David beni aradı. Tahmin ettiğim gibi sinirliydi. Ne yapacağımı bilmediğim için aniden telefona sarıldım. Telefonu açtım. Konuşmamı beklemeden azarlamaya başlamıştı. Olamaz sanırım bu hiç hoşuna gitmemiştir.
-Neredesin sen?? Parti için herkes seni bekliyor. Hazırlıkların bir çoğu yapılmamış. Ben bu işi sana kendini bil diye verdim. Başı boşluk yap diye değil.
Tüm bunları artık kaldıramazdım
-Burada önemli işim var david üzgünüm ama gelemiycem.
Diyerek telefonu yüzüne kapattim. Sanırım siniri artmıştı.
Biraz yalnız kalmak için dolaşmaya karar verdim.
Limana gitmek için babamdan izin aldım. Yalnız gitmemi istemiyordu. Peter da gelecekmiş.
Hayır deyince alevlendi.
Aldırmadan otobüs kartını yanıma aldım.
Sanırım bi havuza gitsem benim için çok daha iyi olacaktı.
Eşyalarımı hazırlayarak çantamı da yanıma alarak çıktım.
Evet oldukça günsel havuzlar vardı. Sonunda bir tanesini beğenerek girmeye karar verdim. Bikinilerimi giyerek şenzonka yatarak gözlerimi kapattım. Evet sonunda rahat bi nefes alabildim. Bir kaç genç karşımda oturuyordu. Garip garip bakıyorlardı. Biraz rahatsız olmuştum. Havuza girip serinlemeye ihtiyacım vardı. Aman tanrım sanırım bana huzur yoktu. Peter buradaydı. Çocuk gibi takip edilmek sinirimi bozuyordu. Hazırlanıp gelerek hadi Sara biraz yuzelim dedi. Göz devirerek ayağa kalktım. Havuza doğru ilerleyince arkamdan geldi. Ben havuza girdim. Şu biraz soğuktu. Arkamdan Peter gelerek hadi Sara seninle eğlenebiliriz bana bir şans ver dedi. Olumlu olarak kafamı salladım. Suya girince gülümsedi. Ona bir şans versem behi mutlu edebilecegine inaniyorum. Havuzun kaydiraklari oldukça yüksekti. Peter hadi diyerek orayı gösterdi elini tutarak kaydiraklara doğru gittik. Eğlenceli görünüyordu. Birlikte kayarak kahkaha ya boğulduk. Biraz serinledikten sonra şenzonka doğru yürüdüm. Kahve söylemişti. Aslında çok eğlendik. Fotoğraflar çektik kaydık yüzdük . Eve gitmek istediğimi söyledim. Beni eve bırakabileceğini söyledi. Kabul ettim. Eşyaları toparlayarak havuzdan uzaklaştık. Çok yoruldum. Arabaya bindik sanırım biraz uyusam benim için çok iyi olacaktı. Peter bana onların hayatını anlatırken uyuyakaldım. Eve gelince uyandım. Babam bizi kapıda bekliyordu. Oldukça mutlu görünüyordu. Peter ben yalnız bir gün. Tabiki de mutlu olurdu onunda istediği zaten bu değil miydi?
Gelir gelmez babama merhaba diyerek odama çıktım. Sıcak sanırım biraz hasta olmama sebep olacaktı. Odama girerek duş almak için kiyafetlerimi ve bornozumu aldıktan sonra banyo ya girdim. Duş tan çıkınca saçlarımı kurtarak mutfaga indim. Aksam yemegi yiyecektik. Peter hala burdaydı. Tebessüm ederek yemek masasına oturdum. Yemek yemeye başlayınca peter ve babam sohbete de başlamıştı. Onlar iş konuşurken ben de partiyi düşünüyordum. Yarın akşam. .
Acaba yetisebilirmiydim. Gizlice gitsem.Bunları düşünürken peter kolumu tutunca birden irkildim. Sanırım artık evine gidecekti. Kibarca kapıya kadar eşlik ettim. O gidince odama çıkarak Bellla yı aradım. Bana biraz bozuktu. Evet bu gece gidecektim. Eşyalarımı topladım. Babam uyuyunca evden çıktım. Ve otobüse bindim. Sabah beni orada görmeyince kizacaktı.
Sonunda gelebilmiştim. Olamaz!!
Beni almaya Henry mi gelmişti ben mi öyle görüyordum?
Ona selam vererek yanına gittim. Beni eve bırakacağını söyledi. 3 saatlik yol oldukça yordu. Arabasına bindik . Eve gelince Bellla beni özlediğini söyledi. Şaşırtıcı bir durumdu bu. Sabah erkenden yola çıktık. Hem partiyi yetiştirme telaşı vardı hemde babam ....
David beni gördüğüne sevinmişti. Önce AVM ye giderek parti suslemerini aldık. Sıra elbiselerdeydi. En zor ve en önemlisi. Ben siyah elbiseler bakarken Emily ve Bellla daha çok renkli elbiselere gidiyorlardı. Ben siyah mini bir elbiseyi elime alarak kabinlere ilerlerken BABAM aradı. Buraya geldiğimi tahmin etmiş olacaktı...
Telefonu acar açmaz nerdesin diyerek bağırdı.
Baba benim bir partim var ve yetişmesi gerekiyor anlıyor musun??
dedim bana kızgındı. Yüzüme kapatmıştı . Onu aldırmadan. Elbiseyi denedim. Aslında cok güzeldi biraz fazla mı kısaydı ki. Off bugün bari yapmamaliydim. Ne olacaktı ki sonuçta önemli bir gün. Hemen arkamdan Bellla gelerek
Aman tanrım Sara çok yakışmış bunu almalısın. Dedi evet bu defa ona hak verdim. Bana yakışmıştı Bella kırmızı Emly de beyaz bir elbise alarak çıktık. Sırada ayakkabılar vardı. Stiletto giymeyi düşünüyorum. Boynumda kısa. Kırmızı bir stiletto aldım. AVM den uzaklaştık. Eve gelince hemen hazırlanmaya başladık parti saat 9 daydı suan 6 hazirlanip parti alanini suslemeliyiz. Hemen giyinerek bir kuaföre girdik. Sanırım bu elbiseye toplu bir saç yakışacak. Saclarimda tamam dı Artık hazırdım. 1 saatimiz kaldı. Hemen parti alanına giderek balonları yerlestirdik. David bu ışe sevinecekti. Herkes gelince parti başladı. Herşey çok güzel gidiyordu. O gelesiye kadar. Bu çok yakışıklıydı gözler üstünde sanırım okula yeni gelmişti. Olamaz cok tatliydi bana bakmıştı. Gözlerime. ..
Bana selam vererek yanımdan geçti. Bu inanılmaz dı okulun en cool çocuğu bana selam vermişti. Yaklaşık yarım saat sonra yanıma geldi
Selam
Şaşırmıştım. Selam diyerek yanıtladım.
Nasılsın Sara
Bu olamazdı ismimi biliyordu. Adımı nerden biliyorsun.
Sara ben beğendiklerimi araştırıyorum ve onunla takılıyorum .
Yakışıklı olduğu kadar ukalaydi da. Ben ismi ni sorunca van john yanıtını verdi.
Sarışın mavi gözlü uzun boylu kaslı. Off sanırım aşık oluyordum. En kötü yani ise o bir insan....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Vampir Bir İnsan Ve Aşk
VampireVampir bir kız insan bir erkeğe aşık olmasına mı üzülsün vampir olduğunu ögrenmesine mi yoksa annesinin bu çocuk yüzünden ölmesine mi ???