Arkadaşlar rica etsem hikayemi oylayabilir misiniz ? Çünkü kimsenin beğenmediğini düşünüyorum . Tabiki beğenmeyebilirsiniz sonuçta herkesin beğenme zevki başkadır . Ama hiç olmazsa hikayemde beğenmediğiniz kısımları yorum yapsanızda bende düzeltsem .
Gözlerimin yavaşça açılmasıyla uyandım . İki ders uyumuşum . İki ders bu rahatsız sıralarda nasıl uyudum acaba ?
Uyandığımda suratımın bütün ayırıntısını inceleyen bir Sarpla karşılaştım . Yüzümdeki her yeri inceliyordu . Sanki bir daha göremeyecekmiş gibi uzun uzun inceliyordu.
" Yoksa bana aşık mı oldun ?" Diye saçma bir soru sordum . Sarp sorduğum soruyu duyunca gülümsemeye başladı . Gülümsediğinde çıkan gamzesi. Sarp gerçekten kusursuz biri . Özellikle gülümsemesi .
" Yani bilmiyorum ." Dedi . Ellerini saçına daldırdı ve yavaşça geriye taradı .
"Seni her gördüğümde heyecanlanıyorum ."
Gözlerine odaklandım . O da benim gözlerime bakıyordu .
" Yanımdayken istemeden gülümsüyorum ."
Elini elimin üstüne koydu . Hala gözlerimizi ayırmamıştık.
" Ve seni herkesten kıskanıyorum . Okuldaki beyinsiz salaklardan , Berkten hatta annen ve babandan bile " dedi . Ben gülümsemeye başladım . Daha önce erkek arkadaşım olmuştu. Ama bir hafta falan sürmüştü ilişkimiz ve çocuk benimle ilgilenmiyordu . Sarp bana kendimi özel hissettiriyordu . Kimse bana böyle güzel şeyler söylememişti .
" Şimdi söyle bakalım. Sence sana aşık mıyım ?" Tam cevap vermek için ağzımı açtığımda . "Saarp " sesini duyduk .or*spu Çağla sözümü kesmişti . Sarp bıkkınlıkla Çağlaya döndü .
" Akşam bizimkiler ufak bir parti veriyor sende gelsenee." Diye şımarık şımarık konuştu .
"Ben seni eğlendiririm sıkılırsan ." Dedi ve göz kırptı . Kızmıştım ama birşey demeyecektim çünkü Sarpın kararlarına karışacak değildim . Zaten o hayır diyecekti .
" Olur tabi " dedi Sarp . Şaşkınlıkla Sarpa bakıyordum . Belkide Sarpı o kadar da iyi tanımıyorumdur
"Türkan ile birlikte geliriz ." Diye devam etti cümlesine . Çağla gözlerini Sarptan ayırıp bana baktı .
"Aa sende mi buradaydın ?" Diye somurtarak sordu . Umursamayacaktım . Cevap vermedim . Zaten Çağla bir süre sonra gitti .
"O saçma partiye gerçekten gidecek miyiz?"
Dedim . Hem istemiyordum . Hemde akşam barda çalışmam gerekiyordu .
"Evet değişiklik olur ." Dedi
" Unuttun herhalde her akşam çalışmam gerekiyor ." Diye işi bahane ettim .
"Berkle konuşup senin için izin alırım ."
"İzin vermez bence gitmeyelim ." Dedim .
" Akşam seni evden alırım ." Dedi ve sınıftan çıktı . Hiç derdim yok gibi birde bu salak partiye gidecektim harika .Son ders bitmişti bende çantamı toparlıyordum . Telefonu çıkartıp Sarpa mesaj attım.
- Ben yürüyerek gidicem çıkışta bekleme
Ve telefonu cebime koydum . Babamlarla zaten neredeyse konuşmuyordum . Parti için izin nasıl alacaktım. Çantamı iki omuzuma taktım ve ilerlemeye başladım . Daha giyecek birşeyim bile yoktu . Ben küçükken elbise giyiyordum . Küçük şirin prenses elbiseleri ...
Cüzdanımda param vardı . Dün akşam Berkten maaşımı almıştım. Partinin başlamasına daha iki saat vardı . Alışveriş merkezine gitmeye karar verdim. Belki bir elbise bulabilirdim .
Mağazaları geziyordum ama hiç birşey bana uygun değildi . Hepsi çok gösterişliydi . Ben sade bir elbise istiyordum . Kendime söz verdim ve girdiğim mağazadan kesin bir elbise alıcam dedim . Girdiğim mağaza diğerlerine göre daha sade şeyler satıyordu . Ama ben yine birşey beğenmiyordum . Bende gözlerimi kapattım ve elimi elbiselerin üzerinde gezdirdim . Sonra durdum ve bir elbiseyi elime aldım . Gözlerimi açtığımda elimde kırmızı bir elbise vardı . Vakit kaybediyordum . Hızla kabine ilerledim . Elbiseyi üzerime geçirdim ve aynaya baktım . Elbise biraz fazla kısaydı . Göğüs kısmında çapraz şekilde gelen bir dekolte vardı . Üzerimde güzel duruyordu . Kasaya ilerleyip elbisenin fiyatını ödedim . Çok yorgundum . Alışveriş yapmak barda çalışmaktan daha yorucu bir iş . Eve geldiğimde saate baktım . Yarım saatim kalmıştı . Dönüşte minibüse bindim yürümekten bacaklarım ağrıyordu ve çok yorgundum. Tıkış tıkış minibüsün içinde boş koltuk yoktu . Koltukların çoğunda genç insanlar oturuyordu. Neden yani . Sen gençsin kalk ayağa kim bilir bu insanlar ne kadar zor duruyor ayakta . Çok sürmeden minibüsten indim evim zaten heryere yakın. Şimdi annemlerden nasıl izin alacaktım ?
On dakika .
On dakikadır annem ile bakışıyoruz .
"Yani bilmiyorum kızım " dedi annem . Kararsız bir şekilde gözlerime bakıyordu .
"Baban ne der bu duruma"
"Anne zaten çok durmayacağım ". Dedim . Gerçektende çok durmayı düşünmüyordum .
"Akşam kaçta geleceksin?"
"En en geç gece yarısı "
Annem dişlerini sıktı ve gözlerini büyülttü
"Bir kız gece yarısı sokakta dolaşamaz kızım."
Neden ? Neden insanlar böyle düşünüyor . Kızız diyemi ? Gerçekten anlayamıyorum ne zaman biz sokaklarda özgürce gezeceğiz ?
Ne zaman kimseyi umursamadan ne istiyorsak onu giyebileceğiz?
Ne zaman nefes alacağız ?
Annemin bu söylediği beni öfkelendirmişti . Bende cevap vermek yerini başımı yukarı aşağı salladım ve odama döndüm. Artık hazırlanmaya başlamalıydım yoksa geç kalacaktım . Aldığım elbiseyi üzerime geçirdim ve altına siyah topuklu bilekten bağlı ayakkabımı giydim . Saçlarıma su dalgası yaptım . Dudağıma ise hafif bir parlatıcı sürdüm .
Telefonumun müziğinin odayı doldurmasıyla telefonu elime aldım . Sarp arıyordu
"Alo geldin mi?"
"Evet sen hazır mısın ?"
"Evet geliyorum hemen sen çalıların arkasında dur."
"Neden?"
"Bizi gözetleyenler var Sarp "
Dedim ve telefonu kapattım .koşarak evden çıktım . Önce etrafa bakındım . Sonra koşmaya devam ederek Sarpın arabasına bindim . Sarpın yanağına öpücük kondurdum ve koltukta geriye yaslandım . Koştuğum için nefes nefese kalmıştım . Sarp çok gergin ve endişeli görünüyordu .
"Hangi pezevenk bizi gözetliyor ?"
Sarp bunu çok korkutucu bir ses tonuyla söylemişti . Ben kahkaha atmaya başladım .
"Şeyma teyzee." Bende sesimi korkutucu yapmaya çalıştım ve gülmeye devam ettim . Sarpta gözlerini devirdi sonrada arabayı çalıştırdı . Bende radyodaki kanalları geziyordum . En sonunda Şebnem Ferahın - Bu Aşk Fazla Sana şarkısını duyunca durdum . Bu şarkıyı eskiden çok dinlerdim . Şarkıyı kısık sesle mırıldanmaya başladım . Sarp bana bakıp gülümsüyordu . Bende şarkı söylemeyi kestim ve somurtarak Sarpa baktım.
"Sesim gülünecek kadar kötümü ?" Dedim . Daha önce kimsenin yanında şarkı söylememiştim . Gerçi bu yaptığıma şarkı söylemek denmezdi çünkü baya kısık sesle söylemiştim .
" Hayır . Hiç duymadığım kadar etkileyici ."
Dedi ve elimi alıp öptü . Bende şirin bir şekilde sırttım . Sarp arabayı park etti ve arabadan indik . Ben önden hızlı hızlı ilerliyordum . Neden hızlı yürüyordum bilmiyorum . Sarp kolumu sertçe çekerek beni durdurdu .
"Noluyor ya ?" Diye bağırdım . Çünkü gerçekten canımı acıtmıştı .
" Bu nasıl elbise kızım?" Dedi ve sakinleşmek için gökyüzüne baktı .
"Hiç giymeseydin"
"Abartma Sarp ."
Gergindim bu yüzden dudağımı ısırıyordum .
"İçeride benim elbisemden çok daha kısa elbiseli kızlar var ."
"Evet var ." bana biraz daha yaklaştı .
"Ben onlara or*spu diyorum." Dedi . Çok abartıyordu . Zaten bu saçma yerde çok uzun kalmayacaktım ki .
"Yanımdan ayrılmayacaksın !" Dedi tehditkar bir ses tonuyla sonra bileğimi tuttu ve beni dibine soktu , yürümeye başladık .
Girdiğimiz yerde öyle yamyamlar vardı ki kız görünce kafaları dönüyordu resmen . Sarpa hak vermeye başlamıştım . Ama ben yinede özür dilemeyecektim . İstediğimi istediğim zaman giyerim . Çağlanın harika tayfası en arkalarda bir masaya oturmuşlardı bizde oraya doğru ilerledik . İnsanlara selam verdikten sonra boş bir yere oturdum Sarpta hemen yanıma oturdu ve kolunu omuzuma sardı . Bende başımı boynuna yasladım . İnsanlarla konuşuyorduk . Aslında haklıydım . Örneğin Çağlaya bakıyorum . Pembe bir bluz giymişti . Elbisede olabilir . Neyse ikisinden birini giymişti .
Çağla elinde birayla yanımıza geldi .
" Saarp bira istersin dimi ?" Dedi . Sarp kafasını olumlu anlamda sallayınca önümüze bir tane bira koydu . Ben içmeyecektim . Canım istemiyordu . Çağla şımarık sesiyle
"Ay canım sana sormuyorum içmemişsindir sana süt getirtiyim mi ?" Dedi sonra kahkaha atmaya başladı masada olan bazı erkeklerde ona katıldı Sarp takmıyordu . Kimseye birşey kanıtlamak zorunda değildim ama canım bir anda bira istedi . Bende Çağlanın tepside tuttuğu birayı elime aldım ve fondip yaptım . Sonra kalın bardağı sertçe masanın üzerine bıraktım .
" yok canım ben süt sevmem ." Dedim . Sarp sırıtıyordu . Çağla masanın başka bir tarafına geçti . Bizde masadakilerle sohbet etmeye başladık . İyi insanlardı . Yanımızda turuncu saçlı bir kız oturuyordu beyaz bir elbise giymişti . Adı Selin di . Selinin yanında sevgilisi Uygar vardı siyah saçlı siyah gözlü bir çocuktu . Çok şirin bir çifttiler . Barda hep farklı türde şarkılar çalıyordu . İnsanlar karaoke yapıyorlardı . Bir süre sonra onları izlemeye başladım . Bazı çıkanların sesi gerçekten güzeldi . Sarp ayağa kalktı ve benim elimi tuttu. Sonra beni bir yere götürmeye başladı .
"Nereye gidiyoruz ?"
Sahnenin yanına gelince elimi bıraktı ve sahneye çıktı .
"Bayanlar baylar Türkan ı dinliyorsunuz ." Dedi ve beni sahneye çıkardı . Ben şaşkınca insanlara bakıyordum . Ne söyleyecektim ki . Arkadan müzik çalmaya başladı . Bu şarkıyı biliyordum Bu Aşk Fazla Sana
Kaçamayacağıma göre şarkıyı söylemeye başladım .(Medyada Türkanın söylediği şarkı var)
Denize açıldım sevmeye, sevilmeye,
Anladım sevmek gibisi yok.
Yağmura soyundum yavaş yavaş yağar diye
Damlalarda yüzmek gibisi yok.Yokluğun varlığın bir,
Dünüm yok, yarınım sırNasıl inanırım sana?
Bu yürek ağır bana
Sevgin öyle uzaklarda,
Nefes alsan da yanımdaUtanarak seyircilere baktım . Herkes alkışlıyordu . Islıklar çalınıyordu . Çok mutluydum . Kendimi ilk defa ön planda hissediyordum . Her zaman olduğum ikinci karakter değilde baş karakter gibi hissediyordum . Koşarak Sarpa sarıldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli
RomansaAsk sizce gercekten varmidir , yoksa insanlar kendilerini askin gercek oldugunami inandirir bu hikayede bir kizin gercek askini bulmasini anlatiyor