CAPITOLUL VI

332 30 5
                                    

Programul poare fi vizionat de persoane cu varste cuprinse intre 9-99.
Genul programului:Who cares!?
Programul conţine scene de violenta fizica si limbaj licenţios!
***opening***
Yuki:*se trezeste in camera alba unde trebuia sa fie reflexia ei*Alo!? Refexie infricosatoare atotstiutatiare?!Unde esti?!Nu e in oglinda ei...
***POV AUTOARE***
Yuki isi tot striga reflexia dar in zadar.. deodata oglinda a luminat... Yuki putea vedea in oglinda cum pleca din biroul unchiului ei si se duce la ea in camera... isi schimba hainele si merge la ore...dupa ore se duce in camera... dar imaginea data de oglinda se intesoseaza din ce in ce mai mult...dupa un timp se clarizeaza iar... Yuki putea vedea cum cineva il omora pe profu de romana.. dupa ce il omoara ii taie capul membrele si ii infige unele din tepusele Akirei in corp...dupa asta scrie cu o pensula pe un perete de langa corp " GO TO SLEEP! "...rade sadic si pleaca...deodată Yuki se trezeste la ea in camera ***
***POV YUKI***
Yuki:Cred ca am visat totul...
***LA ORA DE ROMANA***
Yuki:Aki, Kino unde mergeti?
Akira:Nu stii ca ieri cineva la ucis pe profu de romana!?
Yuki:Nu..😅😓😫😖😟
Yuki:*in gand*Daca ce am vazut ieri nu a fost un vis....Nu se poate nui asa!?**ooo ba da hihihi**vocea asta..refelxie infricosatoare atotstiutoare?!**bingo!hihihi!**ce faci in mintea mea?!**iti distrug viata**cum ai ajuns aici?!*nu am nici cea mai vaga idee*Dispari!....A mers?...Se pare ca da!
Kino:Bufet cu clatite!
Yuki:CLATITE UNDE?!?!?!?!?
Kino:Wow chiar a mers....
microfonul din hol:Akira Sadix!Bloody Painter!Kino Woods!Yuki Darkness!Sunteti asteptati in biroul directorului!
Toate lumea: *intra in birou*
Slendy:Buna ziua!Cred ca stiti ce sa intamplat cu profu de romana ieri seara...si cred ca va intrebati ce cautati aici...ei bine am motive sa cred ca unul dintre voi a fost criminalul...Sloganul lui Kino a fost scris pe un perete cu pensula lui Bloody...criminalul a fost ucis de asemenea cu cutitul lui Jeff the Killer tatal lui Kino...dar au fost ucisi in stilul Akirei si toate armele au fist gasite in camera ta Yuki!Iar asta te face suspectul Nr 1!
Yuki:Ce?!?!?
Akira:Nu se poate Bo-cel nu poate ucide nici macar o mosca dapoimite pe proful de romana!
Kino:Da e adevărat...stai asa... TU MIAI ZIS CA TATA E PLECAT IN VACANTA SI CA A LUAT-O PE MARGARET CU EL!!!
Bloody:Margaret?Ce semeni cu Jeff si el ii zicea la fel!
Yuki:😔😓😓😓😓*in gand*Daca reflexia i.a(infricosatoare atotstiutoare)a facut tot ce am vazut in acea oglinda**ce mult tia luat sa iti dai seama!eu am facut tot! Pentru tine!Parca nu iti placea româna nui asa Yuki?**minti eu nu sunt un criminal!
Akira:Yuki?
Yuki:DA?!
Kino:Domnule director am o mica intrebare...
Slendy:Zi...😅😅😅
Kino:CAND VINE TATA INAPOI?!?!?!
Slendy:Paiiii....el... e.....mort?
Kino:Ceee!!😭😭😭😭*fuge*
Yuki:Kino!*fuge dupa ea*
Akira:Ce idioate!
Slendy:Bine pentru ca voi sunteti deja aici va voi da o veste ingrijoratoare...Yui a disparut de 3 zile..
Akira:Dc?
Slendy:A fost rapita...
Bloody:Pricep...
Akira:De cine?
Slendy:De el...
Akira:Nu se poate!*pleca*
Bloody:Acum imi pot primi pensula inapoi...a da si ce e cu noul elev...?
Slendy:Isi ia lucrurile din fosta ei casa...
Bloody:Aha...
Slendy:Uite-ti pensula si pleca...
Bloody:Mersi...a si in cazul cu omorul..avem camere de filmat sa stii!
Slendy:*palmface*Dc nu mam gandit si eu la asta?!
***mai tarziu***
Slendy:*se uita la înregistrări*Nu se poate....Yuki....imposibil...nu poate fi ea...nu poate ucide nici macar o musca...dapoimite pe profu de romana... stai asa daca... persoana din visele ei este...nu se poate...i-am sters memoria!..nu este destul de puternica ca sa isi aduca aminte...daca acea reflexie este ea...nu se poate... ea e moarta!...i-am implantat amintiri noi si i leam sters pe cele vechi...Yuki imi pare rau... dar trebuie sa stii adevarul despre cine esti...iti voi spune săptămâna viitoare la ziua ta de 16 ani...(Yuki are 15 ani si 11 luni).
************************************
Kino:WTF TATA E MORT!?
Andree:Bingo!
Kino:Te ucid cu sange rece!
Akira:Stai la rand!

Liceul CreepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum