gün gerçekten çok kolay geçmişti.
Bugün yeni sınıf arkadaşlarımdan biri gözüme takıldı. Kimdi o? Düşündüm ve evet eski sevgililerimden bana taciz etmeye çalışan Emin değil miydi?
Evet evet o Emin'di. Hatta kuzenim Muhammed olmasaydı belkide şuan onun olarak yaşardım.
_Eminden_
Bugün yeni liseye başlangıç yapmıştım. Evet yanlış duymadınız. Ilk gittiğim okul beni almamıştı bende bu okula denemiştim ve beni okula almışlardı. Sınıf arkadaşlarımla iyice kaynaşmıştım. Tek kişi hariç... Evet o. O daha önce kendimi geri alamayıp tecavüz edeceğim dünyalar güzeli kız arkadaşım Manolya'ydı. Ah o kuzeni Muhammed'e benim kadar taş yağsın inşallah. Şuan benim olabilirdi Manolya. Ama kuzeni Muhammed bunu engellemişti. Şuan benimle birlikte olup ömrümüzün sonuna kadar birlikte yaşayabiliriz... Hala buna şansı var ama kullanacağını sanmıyorum. Neyse öğretmen derse giriş yaptı. Ve benim düşüncelerimden çıkmam gerekli...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluğun Kapıları
HumorBir mutluluğun hikayesi. Zamanı durdurmayı başaran iki kişinin hikayesi.