Oldukça soguk bir güne uyandım. Babam şehir dışında olduğu için iki arkadaşımla birlikte kalıyorum. Bu pek hoşuma gitmese de yalnız kalmaktan korkuyorum.
Emily artık yatağımdan çıkıp üzerimi değiştirmem gerektiğini söylüyor. Aslında çok kuralcı olmasına rağmen ona hak veriyorum. Bugün okulun partisi için hazırlık yapmamız gerekiyor. David bunun için beni görevlendirdi. O benim rehber öğretmenim. Bunu yapınca kendime biraz daha vakit ayıracağıma inanıyor.
Mızmız bir şekilde yorganı üzerimden çekerek ayağa kalktım. Emily bana dönerek:
-Hadi ama bu kadar da çocuk olma dedi.
Onu aldırış etmeden küçük gardrobuma gidip kapağını açtım. İçinden giymek için siyah bir etek ve kırmızı bir gömlek çıkarttım.
Üzerimdeki pijamalarımı çıkartarak üzerimi değiştirdim.Ona nasıl göründüğümü sordum:
-Bir kıza göre oldukça iyisin.dedi.
Tebessüm ederek yüzüne baktım.
Merdivenlerden inerken arkamdan biri:
-Sara!diyerek seslendi.
Bu Bella'nın sesiydi. Ona dönerek artık çıkmamız gerektiğini söyledim.Derin bir nefes alıp odasına gitti. Bella'yı da hiç anlamıyorum. Kırmızı babetlerimi giyerek kapıyı açtım. Ama karşımda Henry ve arkadaşları vardı.
Sanırım çok zor bi o kadar da yorucu bir gün bizi bekliyordu.Bella ve Emily de hazır olunca Henry yanımıza geldi.
Bir yandan yürürken bir yandan da neler yapabileceğimizi konuşuyorduk. Bu da babamın beni aramasıyla son buldu.
Telefonu açmak istemedim.
Israrla arayınca bir şey olduğunu düşündüm.
Açar açmaz babam
-Sara seninle konuşmamız gerekiyor dedi.
Aslında onun ilk defa bu kadar telaşlı olduğunu farkettim.
Bende babama bir partim olduğunu yanına gidemeyeceğimi söyledim.
Sesini biraz daha yükselterek eğer gelmezsen senin için daha kötü şeyler olur dedi.
Babam beni korkutuyordu.
Henry ve Emily e babamın beni çağırdığını gitmem gerektiğini söyledim.
Her zaman ki gibi abartarak gidebileceğimi söyledi.
Biletimi aldıktan sonra sonunda eve gelebilmiştim.
Bir saat sonra yola çıkacaktım.
Sadece bir kaç gün kalacağım için pek birşey almadım yanıma.
Yola çıkınca babamı tekrar aradım.
Ona neler olduğunu sordum.
Sert bir şekilde telefonla olmaz dedi.
Sinirimi bozmuştu.
Sonunda babamın yanına gelince rahat bir nefes alabildim neyse ki siniri ve telaşı ben buraya gelince geçmişti.
Nadir de olsa buraya geldiğim için burada da bir odam vardı.
Odama çıkıp eşyalarımı yerleştirdim akşam yemeği vakti geldiği için babam beni çağırdı.
Sanırım babamın gizemli telaşının sebebini öğrenecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Vampir Bir İnsan Ve Aşk
VampireVampir bir kız insan bir erkeğe aşık olmasına mı üzülsün vampir olduğunu ögrenmesine mi yoksa annesinin bu çocuk yüzünden ölmesine mi ???