KORKULAR- BÖLÜM 3

19 2 1
                                    


Hani insanın korktuğu şey başına gelir ya,
Benimkide öyle oldu duraktaki kız sevgilisi çıktı.
Ben onlara bakarken ikisinin yanıma doğru yürüdüğünü gördüm.
Meğer sen bizi tanıştırmak için geliyormuş.
O an içimde birşeyler koptu ama yüzümde umursamaz bir gülümseme vardı.
Belkide onlara karşı güçlü görünmeye çalışıyordum.

- Bak Yasemin, bu yeni komusum Deniz, Deniz bu da sevgilim Yasemin.
Ağzımdan
- Memnun oldum.
kelimeleri dokulurken içim çok mulazimdi.
Ve yine bi hayalim daha ellerimin arasında tuzla buz olmuştu.
Durağa doğru yürümeye başladık ve artık ikimizin gittiği yönü aynıydı belki aynı yolda gidiyorduk ama yollarımız çoktan ayrılmıştı.

Üçümüz beraber bizim eve vardık. Ozan, Yasemin i kendi evine mi götürüyordu bana mi öyle geliyordu. Ya da ah olamaz o da mi bizim apartmandaydi. Tanrım kabus resmen dedim. Hayır. Bizim katta durduk. Yarin görüşmek üzere Deniz dedi ve Yasemin le birlikte evinin kapısı çaldı kapıyı Ozan in annesi açtı.
- Hoşgeldiniz çocuklar. Dedi.
Bana baktı ve,
-Merhaba dedi.
Bende başımı sallayarak onay verdim.
Kapıyı açtım ve içeri girdim.
Acikmış tim ama istahim yoktu.
Bir kitap alıp okumaya başladım kafamı veremedim. Aşağı indim annenin yanına birde ne göreyim Ozan la Yasemin annemin yanında ve annemle çok iyi anlaşıyorlar. Bu ne ya dedim.

Yasemin : Anlamadım? Dedi
Ben : Yok birşey Hoşgeldiniz. Dedim ve odama çıktım.
Odamin kapisini hizla kapatıp bu kadarı fazla dedim. Kapı sesi anneme gitmiş olacak ki annem koşarak yukarı çıktı e kadın alışkın değil tabi bu hareketlere.

Annem : Neyin var Deniz?
Ben : Birşey yok anne.
Annem : Bugünlerde sana birşeyler olmuş hadi hayırlısı.
(Ben zoraki bir gülümseme yaptım)     Ben : Ay anne alemsin. Ne olabilir ki bana. Kapıyı denge sizce kapattığı için öyle oldu.
Annem : Ben Ozan ların yanına iniyorum istersen sende gel de ayıp olmasın.
Ben : Yarın sınavım var anne gelemem. Özürlerimi iletirsin.
Annem : Peki.
Kapıyı kapatim çıktı. Aşağıdan gülme sesleri geliyordu. Ne kadar sinir olmuşum anlatamam. Kıskançlık krizi yaşıyordum resmen sonra rahatlamak için yüksek seste müzik açtım kulak ligi kulağıma takım yatagima uzandım.

Uykuya dalmış olacam ki Biri yani başımda belirdi. Gözümü açtığımda çok şaşırdım.
Ben : Baba!
Babam : Benim prenses. Nasılsın bakalım.
Şaşırmıştım babam genelde bizim eve gelmezdi annemden dolayı hele ki akşam in bu saatinde.
Ben : Iyiyim baba dedim şaşkın bir ifadeyle.
Babam: Annen aradı ve iyi olmadığını söyledi bende bi bakmak istedim. Neyin var bakalım?
Ben : Ah anne bir şeyi de abartmasan  keske.
Babam : Burdan bakıldığında iyi gibi de gorunmuyorsun hani.
Ben : Of baba her zamanki ben iste.
Babam : Sende başka birşey var anlat bakalım.
Ben : Yok baba ya.
Babam : Hoslandigin kisiylemi ilgili yoksa?
Ah herzamanki gibi babam aklımı okumuştu aslında babamdan hiçbirşey saklamam. Iyi bir arkadaştır. Ama bu sefer utanmistim.
Ben : Evet.
Babam : Kim bu sansli?
Ben : Adı Ozan.
Babam : Şu karşıda oturan delikanlı mi?
Ben : Sen nerden taniyorsun.
Babam : Bosver simdi orasini dokul bakalım.
Ben : Durakta karşılaştık ilk sonra bi baktım karşımıza taşımışlar sonra da aynı okul birden bire sevmeye başladım bende anlamadım baba ya.
Babam : Her yerde berabersiniz iste ne güzel.
Ben : Sorun su ki sevgilisi var ve çok seviyor.
Babam : Işte bu kötü olmuş dedi. Hadi kalk bakalım akşam yürüyüşüne.
Ben : Çok iyi olur. Ihtiyacım vardı.
            *     *     *

Hemen üstüme birşeyler çekip babamın yanına indim. Yol boyu konuşmadan yürüdük babam bana ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Üzgün olduğumu görünce üstüme gelmedi. Saat geç olunca babam beni eve bıraktı. Yatağa uzanıp boş boş tavana baktim. Uyuyakalmisim. Sabah uyandığımda gidip bir duş aldim. Boğazım dugumleniyordu. Onu fazlasıyla kiskanmistim. Güzel degil miydim. Ben nasil bu hale gelmistim. Inanamiyordum hala. Hayır bu ben değildim. Kalbim neden böyle hissettiriyordu. Düşünürken hala havluyla olduğumu anladim. Hemen üstüme birşeyler çektim.
Aşağıdan annemin sesi geliyordu " hala uyuyormusun, kalksana uykucu"  diye bağırıyordu. " kalktım anne" dedim. Aşağı indiğimde küçük çaplı bir şok daha yaşadım.

( Umarim bu bolumu beğenirsiniz. )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Bakış Bir GülüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin